• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Amycus)

    Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Amycus)

    Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 21:06 ]


    -

    Rizardo Elliot
    Aardig? dat moest de eerste keer zijn dat iemand dat zowaar vond.
    'danje,' antwoord ik met een glimlach. ik weet neit of ik haar los moet laten of niet, dus kies ik maar voor niet.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zahira Briiori
    'Maar nog steeds hoogst irritant,' mompelde ze er vrijwel meteen achteraan.
    Haar vingernagels streelden over zijn borst.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 20:05 ]


    -

    *wijst naar Leyla, die nog altijd opgetild tegen een boom wordt gedrukt*
    Laura moest ook maar eens komen, trouwens :'3


    -

    Rizardo Elliot
    'Hoezo irritant/' vraag ik met een vaag glimlachje. Haar vingernagels doen me nogmaals rillen, iets dat ze waarschijnlijk wel zal opmerken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ja o.o


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zahira Briiori
    Bedenkelijk haalde ze haar schouders op. 'Ik vind alles irritant, weet je nog?' grinnikte ze.
    Een rilling over zijn rug, waardoor een nieuwe glans in haar ogen verscheen.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 20:12 ]


    -

    Rizardo Elliot
    'Vond je die kus ook irritant?' vraag ik dan met een vage glimlach.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zahira Briiori
    In plaats van antwoord te geven, zoende ze hem weer. Zacht duwde ze hem naar achteren, ondertussen was haar tweede hand ook onder zijn shirt geglipt. Langzaam liet ze haar vingertoppen er overheen glijden, volgden de vormen van zijn spieren.


    -

    Rizardo Elliot
    Dat nam ik maar aan als een 'Nee'. Mijn vrije hand streelde onbewust door haar zachte lokken terwijl ik de kus beantwoorde.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zahira Briiori
    Pas toen zijn rug de bank zacht raakte, stopte ze de kus. Haar lippen streken vederlicht over zijn kaaklijk, onbewust trok ze zijn shirt omhoog tot zijn middel door de verplaatsing.


    -

    Rizardo Elliot
    Ik liet het toe dat ze me tegen de bank duwde, ik wist de helft van de tijd nog steeds nauwelijks wat ze deed, wat er aan de hand was. Laat staan haar gedachten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Whehe, ik begin ook inspiratieloos te worden *loopt leeg*

    Zahira Briiori
    Langzaam dwaalde ze verder af naar beneden - brutaal als ze kon zijn. Haar lippen maakten kennis met zijn buik, haar handen met zijn heupen.


    -

    (Heey mensen ik zal een paar dagen niet kunnen schrijven want ik heb een italiaanse uitwisselingsstudente op bezoek )


    On wednesdays we wear black

    [Zahira, bad girl! o.o]

    Rizardo Elliot
    'Uh, wat doe je?' vraag ik als Zahira steeds verder langs mijn lichaam naar beneden kruipt.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    @Discovery
    Jammer, maar lijkt me wel leuk :'D

    @Lizz
    Tja.
    Daiyhs daughter hea? (cat)

    Zahira Briiori
    Haar blik sloeg op, ze grinnikte even. Langzaam ging ze rechtop zitten, trok rustig de stof van zijn shirt weer naar beneden.
    'Rustig maar, ik neem je pure maagdelijkheid niet van je af.'

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 20:38 ]


    -