• Topic 1

    Het verhaal
    De grote vakantie is begonnen, je bent net thuis gekomen en zet je tas in de hal.
    Plotseling zie je een briefjes op de mat liggen, je pakt het op en neemt het mee naar je kamer.
    In je kamer lees je het briefje: "Je bent uitgekozen om naar Danskamp te komen."
    Je mond zakt open, je leest snel verder en typt het adres in op Google.
    Wanneer je het adres heb gevonden pak je je spullen, zegt gedag tegen je moeder en neemt de bus naar Danskamp. De rest van het verhaal bepaal JIJ.

    Regels:
    - Geen ruzie (Alleen als het in het verhaal moet).
    - Geen seksuele teksten ('Ze gaan samen naar bed' mag wel, uitgebreid schrijven niet).
    - Betrek iedereen tot het verhaal.
    - Maximaal 2 personage's per user.
    - Respecteer elkaar en wees sportief.

    rollen.


    Stiekem is dit gewoon een Liam <3 Marylinn Rpg geworden, maar ja.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 1:07 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Marylinn Savarin

    'Hoe zou ik nu niet mee willen gaan met jou gekkie.' Ik lachte zo hard dat ik gewoon van de trap afviel. Hij was er met open ogen ingetuind.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik glimlachte opgelucht. "Ik dacht dat Alison je misschien had afgeschrikt." Zei ik uitdagend. Ik liep naar haar toe en tilde haar emt een zwierig gebaar op. Ze lag als een prinsesje in mijn armen.

    Marylinn Savarin

    'Had je gehoopt.' Ik stak mijn tong even uit naar hem. 'Dus, nu je toch zo gedienstig bent om me vast te houden mag je in één keer naar de receptie brengen.' Ik grijnsde breed en voegde er nog snel 'ju paardje.' aan toe.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik haalde mijn schouders op en met Linn in mijn armen liep ik ricting de receptie. "Alison wilt bruidsmeisje zijn." Zei ik lachend. "En wat vond je nou van me was ik leuk of leuk leuk?" Ik keek haar grijnzend aan.

    Marylinn Savarin

    'Hmm, laat ik nu net mijn antwoord vergeten zijn. Oeps, gebeurt wel eens.' Ik grijnsde breed en keek toe hoe het grote witte gebouw in zicht kwam.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Flauw hoor." Ik schonk haar een schuine grijns en zette haar voor de deur op de grond. "Waarom moet je hier eigenlijk zijn?" Vroeg ik terwijl we hand in hand naar binnen liepen.

    Marylinn Savarin

    'Pijnstiller' mompelde ik zacht. De hoofdpijn werd alleen maar erger en ik moest even blijven stilstaan om mijn ogen te sluiten. Gelukkig zat er nog iemand achter de balie.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Ik haal ze wel." Ik kuste haar zachtjes en liet naar de balie. "Heeft u ook pijnstillers?" De vrouw keek me aan en zag toen Marylinn staan. "Voor je vriendin?" Vroeg ze. "Ze is niet.. Ja." Zei ik toen maar. Ze liep weg en kwam terug emt een doosje. "Heel erg bedankt." zei ik en liet terug naar Linn.

    Marylinn Savarin

    Ik begon zachtjes te lachen als Liam begon te stamelen. Met koude handen nam ik het doosje over en haalde er een pilletje uit dat ik zonder water doorslikte. 'Laten we naar binnen gaan?'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik haalde mijn schouders op. "Wat jij wilt." Ik legde mijn arm rond haar middel. Het voelde zo natuurlijk om bij haar te zijn.

    Marylinn Savarin

    Ik lachte even zachtjes en legde dan mijn hoofd op zijn schouder. De rust voelde goed. Ik wachtte tot we buiten waren om te vragen 'mijn kamer of de jouwe?' zodat de vrouw achter de balie niet helemaal verkeerde ideeën zou gaan krijgen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Kies jij maar, jij bent de zieke hier." Zei ik terwijl ik liefdevol haar wang streelde. "Je bent leuk." Fluister ik zachtjes.

    Marylinn Savarin

    'Jij ook. Wel ik wil jouw kamer wel eens zien.' Grijnzend liet ik me door hem leidden.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik glimlachte. "Oke." Ik nam haar hand en liep voor haar uit. Ik opende de deur met een zwierig gebaar en liet me toen op mijn bed vallen. "Tada." Zei ik met een grijns.

    Marylinn Savarin

    'Wow. Mooie kamer heb jij.' Ik bleef even in deuropening staan en keek de kamer bewonderend rond. Het was hier echt mooi.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.