• Hoi.
    Ik las net in dit topic dat beta-reade's gratis GM zijn,en ik neem aan dat dat voor mods en bemiddelaars ook geldt.

    Over oneerlijk gesproken! Wij moeten betalen en leden van de crew worden(weer eens)voor getrokken. Ik vind het echt nergens op slaan. Waarom zou het voor hun gratis zijn en voor ons niet. Allen omdat zij een "functie" hebben? Ze doen misschien iets meer voor q,wat ik betwijfel maar ok, maar ze hebben er zelf voor gekozen. Ze wisten dat ze er niks voor kregen en toch deden ze het. Wij doen toch ook dingen voor q,zonder ons zou het niet eens bestaan.
    Daarbij Ik dacht dat die GM was om geld in het laatje te krijgen,zo krijg je natuurlijk geen geld.

    Ik vind het echt oneerlijk,en ik vind dat zij ook gewoon moeten betalen en niet voorgetrokken moeten worden.
    Wie nog meer?

    Edit: Het gaat niet om het GM maar om het punt dat ze voorgetrokken worden.
    Daarbij anderen doen ook veel en die krijgen niks.

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 20:30 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Waarom vraag je het niet aan rutger? En kan je je mening over dat GMship geven.^^


    Some angels have no wings.

    Oke het is Simpel:
    Zij doen iets en het is een bedankje plzz stop me zeuren
    De crew werkt voor Q en zonder hun zou Quizlet nu al dood zijn
    believe me en stop er mee
    Dank u

    Sorry moest er ff uit


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Weet je hoe hilarisch dit is als je alle commentaar hebt gelezen.
    Ik vind het wel goed dat de Beta's nu ook GM krijgen, want ik vond het belachelijk dat in het begin alleen Mod's en Bemiddelaars het kregen.
    Ik begrijp ook wel dat iedereen hier veel werk heeft. (buiten mss bij de bemiddelaars, want echt ruzie tussen mod's en gewone users zie je hier niet echt meer) Ik wil wel zeggen dat het vele werk bij de Beta's mss ligt omdat er die jaar zoveel gestopt zijn, wat ergens wel logisch is volgens mij, want er zaten echt een paar hele slechte tussen, want ik heb bij sommige hun stories eens gelezen en daar stonden echt kanjers van fouten in [/mijn mening en dit heeft hier nu niet veel mee te maken, maar swat]. Ik vind het ook prima dat jullie vergoed worden, maar ergens zou het eerlijker geweest zijn moest het nu permanent zijn dat je de GM krijgt. (ik weet dat het weggaat als jullie geen crew meer zijn, maar ik heb het nu over crewperiode)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Alwuppie schreef:
    Weet je, op al die mensen die zeuren op hun mods (die toch wel wat doen hoor, daarvoor zijn ze mod. Ff kijken: orde houden in deze bende, bannen als het echt uit de klauwen loopt, en natuurlijk tussendoor ook zelf schrijven, lezen en praten met mensen op quizlet, want daarvoor zijn ze hier :Y)
    Dan heb je de betas, die verhalen moeten lezen die ze misschien niet uit zichzelf hadden willen lezen. En ook praten natuurlijk, en leuke dingen lezen en schrijven) heb ik 3 dingen te zeggen:

    1


    2


    3



    Hopelijk is mijn mening duidelijk ^^


    lol, agree 8D

    Passerby schreef:
    Weet je hoe hilarisch dit is als je alle commentaar hebt gelezen.
    Ik vind het wel goed dat de Beta's nu ook GM krijgen, want ik vond het belachelijk dat in het begin alleen Mod's en Bemiddelaars het kregen.
    Ik begrijp ook wel dat iedereen hier veel werk heeft. (buiten mss bij de bemiddelaars, want echt ruzie tussen mod's en gewone users zie je hier niet echt meer) Ik wil wel zeggen dat het vele werk bij de Beta's mss ligt omdat er die jaar zoveel gestopt zijn, wat ergens wel logisch is volgens mij, want er zaten echt een paar hele slechte tussen, want ik heb bij sommige hun stories eens gelezen en daar stonden echt kanjers van fouten in [/mijn mening en dit heeft hier nu niet veel mee te maken, maar swat]. Ik vind het ook prima dat jullie vergoed worden, maar ergens zou het eerlijker geweest zijn moest het nu permanent zijn dat je de GM krijgt. (ik weet dat het weggaat als jullie geen crew meer zijn, maar ik heb het nu over crewperiode)


    Ik vraag me af welke bèta's jij slecht vind eigenlijk? Als ik het ben, zou ik het namelijk wel willen horen, aangezien ik er dan misschien wat aan zou kunnen doen. Dus als er nog slechte tussen zitten volgens jou, moet je het misschien even melden aan de desbetreffende bèta?

    Opportunity schreef:
    (...)

