• Rollentopic

    Leerlingen
    Gryffindor
    - LostPromises Guinevere Samantha Longbottom
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Wandless Marylinn Savarin
    - LadySparrow Lily Luna Potter
    - xLaughing James Sirius Potter

    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    -Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    -Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood

    Slytherin
    - WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - LostPromises Albus Severus Potter
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace
    - CutePuppy Samantha Eve Moonlight
    - missMuffin Katerina Silence

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy


    Schoolhoofd
    - Wandless Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Wandless Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - LostPromises Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel, De rat van Marve
    - missMuffinEva Eveline Echnaton, concierge

    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (LostPromises) komt of Em (Wandless) online is) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen



    Je kan op ieder moment inspringen.



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 19:34 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'We kunnen dan altijd nog de uitslagen laten ontploffen zodat ze niets meer weet. En trouwens dit is veel te makkelijk om op te zakken.' Ze keek me sceptisch aan.
    'Oké laayt ik het anders zeggen dit is veel te makkelijk om op te zakken als je er iets voor doet.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Olivia Madison Snape.
    'Aangenaam' zei ik tegen Jasper toen hij zich voorstelde. Hij schoof een stoel aan toen ik ging zitten. 'Is Grey altijd zo chagereinig?'


    Stay Strong Darling

    Marylinn Savarin

    Ik was niet echt aan het luisteren naar wat ze zei maar maakte mijn eigen bedenkingen.'Uitslagen laten ontploffen, ontploffen, belangrijke spullen.' mompelde ik zacht voor me uit. 'Gwen, ik heb een idee.' Ik glimlachte gelukzalig. 'Ik moet even naar de bib, ik zie je wel tijdens het eten.'
    'Jij? Naar de bib? Weet je die überhaupt zijn?' Ik knikte heftig. 'Ik lees graag hoor, hoef je,je niet over te verbazen.'

    Jasper Thomas Gizéh
    Ik lachte hartelijk naar Olivia. 'Altijd.' Net op dat moment kwam Neville binnenstormen en riep iets over 'Dusty-kerkers-afbreken' Hoofdschudden nam ik afscheid van Olivia en ging Val halen om samen naar de kerkers te gaan.
    [Je loopt een beetje achter (: ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Weet je zeker dat je niet gaat verdwalen?' Riep ik haar plagend achterna.
    Ze schudde haar hoofd en ik liep lachend naar de common room.
    Het was dood, iedereen had nog les wat niet zo wonderbaarlijk was aangezien wij ook les zouden horen te hebben.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    Ik klapte het laatste boek toe en maakte een beweging met mijn wand waardoor alle boeken die ik gebruikt had terug de kast invlogen. Madame Pince keek me venijnig aan. ik hoorde hier ook helemaal niet te zijn.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Marve
    Ik gaap en pak Kat op. 'Stil zijn nu Katje! Mijn nieuwe les begint.' Wanneer mijn lerares binnenkomt stop ik Kat snel terug. Ik volg de les geboeid en maak affentoe wat aantekeningen. Wanneer de les is afgelopen loop ik het klaslokaal uit. Ik zet Kat op mijn schouder en loop ongegeneerd huppelend de gangen door.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Guinevere Samantha Longbottom
    Verveeld liep ik de Common room weer uit. Het was echt dodelijk saai hier alleen.
    Ik zag mijn vader voorbij lopen en snel schuilde ik in een nis. Hij zou nu wel echt woedend worden als hij merkt dat ik er in twee dagen al twee keer uitgestuurd was. Misschien kon ik hem beter maar proberen niet meer te zien buiten de lessen om.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    Ik liep de bib uit en botste recht tegen iemand op. 'Auw, sorry.' ik wreef even over mijn voorhoofd en keek naar beneden. 'Oh, Marve was het niet?' Gefascineerd keek ik hem aan terwijl ik mijn hand uitstak om hem recht te helpen.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 17:57 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Marve
    Huppelend en pratend bots ik tegen iemand op. ik val op de grond, gelukkig valt kat op mijn borstkas. Ik krabbel snel overeind. 'Oh, Marve was het niet?' Ik kijk haar argwanend aan. 'Hoe weet jij dat?' Snel zet ik Kat weer op mijn schouder en kijk haar aan. Ik Slik en aai Kat.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Marylinn Savarin

    Met opgetrokken wenkbrauwen laat ik mijn hand terug naast mij zij vallen. Ik wacht nog even tot hij helemaal recht staat voor ik hem antwoord geef. 'Ik ben een vriendin van Gwen.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Marve
    Ik haal mijn schouders op waardoor Kat piepend op de vloer terechtkomt. 'Ik ken geen Gwen?' Ik bijt op mijn lip.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Guinevere Samantha Longbottom
    Ik besluit om maar naar buiten te lopen en een beetje aan mijn huiswerk te gaan werken aan het meer.
    Zodra ik naar buiten loop komt Hagrid me tegemoet.
    'Hedde gij geen les meiske?'
    'Ik ben er net uitgestuurd. Grey snapte onze humor niet echt.'
    'La me raaie, meej Marylinn erbij?'
    'Yep, maar dit keer was het niet echt haar schuld.'
    'ge moet een keer aardiger tegen de lerare gaan doen, je Pa gaat dit niey lang meer goe vinde hoor.'
    'Ik denk dat hij het al niet meer goed vindt.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    Ik zuchtte diep en schudde mijn hoofd. 'Graaf nog eens diep in dat geheugen van je!' Ik gaf hem een zachte por op zijn voorhoofd en begon langs hem heen naar de gryffindor commom room te lopen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Marve
    Ik lach en kijk haar na. 'Vreemd.' mompel ik naar Kat. Kat zit al weer lekker op mijn schouder. Ik denk na maar zou niemand weten die Gwen heet, Op mijn tenen volg ik het meisje .


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Marylinn Savarin

    Geïrriteerd ga ik op zoek naar Gwen die niet meer in de common room was. 'Gwennie!' Ik sprong met gemak op haar rug waardoor ze bijna haar evenwicht verloor. 'Oh hoi Hagrid.' Hij grijnsde breed. 'Keb gehoord daje deruit gestuurd bent?'
    'Nou je kent Grey he? Ze is gewoon zo'n oude taart zonder humor.' Hij grinnikte even en nam dan afscheid. 'Nou Gwen, die hufflepuffer van jou is niet zo heel veel fun hoor! Hij wist geeneens meer wie je bent.'

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 18:17 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.