• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 40!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ De RPG'ers bedanken de moderators voor het verplaatsen van dit topic naar het RPG-subfoum ]

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 11:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Darcio
    'Stop daarmee,' zeg ik, mijn handen zijn inmiddels vuisten. ik wil dat de beschuldigingen stoppen, . Ik snap niet wat ze anders wilde horen, ze wist dat dit zou gebeuren.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar wenkbrauwen gingen onwillekeurig omhoog. 'Waarmee?' sneerde haar stem, ondanks de gebroken ondertoon.


    -

    [Ja misschien wel, maar ik kan er ook helemaal naast zitten natuurlijk :'D]

    Fayan - Stylist
    En de manier waarop hij het zei deed me alweer blozen.
    Dank je, Saph. Rood kleurt ook zo mooi bij mijn haar.
    Maar voor mij was één ding duidelijk: ik zou nooit meer van een ander kunnen houden, een ander in mijn armen kunnen hebben, kunnen zoenen, of oprecht 'ik hou van je' tegen kunnen zeggen. Saph was mijn ware en met hem ging ik de rest van mijn leven delen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Darcio
    Kwaad greep ik haar arm vast en liep de gangen door. Hier kon ik niet vrijuit praten, en ik hate die beschuldigende, gebroken ogen. Ik nam haar naar de enige plek die compleet verlaten was op dit tijdstip. het hovercraft landingsplatform.

    Saph
    Ik moet wel glimlachen als ik zie hoe rood hij word. Hij is zo schattig. Daarbij had hij eht opgenomen voor me tegen mn vader. Tranen dwingen zich weer naar voren. Ik kon nauwelijks geloven dat Fayan dat echt had gedaan, me had verdedigd en geholpen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Toen hij haar opeens meesleurde, krulde ze haar arm strakker om het meisje. Ze stribbelde niet tegen, ookal had ze geen idee waar ze heen gingen.


    -

    Fayan - Stylist
    Eerst glimlachte hij nog, maar toen vervaagde die en zag ik weer tranen opspringen in zijn ogen.
    Meteen werd ik weer bezorgd.
    "Wat is er?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Darcio
    Bij het landingsplatform aangkomen leun ik tegen een muur. Het was een warme avond met een lichte bries. Geweldig.
    'Hier kunnen we vrij uit praten.'

    Saph
    'Niets,' antwoord ik met een trillerige glimlach. 'Je bent gewoon geweldig Fayan. Niemand heeft het nooit zo voor me opgenomen.'
    Ik verdien zo'n geweldige verloofde niet.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar vingers streken onbewust ritmisch over het tere ruggetje van het meisje.
    'Nou, vertel,' mompelde ze, waarna ze vanonder haar lange, donkere wimpers naar hem keek.


    -

    Fayan - Stylist
    "Dan heb ik nu al een hekel aan iedereen die hiervan wist en niets deed. Jij verdient niet zo'n familie, om geslagen te worden, zo afgebekt. Ik kan er gewoon niet tegen als mensen zo doen tegen de mensen die zo ongeveer heilig voor me zijn. Natuurlijk kom ik dan voor je op en dat zal ik altijd doen."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Darcio
    'Ik dacht dat je geen kinderen meer kon krijgen?'
    Het was absoluut het eerste dat me te binnenschoot.

    Saph
    'Dankjewel,' antwoord ik alleen, en geef hem een kus op zijn wang. God hij is geweldig. Ik ben eindelijk weer kalm, veilig bij Fayan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Een zucht ontsnapte aan haar, opgelucht. Hij stopte, hij was zichzelf.
    'Dat dacht ik ook,' bekende ze.


    -

    Fayan - Stylist
    "Graag gedaan, my love," Ik kuste hem weer zachtjes en droomde weg over District 7.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Darcio
    'Weet je zeker dat ze van mij is?'
    Het was geen ebschuldiging, verre van. Het had logisch geweest als ze iemand anders had gezocht. Dat had ik ook geprobeerd. Dat heb ik geprobeerd.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ So... moar drama or rest?]

    Saph
    ik deed mijn ogen dicht en leudne tegen Fayan aan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    'Dat weet ik zeker,' antwoordde ze met een zachte stem, waaruit duidelijk werd dat ze na hem geen andere man had aangeraakt. Haar vinger streek even langs Zahira's wang.


    -