• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Amycus)

    Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Amycus)

    Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 21:06 ]


    -

    Ben ik weer :'D


    -

    Zahira Briiori
    De neiging om verder te gaan - om haar handen onder zijn shirt te laten glijden, haar lippen naar zijn hals te laten gaan - speelde op, maar dat liet ze maar achterwege. Haar zou het niet storen, maar hem? Hij was pas net ontgroend, om er dan ook een ontmaagding achteraan te gooien leek haar wel veel gevraagd van hem.


    -

    [uh, yes. :'D]

    Rizardo Elliot
    Aangezien ik niet weggeduwd werd, nam ik maar aan dat ze er plezier in had. Ik in elk geval wel. Het was pas toen ik buiten adem begon te raken dat ik mijn lippen van die van haar haalde, hoewel ik haar niet losliet.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zahira Briiori
    Aangezien ze geen zin had om toe te geven aan de verwarring, liet ze haar mondhoeken licht omhoog krullen in een speels glimlachje. Haar vinger gleed over zijn hals.


    -

    ik wil naar wicked o.o


    -

    [ik oooook >.< Alleen zou de Nederlands-heid van de liedjes me te erg irriteren.
    one day i shall see the english version]

    Rizardo Elliot
    'weet je dat je echt wel veel leuker bent zo?' vraag ik zachtjes. Haar aanraking stuurt een warme rilling door me heen, heel anders dat de angstige rillingen die haar gesnauw opwekken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jaaa, daar irriteer ik me ook zo aan o_o
    Maar ik heb ook gewoon haat aan Nederlandstalige muziek (cat)

    Zahira Briiori
    Een glimlachje verscheen. 'Dat zou kunnen.' Met die woorden drukten ze haar lippen langzaam op zijn kaak, liet haar vingertoppen onder de hals van zijn shirt glijden.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 19:31 ]


    -

    [Haat aan Nederland, hier :'D]

    Rizardo Elliot
    Haar aanraking leit kleine tintelingen op mijn huid achter, waardoor ik de neiging hield om haar weer te zoenen. Geen idee hoe ik hier was ingesleept, maar ik wilde er neit meer uit.
    'Weet ik wel zeker.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zahira Briiori
    Onbewust ging ze verder, voelde de huid van zijn hals tegen haar lippen. Vanuit haar ooghoeken keek ze even naar hem, sloot haar ogen. Haar vingers streelden over de bovenkant van zijn rug.


    -

    Rizardo Elliot
    Zelfs als ik gewild had, had ik waar zachte handen neit kunnen tegenhouden. Trouwens, dat wilde ik niet eens. Mijn ene arm lag nog steeds rond haar middel, waardoor ik haar gemakkelijk dichter kon trekken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zahira Briiori
    Haar lichaam werd tegen die van hem gedrukt, een rilling trok over haar rug. Even gingen haar tanden speels over zijn hals, waarna ze een zachte, kleine kus plaatste op zijn schouder.
    Haar hand ging weg bij zijn rug, haar vingers speelden met de rand van zijn shirt.


    -

    Rizardo Elliot
    mijn vrije hand gleed over haar rug, en mijn ogen waren half dicht. Elke kleine aanraking voelde net iets beter dan de vorige.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zahira Briiori
    Ze liet haar donkergroene ogen weer naar zijn gezicht glijden, haar lippen vonden de zijne weer terwijl haar vingers half onder zijn shirt gleden, over zijn buikspieren streken.


    -

    [Merk je het dat ik enorm inspiratieloos ben vandaag? *facedesk*]

    Rizardo Elliot
    ditmaal wachtte ik neit tot zij de kus ruwer zou maken, dat deed ik zelf omdat zij eht fijn bleek te vinden. Nou ja, het wás ook gewoon fijn.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Een beetje :'3

    Zahira Briiori
    Na een paar seconden stopten ze al, een plagerig glimlachje rond haar lippen terwijl haar hand zijn borst vond.
    'Ik denk dat ik je zowaar aardig vind,' merkte ze grinnikend op, haar ogen blikten in de zijne.


    -