• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 40!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ De RPG'ers bedanken de moderators voor het verplaatsen van dit topic naar het RPG-subfoum ]

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 11:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar vrije arm sloeg ze om zijn hals, Zahira stevig vasthoudend met de andere trok ze hem tegen zich aan.
    Hij was nog steeds geweldig.


    -

    [KDFJKFJEAWKJFKDJ D:]

    Fayan - Stylist
    Ik schrik me helemaal wild als ik bijna weggezakt en Saph ineens wegvliegt en met een harde klap tegen de muur komt.
    Naast het bed staat zijn vader. Woedend. Nee, meer dan alleen woedend.
    Ik sprong meteen uit bed, rende naar Saph toe en knielde naast hem neer.
    "Saph?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ Wut? (cat) It was yóur idea!]

    Darcio
    Mijn armen wonden zich om haar slanke middel, trokken haar dichter.Het liefst zou ik nu gewoon eeuwig zo blijven staan. Dat zou zo makkelijk zijn geweest. maar na een paar minuten verbreek ik de kus.

    Saph
    Mijn nek brand, alsof hij de spieren er half heeft uitgerukt. mijn schouder klopt weer, maar verder is de pijn dragelijk.
    'Fayan je emot weg,' mompe; ik, maar ikw ord ik de rede gevallen.
    'Wát ben je aan het doen? Heb je je familie nog niet genoeg ten schande gezet Saph?!'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ja maar wist ik veel dat hij met Saph ging gooien D: But it's drama. It's gooodd. :'D]

    Fayan - Stylist
    "Houd je kóp tegen Saph!" brul ik woest tegen de man die 'vader' moet zijn. Goeie vader ben je dan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Haar lichaam voelde warm, zelfs toen hij de kus verbrak. Haar vingers streelden de zijkant van zijn gezicht. Wat had ze hem gemist.
    'Wil je..?' begon ze, maar liet de zin halverwege wegvallen, bang voor zijn antwoord.


    -

    [All drama is good _O_]

    Saph
    'Párdon?!' brulde mijn vader, waarna hij Fayan hard beet greep. 'Ik praat tegen mijn zoon hoe ik wil! Wie mag jij wel neit voorstellen, zijn nieuwe mannelijke slet?'
    Ik probeerde trillerig op te staan, hij mocht Fayan geen pijn doen. Maar zijn vrije vuist sloeg me terug tegen de grond.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Darcia
    Ik hield ahar vast, keek haar rustig aan. Wachtte af tot ze haar zin, haar vraagafmaakte. hoewel ik een vermoeden had.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Met een zucht sloeg ze haar ogen even neer, en keek toen weer voorzichtig op.
    'Wil je mee?' Haar stem was zacht, twijfelend.


    -

    Fayan - Stylist
    De adrenaline gierde door mijn lijf, was nog nooit zo boos geweest. Tenminste, niet in mensenvorm. Jammer dat ik nu geen mutant weer was. Kon ik die zak mooi eens lekker bang maken.
    "Ik ben toevallig zijn verloofde, dus je gaat me vast nog vaker zien. En ik raad je één ding aan: je blijft met die poten van je van hem af. Ga lekker tegen iemand anders een grote bek hebben."
    De woorden rolden eruit zonder dat ik ze tegen kon houden, maar ik had een rode waas voor mijn ogen dus ik dacht niet na.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ (cat) ]


    -

    Daiyh
    Ik knik vermoeid.
    'Okay.' Ik heb geen zin om tegen te stribbelen, te liegen.

    Saph
    'Verloofde?!' Hij spuugde het woord letterlijk uit. 'Daar komt niets van in! Saph gaat trouwen met een fatsoenlijk meisje, zoals iedere normale man!'
    ik voelde me duizelig. Vader had eht al vaker gedreig, om een huwelijk af te dwingen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [internet was aan eht kutten o.o]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Voorzichtig gaf ze een kus op zijn lippen, pakte onwillekeurig zijn hand. Zahira sliep nog steeds, en hopelijk bleef dat voorlopig ook zo.


    -

    Fayan - Stylist
    "Oh dácht je dat? Dan zit je toch even verkeerd! Jij hebt hier níets in te brengen." Ja hoor, alsof we onze bruiloft stop zouden laten zetten door zo'n geval als dit.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    Ik hield haar hand vast, liet me leiden door haar. ik liet het toe, liet elke leugen vallen. Het ging gewoon niet.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.