• Rollentopic

    Leerlingen
    Gryffindor
    - LostPromises Guinevere Samantha Longbottom
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Wandless Marylinn Savarin
    - LadySparrow Lily Luna Potter
    - xLaughing James Sirius Potter

    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    -Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    -Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood

    Slytherin
    - WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - LostPromises Albus Severus Potter
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace
    - CutePuppy Samantha Eve Moonlight
    - missMuffin Katerina Silence

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy


    Schoolhoofd
    - Wandless Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Wandless Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - LostPromises Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel, De rat van Marve
    - missMuffinEva Eveline Echnaton, concierge

    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (LostPromises) komt of Em (Wandless) online is) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen



    Je kan op ieder moment inspringen.



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 19:34 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Waar zullen we Albus kunnen vinden? Ik kan proberen de common room van Slytherin in te gaan.'
    'Tuurlijk Linn alsof jou dat lukt, de enige Common Room waar jij binnen zal kunnen komen Is Gryffindor omdat je daarvan het wachtwoord kent.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    'Gwen, Gwen, lieve, lieve Gwen.' Argwanend keek ze me aan terwijl ik mijn arm om haar schouders legde. 'Ik ben toevallig redelijk goed in Potions en-'
    'Nee dat ben je niet?' Ik zuchtte diep en vervolgde mijn kleine betoogje. 'Oke, ik ben goed in dingen ongezien weghalen en met wat polyjuice potion geraken we zo binnen.' Gwen schudde haar hoofd. 'Weet je hoe gevaarlijk dat is?' Ik knikte en lachte even. 'Daarom heb ik dus het wachtwoord gepikt van die ene vergeetachtige eerstejaars, ze had het op een papiertje geschreven.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Jij bent echt erg hé? Maar je wilt daar dus zomaar binnen gaan lopen? Eigenlijk is dat nog best wel leuk als er dan iemand is moeten we gaan rennen en als er niemand is kunnen we gelijk iets gaan doen. Heb je trouwens al iets in gedachte om te gaan doen?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    'Ik dacht eraan om Dusty, je weet wel, Vals katje, er te gaan dumpen. Die wordt altijd zo lekker chagrijnig als ze ergens is waar ze het niet kent en dan krijgen de slytherins twee keer straf. En omdat ze dusty gestolen hebben én omdat hun common room half afgebroken gaat zijn. En wij krijgen natuurlijk punten omdat we Dusty terug brengen.' Ik schonk haar mijn engelenglimlachje en begon naar de kerkers te lopen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Bitch, dat is geniaal!' Ik sloeg hard op haar schouder en even krimpte ze in elkaar.
    'Kom op een beetje doorlopen.' Ik pakte haar pols vast en begon haar sneller mee te sleuren.
    'Hopelijk is er niemand.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    'dankjewel' Bijna liepen we verloren maar toch stonden we na 5 minuten al voor het stuk kale muur dat de ingang hoorde te zijn. 'Oke, de slytherins hebben nu normaal gezien DADA.' Iets nerveuzer dan goed voor me was haalde ik het stukje perkament uit mijn blazer en zei het wachtwoord. De muur schoof open en even verbaasde ik me over de kille inrichting. Gelukkig was er niemand aanwezig, snel haalde ik Dusty uit mijn tas die me verontwaardigd aankeek. 'Maakt het bont lieverd!' Ik gooide ze in de zetel en trok Gwen snel mee naar buiten.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Uhm, welke les hebben we straks? Als het Grey is kunnen we pas echt lachen.' Het geluid van scheurend stof klonk door de muren heen.
    'Dit zal ze goed doen.' We keken elkaar aan en begonnen te lachen.
    'Hopelijk komt er straks iemand binnen en gaat Dusty diegene aanvallen dat zal pas echt leuk zijn.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    Net op het moment dat Gwen zei dat er iemand zou moeten binnengaan hoorde ik hakken klakken op de harde,stenen vloer. Zo snel als ik kon duwde ik Gwen één van de vele nissen in en vluchtte zelf naar een andere. Grey passeerde ons en angstig hield ik mijn adem in. gelukkig liep ze gewoon door. Stil kroop ik uit de nis en ging kijken of Gwen het overleefd had. 'Dat was nipt, ik denk trouwens dat we haar straks hebben.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Dat wordt gezellig, ik hoop dat ze tijdens de les er achter komt wat er gebeurt is dan kunnen we haar reactie zien en hebben we minder les, hoe geweldig kan het zijn.'

    [ Ik heb gisteren lekker voor de derde keer Harry Potter and the Deathly Hallows part two gezien <3]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    Ik hoorde een hoop dingen vallen aan de andere kant van de muur en grijnsde breed. 'Dat wordt zo een fantastische les.' De bel weerklonk hard en luid in de kerkers, zo luid dat ik even mijn handen op mijn oren moest drukken. 'Kom op, we hebben vijf minuten om een leraar te zoeken en dan op te dagen in Grey's les.'


    [I'm jealous (cat) Ik ga een marathon houden in de vakantie :Y)]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 12:16 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Kom op dan.' Ik trok haar mee de nis uit en begon rennend te gaan zoeken voor een leraar.
    In de verte zag ik iemand lopen.
    'Kijk daar loopt iemand. Professor!'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    Hijgend kwamen we tot stilstand. 'Professor! We liepen in de kerkers en toen hoorden we vreemde geluiden uit de common room van Slytherin, het was net of er gevochten werd!' Gelukkig vroeg hij niet wat we daar deden maar rende hij gewoon weg. 'Naar jullie les!'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Die was geweldig, hopelijk wordt ze zo de les uit gehaald.' Ik dacht terug aan de netheid van de common room.
    'Ze gaan echt zo dood. Gelukkig is ons hoofd niet zo erg.' Ik keek scheef aan.
    'Het enige wat hij doet is zeiken dat je je kamer op moet ruimen vervelend zijn en je weg sturen als het net leuk wordt.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    Net voor de tweede bel stormden we het juiste lokaal in. 'net op tijd.' Zei grey minzaam. 'Ik ben ook blij om u te zien hoor!' Ze negeerde ons en teleurgesteld ging ik zitten. Haar les was nog geen 5 minuten bezig of professor Longbottom, Gizéh en het de headmaster kwamen het lokaal ingestormd. grijnzend keek ik Gwen aan.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    Ik zag pap binnenkomen samen met Gizéh en het schoolhoofd.
    Zoals ik al had verwacht toen ik opzij keek was Linn naar me aan het lachen.
    'Linn please niet lachen dat verraad ons.' Ik moest zelf mijn uiterste best doen om neutraal te blijven kijken.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."