• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 40!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ De RPG'ers bedanken de moderators voor het verplaatsen van dit topic naar het RPG-subfoum ]

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 11:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Sinds de geboorte van Zahira had ze een andere kamer gekregen, één met twee slaapruimtes. Eenmaal daarbinnen, liet ze de deur dichtvallen en liep naar de achterste kamer.
    Behoedzaam legde ze het meisje in haar wieg, en keek daarna op. Ergens wilde ze dat Daiyh haar zag, haar kende. Het was zijn dochter.
    Maar wilde hij dat?


    -

    Saph
    'Ik wéét dat,' brult mijn vader terug. ik kijk verdooft toe. aan de ene kant ben ik bang, doodsbang dat hij Fayan iets zou aan doen. Maar ook voor mezelf. Ik durf niet op te staan.
    'Saph gaat morgen mee terug naar District 4, en daar is GEEN discussie over mogelijk!'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    De manier waarop ze naar me keek sprak boekdelen. Stilletjes liep ik naar het wweigetje toe. Het meisje, Zahira, sliep.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik sloeg mijn armen over elkaar.
    "En jij denkt iedereen dat ik Saph zomaar even mee laat gaan? Dat ik hem terug laat gaan naar een plek waar hij weg wil, omdat hij daar alles behalve geliefd is? Nee. Hij blijft hier. Je krijgt hem toch niet mee."
    Ik ging alles op alles zetten om hem hier te houden, bij mij.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Haar hand krulde zich om zijn arm, ze trok hem voorzichtig naar zich toe.
    'Ze lijkt op je,' merkte ze op, haar stem zacht.


    -

    Saph
    'Dat weet ik we zeker, Saph heeft namelijk geen enkele keuze! Niet na hoe hij zijn moeder heeft vermoord, en de gehele familie ten schande heeft gezet!En ik ga hem al zeker niet laten trouwen met een of andere Capitool homo zoals jij.'
    Ik kromp verder in elkaar. Laat hem Fayan niets aandoen, alsjeblieft.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    daiyh
    De stilte duurt voort, en ik kijk stilletjes nar het slapende meisje.
    'Arm kind,' mompel ik ongemakkelijk, na een paar minuten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Alsof jij daar enige inspraak in hebt," sneerde ik en ik gaf hem één van mijn valse blikken die ik heel goed kon opzetten, maar mijn armen bleven stevig over elkaar, want als ik nu zou uithalen zou de hel pas echt losbarsten en zelf zou ik het niet zo erg vinden, maar Saph was hier ook nog steeds. Dus ik hield me in.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    'Niks "arm kind",' wierp ze meteen tegen, waarna haar zachtgroene ogen naar het meisje gleden. 'Ze is geweldig.'
    Ze had nooit gedacht ook maar enig moedergevoel te hebben, maar blijkbaar was het er.


    -

    Saph
    'Aangezien hij mijn zoon is, wel ja! Sahph, wees niet zo'n mietje en sta op. Pak je kleren, we vertrekken hier.'
    Als ik me niet beweeg word ik ruw mij mijn schouder gepakt, en omhoog getrokken. normaal zou ik het uitschreeuwen van de intense pijn.
    Blijf stil zodat de buren je niet horen. Het was me zo aangeleerd dat ik eht zelfs hier doorvoerde.
    'I-Ik wil niet mee,' weet ik uiteindelijk te zeggen. Dat leverd me nog een klap op.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Blijf. Van. Hem. Af." Siste ik. Ik trapte hem opnieuw tussen zijn benen en ramde mijn vuist in zijn gezicht. "Klootzak."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    En ja, fuck it, ik ga gewoon weer Daiyh typen want ik moet nu steeds 10 keer nadenken voordat ik Darcio typ.


    'Dat heeft ze dan van haar moeder,' zeg ik met een lichte grijns. Ik behoor hier niet te zijn, het mag niet eens. Maar ik heb me in weken niet zo relaxed gevoeld.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Haha :'D]

    Chiara Cinxi
    Een flauwe glimlach verscheen op haar gezicht, ze trok zijn armen naar zich toe en drukte haar lippen op de zijne.
    Hoe lang had ze hem niet gezien? Veel te lang, in ieder geval.


    -

    Saph
    Vaag zag ik hoe mijn vader achteruitstapte en een pijnlijke kreet gaf, waarna zijn vuist contact maakte met Fayan's gezicht.
    'Fayan!' Mijn stem was zwak, vol emt pijn.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    De vuist kwam hard aan, ik voelde mijn neus breken en het warme bloed stromen, maar zodra de sterretjes weg waren haalde ik opnieuw uit. Geen idee waar ik hem raakte, als het maar hard aankwam.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen