• Hoi.
    Ik las net in dit topic dat beta-reade's gratis GM zijn,en ik neem aan dat dat voor mods en bemiddelaars ook geldt.

    Over oneerlijk gesproken! Wij moeten betalen en leden van de crew worden(weer eens)voor getrokken. Ik vind het echt nergens op slaan. Waarom zou het voor hun gratis zijn en voor ons niet. Allen omdat zij een "functie" hebben? Ze doen misschien iets meer voor q,wat ik betwijfel maar ok, maar ze hebben er zelf voor gekozen. Ze wisten dat ze er niks voor kregen en toch deden ze het. Wij doen toch ook dingen voor q,zonder ons zou het niet eens bestaan.
    Daarbij Ik dacht dat die GM was om geld in het laatje te krijgen,zo krijg je natuurlijk geen geld.

    Ik vind het echt oneerlijk,en ik vind dat zij ook gewoon moeten betalen en niet voorgetrokken moeten worden.
    Wie nog meer?

    Edit: Het gaat niet om het GM maar om het punt dat ze voorgetrokken worden.
    Daarbij anderen doen ook veel en die krijgen niks.

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 20:30 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Leden die geen crewlid zijn, steken vaak ook redelijk veel tijd in de site. Dus ik vind het onzin maar oké, dat betekent niet dat ik 't niet fijn voor jullie vind of jullie werk niet waardeer ofzo. (:

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 20:29 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Vivere schreef:
    @stJimmy

    Ik snap dat het oneerlijk overkomt, maar hoe jij nu doet.. komt het ook oneerlijk over tegenover de mods, beta's & bemiddelaars. Dus wie is er NU oneerlijk bezig?

    Hoezo? Ik snap je niet helemaal.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Niet zo kwaad doen man.
    Ze doen echt heel veel voor de site, het is niet meer dan eerlijk dat ze daar wat voor terug krijgen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Zucht.
    Nou weetje, laat ook maar.
    Fijn dat ons werk zo gewaardeerd wordt.

    ach, sommige mensen zoeken bij alles een probleem.


    ars moriendi

    Ik snap alleen niet, waarom dit gegeven wordt, ik zal niet klagen of zeuren, want natuurlijk is het een beloning voor het werk, alleen in de enquête werd gevraagd hoe de kloof kleiner te maken. Ikzelf heb toen geantwoord dat ik geen kloof merkte, nu zie ik 'm.


    It ain't broke, so don't fix it.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Hoezo? Ik snap je niet helemaal.



    Nou jij bent nu aan het zeuren over dat het zo oneerlijk is dat ze die GM krijgen en dat ze heus nietzoveel werk eraan hebben. Terwijl ze wél veel werk hebben en ik waardeer al het werk wat ze hier doen. Deels ben ik het met je eens, maar vind dat je wel teveel op door gaat..


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    (...)


    Nou jij bent nu aan het zeuren over dat het zo oneerlijk is dat ze die GM krijgen en dat ze heus nietzoveel werk eraan hebben. Terwijl ze wél veel werk hebben en ik waardeer al het werk wat ze hier doen. Deels ben ik het met je eens, maar vind dat je wel teveel op door gaat..

    Ik zeg niet dat ze niet veel doen,ik zeg dat andere ook veel doen.Altans dat bedoel ik.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    classic schreef:
    Ik snap alleen niet, waarom dit gegeven wordt, ik zal niet klagen of zeuren, want natuurlijk is het een beloning voor het werk, alleen in de enquête werd gevraagd hoe de kloof kleiner te maken. Ikzelf heb toen geantwoord dat ik geen kloof merkte, nu zie ik 'm.

    Haha, dat vond ik droog.
    Maar je hebt wel gelijk, moet ik zeggen.


    effort never betrays you

    StJimmy schreef:
    (...)
    Ik zeg niet dat ze niet veel doen,ik zeg dat andere ook veel doen.Altans dat bedoel ik.


    Zo komt het niet over.. & anderen doen inderdaad ook veel.. dat zal ik ook niet ontkennen. Maar denk je niet dat er niet voor niets mod's zijn aangewezen?


    To infinity and beyond •

    StJimmy schreef:
    (...)
    Ik zeg niet dat ze niet veel doen,ik zeg dat andere ook veel doen.Altans dat bedoel ik.
    Nee, je zegt duidelijk dat je twijfelt over of wij echt wel zoveel meer tijd/moeite in Q steken.


    Life is hard and then we die

    Ok..
    StJimmy zegt alleen dat ze het oneerlijk vind, niet dat ze het werk van de crew niet waardeerd ofzo (;
    Eigenlijk vind ik dat -sommige van- de mods nu doen alsof ze niet gewaardeerd worden, maar dat heeft ze helemaal niet gezegd ? ;l


    & ik gun het de mods, maar er zijn vele anderen die ik het ook zou gunnen.


    Me so good.

    Wat een drama, wat een drama.
    (kitty)


    To infinity and beyond •

    classic schreef:
    Ik snap alleen niet, waarom dit gegeven wordt, ik zal niet klagen of zeuren, want natuurlijk is het een beloning voor het werk, alleen in de enquête werd gevraagd hoe de kloof kleiner te maken. Ikzelf heb toen geantwoord dat ik geen kloof merkte, nu zie ik 'm.

    Haha, dat laatste. :Y)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    classic schreef:
    Ik snap alleen niet, waarom dit gegeven wordt, ik zal niet klagen of zeuren, want natuurlijk is het een beloning voor het werk, alleen in de enquête werd gevraagd hoe de kloof kleiner te maken. Ikzelf heb toen geantwoord dat ik geen kloof merkte, nu zie ik 'm.

    idd ;l

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 20:39 ]


    Me so good.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Nee, je zegt duidelijk dat je twijfelt over of wij echt wel zoveel meer tijd/moeite in Q steken.

    Nee ik bedoelde niet dat ik twijfel of ze meer doen dan sommige anderen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall