• Rollentopic

    Leerlingen
    Gryffindor
    - LostPromises Guinevere Samantha Longbottom
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Wandless Marylinn Savarin
    - LadySparrow Lily Luna Potter
    - xLaughing James Sirius Potter

    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    -Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    -Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood

    Slytherin
    - WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - LostPromises Albus Severus Potter
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace
    - CutePuppy Samantha Eve Moonlight
    - missMuffin Katerina Silence

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy


    Schoolhoofd
    - Wandless Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Wandless Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - LostPromises Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel, De rat van Marve
    - missMuffinEva Eveline Echnaton, concierge

    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (LostPromises) komt of Em (Wandless) online is) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen



    Je kan op ieder moment inspringen.



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 19:34 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [Aww ik da afdelingen net zo'n mooi kleurtje gegeven D;


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [He ik was nog aan het aanpassen, de kleuren staan er opnieuw]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 19:50 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Olivia Madison Snape.
    Ik knikte vaag toen Marie aan een hele opsomming begon. Ik weet zelf ook wel wat een leraar doet. 'We zijn er' zei ze. Eindelijk, dacht ik.
    'Bedankt' zei ik zonder haar nog aan te kijken. Ik wou net het wachtwoord zeggen totdat ik het schoolhoofd al aan zag komen. 'Bent u Olivia Snape.'
    'Snape? Als in Severus Snape?' vroeg een meisje. 'Ja, guinevere, dat klopt. Zij is zijn achternicht. Linn, kan jij over een halfuurtje nog eens langskomen. ik ving iets op van ongewassen onderbroeken in Marie-Claire's kantoor en jouw naam schoot haar als eerste te binnen.' Ik grinnikte, dat gaat nog leuk worden. Ze wendde zich weer tot mij, 'Volgt U mij voor de laatste dingen te regelen en daarna kan U kennis maken met Uw collega's.'
    'Natuurlijk, is goed' zei ik vriendelijk en ik liep achter haar aan.


    Roxanne Weasley.
    'Haha, zo erg is James nou ook weer niet toch' zei ik lachend. Opeens schoot me weer iets te binnen. 'Oeps, ik moet nog huiswerk maken voor morgen.'

    [ik denk ik ga maar geen scheldwoorden gebruiken xd]


    Stay Strong Darling

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Hij heeft het gewoon gedaan hé? Als je daar straks heen moet zal ik maar aan haar vragen wat voor onderbroeken het zijn. Straks zijn het echte oude onderbroeken van Merlin...'

    Albus Severus Potter
    'James is jou broer niet dus jij hebt niet zoveel last van hem. Moet ik je helpen met je huiswerk? Ik heb toch miks te doen.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [Ga je gang maar hoor]

    Marylinn Savarin
    Dodelijk geïrriteerd stapte ik op de wenteltrap die naar het kantoor van Valerie leidde. Zonder te kloppen kwam ik binnen. 'Thee?' Ze knikte en ik schonk twee kopjes uit. 'Goed Olivia, je weet de leraarskamer zijn? Iedereen zal er nu wel zijn.' De nieuwe lerares knikte nog een keer naar mij en verdween dan. 'Oh! Val je hebt een nieuw salon, ziet er goed uit!'
    'Jij komt hier echt te vaak,weet je?' Ik knikte lachend. Buiten stond Gwen waarschijnlijk op me te wachten, nagelbijtend zoals altijd. Tenzij ze haar vader zou zien, dan was ze nog lang niet jarig.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 20:03 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [Haha okee]

    Olivia Madison Snape.
    'Goed Olivia, je weet waar de leraarskamer zijn? Iedereen zal er nu wel zijn.' Ik knikte en liep het kantoor uit. Onderweg kwam ik een paar leerlingen tegen die me één voor één raar aankeken. Ik grinnikte en beende met grote passen naar de lerarenkamer. Gelijk zag ik de chagereinige kop van Marie. Jezus wat had ik een hekel aan dat wijf, nu al. 'Hallo allemaal, ik ben de nieuwe lerares' zei ik vriendelijk.

    Roxanne Weasley.
    'Als je wilt, maar hoeft niet perse hoor.' Ik keek naar een vrouw, zo rond de dertig die voorbij liep. 'Wie is dat? Een nieuwe lerares ofzo?'


    Stay Strong Darling

    Albus Severus Potter
    'Ik zou het niet weten ik heb haar nog nooit hier gezien.' Ik keek haar na tot ze uit beeld verdwenen was. 'Maar ik help wel hoor heb toch niks te doen.'

    Guinevere Samantha Longbottom
    Linn liep de kamer van het schoolhoofd binnen en ik ging tegen de muur aanzitten om te wachten. Dit zou ook nog best wel lang kunnen gaan duren. De nieuwe lerares kwam voorbij lopen maar was al snel weer verdwenen.
    Een wonder dat zij echt familie was van Snape ze leek totaal niet op hem.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Jasper Thomas Gizéh

    Ik keek eventjes op als er iemand binnenkwam. 'Hallo allemaal, ik ben de nieuwe lerares.' Ik stond op en stootte daardoor per ongeluk met mijn elleboog tegen de rechterkant van Marie-claire's hoofd. 'Hallo Olivia, was het toch?' Ik wierp haar een stralende glimlach toe en stak mijn hand uit naar haar. 'Jasper Gizéh, aangenaam.'


    Marylinn Savarin
    'Ben je echt heel zeker dat jij het niet was?' Ik knikte heftig. 'Oke ga maar, ik geloof je.' Ik dronk mijn thee op en huppelde de trap af. 'Gwennie!' Argwanend keek ze me aan. 'Wat ben je van plan?'
    'Niets hoor!' Ze schudde licht haar hoofd en mompelde iets maar daar besteedde ik geen aandacht aan. Ik moest uitvinden wie die leuke stunt had uitgehaald.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 20:22 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    ~Marie-Claire Fleur Grey~

    'Sukkel!' zei ik tegen Jasper. Olivia keek me vreemd aan. Jasper was te goed in het charmeren van mensen. Ze wist niet dat het gewoon iemand was die stoer probeerde te doen. 'Ik moet een ketende klas even bedaren.' zei ik, en ik liep de lerarenkamer uit. Ik hoorde nog net iemand iets zeggen: 'Raar mens.'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jasper Thomas Gizéh

    'Ik hou ook van jou hoor Grey!' riep ik haar na. Iemand, geen idee meer wie, zei nog redelijk luid 'Raar mens.' tegen de deur. Lachend trok ik een stoel achteruit voor Olivia en begon volop te praten.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 20:25 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    ~Marie-Claire Fleur Grey~

    Rotleraren. Rotkinderen. Vanbinnen waren ze precies even kleuterachtig. Ze beseften niet hoe geweldig ik ben. Ik luisterde aan de deur van mijn lokaal. Zo te horen was alles precies zoals verwacht. Woedend beende ik het lokaal in. Ik had een pesthumeur.

    [Volgens mij heeft Grey altijd een pesthumeur n_n]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Ik zal het eerste maar aan prof Gizéh vragen ik denk echt dat hij het is. En anders bij James ik zie hem er ook nog wel voor aan.' Je zag gewoo aan haar gezicht dat ze erachter wou komen wie het had gedaan.
    En ik moest toegeven dat het wel een goede actie was.

    Neville Longbottom
    De nieuwe lerares kwam binnen en gelijk stond Jasper op.
    Ze waren zichzelf aan elkaar aa het voorstellen toen Marie-Claire woedend de kamer uitliep.
    Zachtjes begon ik te gniffelen ze kon ook echt niks hebben.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Meline
    Verveeld staarde ik naar de leraar die erg zijn best deed om de aandacht van de klas te trekken, tevergeefs. Ik pakte mijn nieuwe nagelvijl uit mijn tas en begon verwoed te vijlen. Nadat ik het nagelvijlen beu was geworden, stond ik op en liep ik het lokaal uit. Met excuus dat ik naar het toilet moest. Ik liep naar de leerlingenkamer, waar ook mijn broer zat. Verbaasd keek hij me aan.
    "Heb jij geen les?"
    Ik mompelde wat onverstaanbaars en ging door een tijdschrift bladeren. Plots werd ik bij mijn schouder gegrepen en keek mijn broer me giftig aan.
    "Ga naar je les. Nu."
    Geschrokken duwde ik zijn arm weg en haalde ik uit naar zijn gezicht. Er was níemand, maar dan ook níemand die het recht had mij zo aan te spreken en vast te pakken. Ik stak mijn tong uit en liep toen snel naar mijn kamer toe om daar verder te lezen.

    [ okeeee, ik heb dus echt geen idee waar ik over moet schrijven ;l dus ik zit maar wat random te schrijven, haha ('; ]


    Me so good.

    [Ik ga zo off-line -_- Truste!]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Marylinn Savarin

    'Kom op nou Gwen, jij wilt toch ook weten wie het was?' Ze knikte zuchtend. behoedzaam klopte ik aan bij de leraarskamer. Professor Longbottom verscheen in de deuropening en Gwen dook snel weg achter mijn rug. 'Ja Marylinn?'
    'Ik zoek professor Gizéh.' Hij schudde zijn hoofd. 'Die is hier niet, Valerie vroeg of hij even kon langskomen. iets in verband met onderbroeken in het kantoor van Marie-Claire' Je kon zien dat hij moeite had om niet te beginnen lachen.

    [slaapwel (:]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 20:33 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.