• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 40!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ De RPG'ers bedanken de moderators voor het verplaatsen van dit topic naar het RPG-subfoum ]

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 11:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Nou Fayan, das dan pech, want rust is saai.]

    Saph
    'Weet ik,' mompel ik. En toch wilde ikd at Fayan me niet gezien had. Ik voelde me belachelijk klein, nietig, zwak.
    'Waardeloos,' mompel ik erachter aan, maar tegen mezelf dan Fayan. Compleet waardeloos.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Darcio
    Beschuldigingen flitsten door haar ogen, ik herkende ze allemaal. Ze was altijd al makkelijk te lezen geweest, en nu al helemaal. De gang was leeg, we waren alleen met het kind, onze.. dochter.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.



    Fayan - Stylist
    Ik hoorde wel wat Saph zei op het laatst, maar wist niet waarop dat precies sloeg. Misschien wel op alles.
    "Binnenkort zijn we hier weg. Denk daar maar aan. Beginnen we een nieuw leven, met z'n tweetjes, zonder Spelen, mutanten, Daiyh's, Sylvano's of vervelende schoonvaders. Kunnen we mooi de hele dag op zoek naar die beren!"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Het deed haar zelf pijn, de ideeën die ze bij de woorden in haar hoofd opriep. De uitdrukking op zijn gezicht die geen tel leek te veranderen.
    Het was vast geweldig, met Liadan. Het maakt niet meer uit dat ze je eerste kind vermoordde, en ik bijna stierf.
    Zolang er maar iemand is die haar benen regelmatig voor Daiyh spreidt, dan heeft ie niks te klagen.

    Haar armen grepen Zahira beter vast, die een aantal keer anders ging zitten. In de stilte van de gang klonk de zachte zucht die ze liet horen oorverdovend.
    Dit is haar dan, Daiyh. Jouw dochter.


    -

    Saph
    'Jij met je beren,' antwoord ik met een flauwe glimlach. God hij was lief. Ik had gewoon de liefste, knapste, en waarschijnlijk ijdelste jongen in Panem als vriend. En de geweldigste. Duidelijk de geweldigste.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Darcio
    'Als je iets te zeggen hebt, zeg het dan,' zei ik, mijn kaken opeen geklemd. Zelfs de leugen kon ik niet volhouden. Ze wist me altijd te breken, altijd. Verdomme.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    'Hoe heet je?' vroeg ze vrijwel meteen, haar hand het meisje in haar armen ondersteunend.
    Haar armen werden moe, ze liep nu al bijna de hele dag met haar rond. Maar ze weigerde Zahira uit het oog te verliezen.


    -

    Darcio
    'Darcio Chase,' antwoord ik meteen. Ze weet zelf beter.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 23:06 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Meteen vernauwden haar ogen zich iets, een salvo van beschuldegingen kwam terug. Zolang hij het toneelspel hield, moest hij het doen met de beschuldigen, de woorden die uit haar blik spraken.


    -

    [Ik snap echt NIETS van die Darcio/Daiyh D:]

    Fayan - Stylist
    Nep-beledigd keek ik hem aan.
    "Niets tegen mijn beertjes, hè!" Daarna lachte ik en kuste hem op zijn mooie lippen. Die flauwe glimlach was niet veel, maar voor mij genoeg om me ook weer beter te voelen. Als Saph gelukkig was, dan was ik dat ook.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Haha :'D]


    -

    Darcio
    'Is dat een probleem?' vroeg ik toen ze niets zei.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Godveromme, Daiyh. Waarom geef je het niet gewoon toe, kom je niet gewoon terug?
    Behoedzaam verplaatste ze Zahira naar haar andere arm, het hoofd van het meisje draaide door de beweging. Haar donkere haar was overduidelijk van Daiyh, anders dan haar ogen. Voor zover ze het kon zien, was het meisje een perfecte mengelmoes tussen hen.
    Het hoeft niet hier, neem me dan mee naar buiten. Ik wil gewoon.. Ook in haar gedachten kon ze niet alles afmaken, haar blik was van beschuldigend en fel naar gekwetst en eenzaam gegaan.
    Waarom kon ze zichzelf niet gewoon inhouden?


    -

    Saph
    'ik hou echt heel veel van je,' fluisterde ik na een lange, zachte kus waardoor ik me veel beter voelde.

    Darcio
    Verdomme. die blik in haar ogen deed gewoon zeer. en ik haate het. ik haate het.

    [@Layan: ik dacht dat iedereen het nu wel door had? o.o
    en, mijn itnernet doet prut]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Even sloot ze haar ogen, om vervolgens meteen weer naar hem op te kijken.
    Ik hield - nee, ik hou verdomme van je. Ik heb je dochter, en jij doet alsof ik een vreemde voor je ben.
    Haar vingers sloten zich om Zahira's kwetsbare lichaampje.


    -