• Rollentopic

    Leerlingen
    Gryffindor
    - LostPromises Guinevere Samantha Longbottom
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Wandless Marylinn Savarin
    - LadySparrow Lily Luna Potter
    - xLaughing James Sirius Potter

    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    -Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    -Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood

    Slytherin
    - WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - LostPromises Albus Severus Potter
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace
    - CutePuppy Samantha Eve Moonlight
    - missMuffin Katerina Silence

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy


    Schoolhoofd
    - Wandless Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Wandless Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - LostPromises Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel, De rat van Marve
    - missMuffinEva Eveline Echnaton, concierge

    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (LostPromises) komt of Em (Wandless) online is) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen



    Je kan op ieder moment inspringen.



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 19:34 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Zie je wel ik zei het toch!' Zonder na te denken sprong ik achter de rug van Linn vandaan en keek recht in het gezicht van Pap.
    'Heey Pap.' Ik glimlachte zwak naar hem.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin
    Lachend keek ik op. 'Gwen, sufferd!' Dit werd goed. Ik deed een paar stappen achteruit en wachtte op een uitbarsting. Maar toch, zou Gizéh hier echt achter zitten?

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 20:37 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Dus, Guinevere wat heb je gedaan in de les van Grey?'
    'Niks pap. Ik heb alleen tegen Linn gezegd dat ze me altijd alleen laat bij opstandige leraren.'
    'Leraren? Wie nog meer dan?' Hij keek me aan alsof hij van plan was me te vermoorden.
    'U natuurlijk meneer.' Zei Linn voor ik iets kon zeggen. 'En ze heeft ook iets gezegd over dat Gre iets teveel zwart heeft gepakt om het grijs voor vandaag te maken.' Ik hoorde haar zachtjes grinniken
    'Linn dat helpt niet echt hoor.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    Ik duwde me een beetje af van de wand en ging tussen de twee instaan. het zou niet eerlijk zijn als zij de schuld zou krijgen voor wat ik deed.'Gwen, lieverd, je vader weet ondertussen toch al dat je met mij niets kan aanvangen. En het was eigenlijk best mijn schuld.' Gwen keek even van mij naar haar vader en zweeg even. Professor Longbottom knikte minzaam. 'uit mijn ogen jullie twee, oh en omdat ik veronderstel dat Marie-Claire wel zo vriendelijk zal geweest zijn om punten af te trekken. laat me even denken. 20 punten voor gryffindor voor Marylinn wegens eerlijkheid en moed omdat ze opkwam voor Gwen en 20 punten voor Gwen omdat ze Marylinn eerst niet betrok.' Ik glimlachte breed en sleurde Gwen mee naar onze common room.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    ~Marie-Claire Fleur Grey~

    'En wat dachten jullie? Nu die ouwe heks weg is, kunnen wij hier lekker een feestje bouwen? Mooi niet! Allemaal nablijven! Ik maak een rooster, zodat er maximaal twee leerlingen tegelijk nablijven!'
    Doodse stilte.
    Bevend stak een meisje haar vinger op.
    Ik negeerde haar.
    'Goed, we gaan verder met kietelbezweringen.'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Dat moeten we vaker doen, Gwen. Het heeft ons zelfs nog 10 punten opgeleverd.'
    'Mijn vader is soms wel aardig hoor. En hij wilt gewoon niet van haar verliezen dit jaar denk ik.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    Een brede grijns verscheen op mijn gezicht. 'Dan...moeten we je vader toch een handje helpen, ik bedoel, we zijn gryffindors, we zijn het verschuldigd aan onze oprichter.' Ik wist dat mijn ogen nu best gemeen aan het oplichten waren.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Ja en hoe wil je dat gaan doen? Zo'n heel geweldige leerlinge ben je nou ook weer niet en ik ook niet. Of je wilt gaan winnen met Quidditch en ze daarme verslaan dat is natuurlijk ook wel leuk.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin
    'Gwen, ik mag dan geen geweldige leerling zijn. Ik ben een geweldige relschopster en ga er zo veel mogelijk slytherins inlokken liefst in het zicht van leraren. En voor moest je het nog niet doorhebben, ik ben geweldig in Quidditch!' Lachend deed ik een klein dansje. Het mocht dan misschien lijken alsof ik een groot ego had, ik wàs een geweldige seeker, daar kon je niet omheen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Je hebt mij ook nodig hoor om te winnen. Zonder mij zullen jullie kansloos zijn. Maar ik mag wel helpen met Slytherins pakken hé?' Ik was best goed al Beater ookal zeg ik het zelf.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    'tuurlijk hebben we jou ook nodig! Je bent zowat de beste beater EVER! Komaan, zeg zelf, je bent een wandelende beuker op jezelf. En de Slyhterins nemen we gewoon samen te grazen, misschien moet je die leuke huffelpuffer van jou ook vragen?' Ik maakte een rare beweging met mijn wenkbrauw maar moest al snel wegduiken voor voor Gwen die echt veel te hard kon slaan.

    [Em moet ervandoor, misschien kom ik straks wel nog even terug (: ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Ik weet toch dat ik de beste ben. En we gaan Marve niet vragen. We kunnen beter iemand hebben die dicht bij de Slytherins staat. Dan kunnen we ze aanvallen op eigen gebied.' Het klonk net alsof we oorlog gingen voeren. Dat was natuurlijk ook wel zo maar toch was het anders...

    [Bye Em


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    'Hmm, ken jij daar iemand? Ik niet.' Verbaasd keek ze op. 'Jij? Kent niemand? Van Slytherin? Moest ik je niet zo goed kennen zou ik denken dat je verkeerd ingedeeld was!' Ik haalde nonchalant mijn schouders op. 'Ik ken daar echt niemand voor zover ik weet.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Het kan niet dat jij daar niemand kent terwijl ik wel iemand ken...
    Wat is er aan de hand met deze wereld.' Ze keek me verbaasd aan.
    'Jij? Jij kent iemand uit Slytherin?'
    'Ja duhh wat denk je van Albus?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    'Natuurlijk, Albus!' Ik sloeg op mijn eigen voorhoofd. 'Auw.' Je kon zo zien dat Gwen moeite had om niet direct in lachen uit te barsten. 'Ja, ga me maar uitlachen Longbottom, ga je gang.' Ze keek me even vreemd aan en begon toen te lachen. 'Dat was best sarcastisch bedoeld, weet je?'
    'Oh, kom op! Laten we Albus gaan zoeken.' zei ze hikkend.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.