• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 40!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ De RPG'ers bedanken de moderators voor het verplaatsen van dit topic naar het RPG-subfoum ]

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 11:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [No idea. Wat voor drama kunnen we er nog ingooien?]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Vader/broer die erachter komt dat Saph een vriend heeft? (cat)]


    -

    [ I dunno.. ideas? Something with his family? or Fayan's family?]

    Darcio
    Ik knikte alleen en wachtte op de vragensalvo. Ze wist dat ik zelf geen antwoord zou geven. Ik had geen flauw idee waar ik moest, kon beginnen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ we kunnen Hayden laten binnebreken? :'D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Wordt er lastig, drama met Fayan's familie, I guess. Of ik moet die arme Ferron iets aandoen, maar hij is te lief (cat)
    We kunnen wel doen dat Saph en Fayan willen gaan slapen dus ze gaan naar de slaapkamer en ga zo gezellig saampjes liggen en zo en dan breekt die vader in maar dat horen ze niet en dan komt ie de slaapkamer binnen en dan ziet ie Saph en Fayan samen in één bed zo knuffelend terwijl ze elkaar net een kusje geven ofzo. *waarom zo'n lange uitleg? dear god* oke inspiloos voor goede ideeën.]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    'Ze zeiden dat je dood was,' zei ze na een paar minuten stilte, haar woorden waren niet veel meer dan een zachte fluistering. In de hoop haar gevoelens onhoorbaar te houden, maar eigenlijk sloeg het nergens op dat ze het nog probeerde.


    -

    [We can do that *O*]

    Saph
    'Zullen we maar naar bed gaan?' mompel ik na een paar minuten.

    Darcio
    'Klopt, maar een handvol mensen weet dat ik leef. Voor anderen ben ik Darcio. Iemand anders.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik geeuwde uitgebreid.
    "Laten we dat maar doen, ja. Morgen weer een dag."
    Samen met Saph liepen we naar de slaapkamer, kleedden ons uit en kropen in het bed. Omdat het nog steeds net een vriescel was, trok ik Saph dicht tegen me aan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Een zucht ontsnapte haar, ze had genoeg van die vragen. Voorzichtig liep ze naar hem toe, haar zachtgroene ogen gericht op de zijne.


    -

    [Grrrr. Er lopen echt de héle tijd twee vliegen op mijn beeldscherm, met z'n tweetjes en elke keer als ik de vliegenmepper pak gaan ze er vandoor D:]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    'Ik hou van je,' mompel ik slaperig. Het is kouder dan normaal, en eht is verdomd irritant, dus kruip ik dicht tegen Fayan aan. De deur lijkt te kraken, waarchijnlijk niet goed dicht gedaan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Ik ook van jou," antwoord ik en kus Saph nog een laatste keer voor ik écht ga slapen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Darcio
    Stilletjes vlogen mijn ogen van haar, naar het meisje in haar armen, en terug. Wat verwachts ze nu van me?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Eén van haar handen legde ze op zijn borst, voorzichtig ging ze een beetje op haar tenen staan zodat haar lippen nog net een centimeter van de zijne verwijderd waren.
    Daarna sloeg ze haar blik naar hem op, keek hem zwijgend aan.


    -

    Saph
    Glimlachend sluit ik mijn ogen en leg mijn hoofd op Fayan's borst. Alles lijkt perfect. ik slaap half als een ijs, ijskoude hand zich bij mijn nekvel, wat erg pijnlijk is, oppakt en tegen de dichtstbijzinde muur gooit. Het gaat zo snel dat ik geen tijd heb om geluid te maken.

    Darcio
    Zonder te twijfelen, zonder verdere vragem drukte ik mijn lippen op die van haar. Niet ruw en dwingend. Zacht, langzaam. Ik had haar gemist.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.