    Ik vraag me af welke bèta's jij slecht vind eigenlijk? Als ik het ben, zou ik het namelijk wel willen horen, aangezien ik er dan misschien wat aan zou kunnen doen. Dus als er nog slechte tussen zitten volgens jou, moet je het misschien even melden aan de desbetreffende bèta?
    Ik weet dat totaal niet meer van buiten, maar ik vond dat er een paar slechte tussen zaten. Niet allemaal natuurlijk, want er zitten er hier ook veel goeie. Als ik eens tijd heb kijk ik wel eens wie je bent en hoe je schrijft en geef ik mijn mening over je. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    BlueElephant schreef:
    Kijk.
    Ik heb dit zonet zelf ontdekt.
    Ik ga niet lopen zeiken dat ik beter ben en dat verdien, want dat is niet zo. Maar willen jullie aub een beetje redelijk zijn? Het is niet dat wij hierom gevraagd hebben, Rutger heeft het ons gegund. De crew doet meer voor Quizlet dan jullie denken, ik had dit zelf ook onderschat. De moderators enz doen veel meer dan jullie denken. Dus neem dit niet verkeerd op, maar wees eventjes niet jaloers? Het zijn verdomme enkele smileys die we meer krijgen, als bedankje omdat we willen helpen met de site. Ik denk dat ik voor HEEL de crew spreek, als ik zeg dat wij ook tevreden waren geweest zonder. Maar wees alsjeblieft eventjes niet jaloers, we krijgen het niet voor niets.

    Ik ben niet jaloers. het gaat mij om het punt. Ik snap dat jullie er niet om hebben gevraagd,ik wil jullie ook niet aanvallen. Ik vind het gewoon oneerlijk en dus zeg ik er wat van. Dat mag toch best? Of niet dan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Ik ben niet jaloers. het gaat mij om het punt. Ik snap dat jullie er niet om hebben gevraagd,ik wil jullie ook niet aanvallen. Ik vind het gewoon oneerlijk en dus zeg ik er wat van. Dat mag toch best? Of niet dan.
    Yes, dat mag, maar wij gaan daar op in, en dat mag toch ook best? Of niet dan?


    Life is hard and then we die

    Soundeffect schreef:
    MOD's, Beta's en Bemiddelaars doen iets voor Quizlet; Quizlet geeft ze iets terug. Da's niet oneerlijk, da's redelijk.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik denk niet dat wij weten wat de crew van Q allemaal doet, dus vind ik dat we er ook niet moeten over oordelen. En eerlijk gezegd vind ik het heel redelijk dat zij iets extra krijgen.

    BTW: Jij zegt dat zonder ons Q niet zou bestaan, maar stel je eens voor wat Q zonder de beta's, de mods en de bemiddelaars zou zijn.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Yes, dat mag, maar wij gaan daar op in, en dat mag toch ook best? Of niet dan?

    Tuurlijk maar mensen noemen me meteen bekrompen,onredelijk of dat ik niemand iets gun. En noemen me jaloers,terwijl ik dat niet ben.
    Ik heb gewoon weer eens het idee dat jullie voorgetrokken worden,dat gevoel heb ik namelijk vaker.
    En sowieso snap ik het niet dat het met GM is omdat toch voor geld moet zorgen en zo niet.
    Ik snap ook wel dat er is iets voor jullie word gedaan maar dit komt me gewoon heel oneerlijk over.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Bohemian schreef:
    Ik denk niet dat wij weten wat de crew van Q allemaal doet, dus vind ik dat we er ook niet moeten over oordelen. En eerlijk gezegd vind ik het heel redelijk dat zij iets extra krijgen.

    BTW: Jij zegt dat zonder ons Q niet zou bestaan, maar stel je eens voor wat Q zonder de beta's, de mods en de bemiddelaars zou zijn.

    Beta's zou nog goed gaan.Die bestaan ook nog niet zo lang,nee ik val ze niet aan.
    Ik snap ook dat ze nodig zijn,maar iedereen hier is nodig. En dat een groep dan voorgetrokken word vind ik niet goed. Noem me overdreven,maar zo ben ik nu eenmaal. Ik ben daar gewoon gevoelig voor.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Tuurlijk maar mensen noemen me meteen bekrompen,onredelijk of dat ik niemand iets gun. En noemen me jaloers,terwijl ik dat niet ben.
    Ik heb gewoon weer eens het idee dat jullie voorgetrokken worden,dat gevoel heb ik namelijk vaker.
    En sowieso snap ik het niet dat het met GM is omdat toch voor geld moet zorgen en zo niet.
    Ik snap ook wel dat er is iets voor jullie word gedaan maar dit komt me gewoon heel oneerlijk over.
    Zucht.
    Nou weetje, laat ook maar.
    Fijn dat ons werk zo gewaardeerd wordt.


    Life is hard and then we die

    @stJimmy

    Ik snap dat het oneerlijk overkomt, maar hoe jij nu doet.. komt het ook oneerlijk over tegenover de mods, beta's & bemiddelaars. Dus wie is er NU oneerlijk bezig?


    To infinity and beyond •

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dat gevoel heb ik ook de laatste tijd. Maar het rare is, als dan een besluit wordt genomen en er geen discussie meer over mogelijk is, dan houdt iedereen er ook ineens over op. Heel grappig is dat, om te zien :P

    Zo heb ik het nog nooit bekeken.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.