• Tot nu toe bekend: 5 doden , 7 zwaargewonden waarvan 2 in levensgevaar & 140 lichtgewonden. Men is niet helemaal zeker van de zesde dode, maar er is een naam binnengekomen en steeds meer mensen beweren dat het meisje gestorven is aan haar letsels.
    Mensen liggen in coma, anderen worden in coma gehouden om hun leven te redden.
    Het festival is afgelast om respect te tonen aan de doden en gewonden. Men is niet zeker of het volgend jaar door zal gaan, maar de meerderheid denkt van wel.

    Veel sterkte aan familie, vrienden en kennissen van Marlo Ghys (20), Wendy Burëcke (21), Marijke De Wilde (22), Kristof Lenaerts (35).

    (Er worden nog andere namen beweerd, maar deze zijn nog niet bevestigd. Bron)

    Pukkelpop Safehouse
    Netsky stond in de boiler tijdens de storm
    Blog met alle info
    fotoblog

    Mochten er mensen zijn die hun eigen verslag willen geven, mogen ze dit in een blog gieten en de link hier plaatsen. Enkele bloggen van ooggetuigen op Q;

    Nana (Passerby)
    Annelies (Abrazo)
    Ine (Eos)
    - (delightful)
    - (SKUNKANANSIE)
    Lizzie (Grimshaw)
    Isabel (Kingcrawler)

    Dit is het algemeen topic; andere topics over Pukkelpop zullen gesloten worden.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 13:26 ]


    Olive

    Hier is mijn blog, sterkte iedereen... <3
    De hel op het festivalterrein


    Rainbows on my staircase ~

    Seel schreef:
    ik heb trouwens gehoord dat jared leto eten heeft uitgedeeld aan de mensen! echt ontzettend lief!

    Eten, drinken en hij is gaan praten met slachtoffers. He's the best man, echt, ik heb zoveel respect voor die man.

    Ik wil nog even zeggen, sterkte aan iedereen dit dit heeft meegemaakt, die hier heel erg van geschrokken is of die een familiedlid en/of vriend heeft die gewond geraakt is of zelfs iemand kent die overleden is.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 21:53 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Abrazo schreef:
    (...)
    Eten, drinken en hij is gaan praten met slachtoffers. He's the best man, echt, ik heb zoveel respect voor die man.
    Ik ook! denk dat die artiesten er ook niet goed van waren! die van Skunk anasie( or however you may write that) werden gewoon van het podium geblazen..


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    (...)Ik ook! denk dat die artiesten er ook niet goed van waren! die van Skunk anasie( or however you may write that) werden gewoon van het podium geblazen..
    Klopt, daar stond ik.


    Rainbows on my staircase ~

    Seel schreef:
    (...)Ik ook! denk dat die artiesten er ook niet goed van waren! die van Skunk anasie( or however you may write that) werden gewoon van het podium geblazen..

    Ja, dat heb ik maar al te goed gezien, heb ik in mijn blog erover geschreven. Natuurlijk waren alle anderen er niet goed van, behalve Eminem want die zak was te ijdel om ook maar iets erover te tweeten of zo.

    SKUNKANANSIE schreef:
    (...)Klopt, daar stond ik.

    Ik ook

    Abrazo schreef:
    (...)
    Ja, dat heb ik maar al te goed gezien, heb ik in mijn blog erover geschreven. Natuurlijk waren alle anderen er niet goed van, behalve Eminem want die zak was te ijdel om ook maar iets erover te tweeten of zo.


    Ja inderdaad, er waren echt veel artiesten die er over getweet hadden. behalve een paar waarvan ik denk, 'zeg gewoon sterkte ofzo'. En wat Jared Leto heeft gedaan is ook echt heel erg lief van hem.


    As travars

    Abrazo schreef:
    (...)
    Ja, dat heb ik maar al te goed gezien, heb ik in mijn blog erover geschreven. Natuurlijk waren alle anderen er niet goed van, behalve Eminem want die zak was te ijdel om ook maar iets erover te tweeten of zo.
    zelfs pink heeft erover getweet, i love her <3
    ik was er zelf niet, maar gewoon het feit dat daar mensen gestorven zijn van onze leeftijd.. voor hetzelfde geld waren wij het :s
    daarom raakt dit mij veel meer dan een bomaanslag in irak ofzo!
    die mensen kwamen daar om plezier te hebben, niet om dood te gaan : (


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    SKUNKANANSIE schreef:
    Hier is mijn blog, sterkte iedereen... <3
    De hel op het festivalterrein


    Het staat erbij (:


    Olive

    Toen we in de trein terug zaten hadden we ook nog gepraat met een iets oudere vrouw over wat er gebeurd was en hebben we gewoon drie kwartier met haar er over gepraat. Dan merk je wel echt hoe goed praten oplucht.


    As travars

    Echt ik kan het nog altijd niet geloven wat er gebeurd is.
    Echt veel respect voor de mensen die hun verhaal hier zetten.
    Ik ga het zo dadelijk lezen.
    Echt veel sterkte nogmaals aan iedereen<3


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Grimshaw schreef:
    Toen we in de trein terug zaten hadden we ook nog gepraat met een iets oudere vrouw over wat er gebeurd was en hebben we gewoon drie kwartier met haar er over gepraat. Dan merk je wel echt hoe goed praten oplucht.

    Bij ons op de trein bleven we even praten met de kaartjesknipper en die heeft dan speciaal bij het zeggen van de haltes zijn steun laten weten voor de reizigers van Pukkelpop. Sympathieke jongen.

    Seel schreef:
    (...)zelfs pink heeft erover getweet, i love her <3
    ik was er zelf niet, maar gewoon het feit dat daar mensen gestorven zijn van onze leeftijd.. voor hetzelfde geld waren wij het :s
    daarom raakt dit mij veel meer dan een bomaanslag in irak ofzo!
    die mensen kwamen daar om plezier te hebben, niet om dood te gaan : (

    Het kon even goed zijn dat de boxen, de grote boxen die aan plafond van de main stage hingen, naar beneden waren gekomen en dan waren die hoogstwaarschijnlijk op ons/tegen ons beland. Nu denk ik daar pas echt over na en het is gewoon onbeschrijfbaar wat er door me heen gaat eigenlijk.
    @Grimshaw
    Ja, daarom dat ik het oh zo belangrijk vind om dit alles samen te verwerken, om je verhaal met mensen te delen die dit ook hebben meegemaakt, want je je kan het hier neersmijten, maar dat is helemaal niet hetzelfde omdat hier mensen zijn die het totaal niet hebben meegemaakt en zo. Die begrijpen dat minder, don't get me wrong, maar het is gewoon zo. Ikzelf ben met een vriend van mijn zus (lief van mijn zus haar beste vriendin) al van gisteren aan het praten, hij was er ook en hij is ook op het nippertje aan de dood ontsnapt. Hij was in de tent waar de boom op viel en was er net uit toen die boom neerknalde. Hij begrijpt mij volledig, ik begrijp hem en dat is belangrijk om dit alles te kunnen verwerken.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 22:20 ]

    blog van panic at the disco, aangeslagen


    Read this upside down: 370HSSV 0773H