• De Roedels Black and White hebben al eeuwen en generaties lang
    oorlog. Ze vonden elkaar dieven en moordenaars. Om de dag kwamen ze weer naar het strijd toneel om te vechten. Diegene die zou winnen zou het land winnen. De twee Alfa's en de twee Beta's zijn giftig waardoor ze mensen kunnen bijten en zo veranderen, De meeste beten overleven het niet. wie zou er winnen. Black Or White. It is Your Choice


    Ik ben nog vergeten te melden, als je niet kan of je moet weg, meld het wel even.. Dat zou fijn zijn.. Doe het dan gewoon in een quote bij je tekst ofzoiets.^^


    The Black's:
    ZAYNxGIRL-Alexis Roselynn Yearwood [Alfa vrouwtje]
    Bronte -Lucas Michael
    Petal-Frida Lyssin
    HurtedHeart -Jake Ruthh [afla mannetje]
    Leave -Roxanne Ruthh
    Novazembla-Lize Beu
    LOUISISMINE -Brooke Murray

    The Whit's.
    Novazembla-Alex.[de alfa]
    HurtedHeart-Selena Sensorene[Alfa vrouwtje]
    Pocket -Mariana volletta
    Leave -Celeste Aurélie
    Captivity-Dakota Rodriquez

    De rollen spel kan beginnen ^^


    Rollen.

    Dit is mijn aller eerste rpg dus ik ben nog niet helemaal goed, maar ik wil het echt graag willen doen, dus hulp kan ik nog goed gebruiken ^^

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 22:03 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Haha ja.. xD

    Alex.
    "Verzin jij het maar." Frons ik.. Met mijn wijsvingers mijn ik rondjes rond haar navel. "Hmm, je bent zo zacht." Fluister ik met een grijns.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ghehe x')

    Celeste
    Ze bijt zacht op haar onderlip, en frunnikt met een onschuldig engelengezichtje aan de riem van zijn broek.
    In het donker valt dat nou niet bepaalt mee, en daar helpt de afleiding van Alex nou ook niet bepaald mee.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Alex

    Ik moet zachtjes grinniken. "Zal ik maar even helpen?" Ik kijk haar onschuldig aan. Ik ga met mijn handen naar mijn knoop en maakt het los.
    "Lukt het nu wel zo?"


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Celeste
    'Misschien.' Grijnst ze, waarna ze simpel zijn broek naar beneden trekt, en haar vingers dan plagend over zijn onderbuik laat glijden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Alex.
    Het kriebelt, en voel me vriend groeien. Het kietelt enorm.. Ik probeer niet te lachen, volgens mij ziet dit er beetje dommig uit.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Celeste
    Ze glimlacht onschuldig, en drukt haar lippen op die van hem.
    ‘Let's make love,’ fluistert ze zachtjes in zijn oor, waarna ze haar lichaam tegen dat van hem drukt.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Dakota

    Ik op mijn ogen en kijk rond in de grootte uitgestrekte bossen. Het is koud. ik rek mezelf uit en begin te lopen. Ik spring over takken heen, zoekend naar mijn roedel.

    Ik kom eventjes naar jou toe Dakota X3
    Brooke
    Ik kijk opzij en ik zie een hertje net wegspringen. Ik ren achter hem aan en ik spring net als hij wegspringt. En val op de grond, maar ik herstel snel en ik spring weer omhoog. Ik begin weer te rennen totdat ik een andere wolf zie.


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    [ik ga eh het niet echt omschrijven, daar ben ik barslecht in, als ik seks moet omschrijven, sorry daarvoor]
    Alex
    Het was zo heerlijk, z'n geweldige avond heb ik nog nooit gehad, ik staar naar Celeste.. Haar prachtige ogen.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Lize
    Waarom zou Jake nou de Whit's aan willen vallen? Ik zucht en loop buiten in de frisse koude lucht. Ik moest even naar buiten toe. Ik zet een looptje en verander in een wolf. Ik zie twee wolven staan. "Hoi." Begroet ik ze.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ghehe, maakt niet uit hoor :'D

    Celeste
    Ze glimlacht, en aait liefkozend over de zweetpareltjes op zijn gezicht, waarna ze haar hoofd moe op zijn borst legt.
    'Ik hou van je.' Prevelt ze zachtjes.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Alex

    Ik voel haar handen op mijn gezicht.. "Hmm ik ook van jou, mooiste." Zeg ik zachtjes. Ik aai over haar zachte haren, wouw dit is dus echte liefde?
    Ik had het eerlijk gezegd nog nooit echt goed gevoeld, ik vond Selena wel leuk maar zo verliefd was ik nou ook weer niet. Maar Celeste ja daar ben ik super verliefd op..


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Celeste
    Ze glimlacht, en strijkt met haar vinger zacht over zijn buik naast haar hoofd.
    'Ik zou willen dat deze nacht nooit voorbij ging.' Ze glimlachte. Dit was de beste nacht van haar hele leven.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Alex

    "De nacht zou wel eeuwig kunnen duren, maar gelukkig komen er nog zoveel nachten." Glimlach ik. En druk een kusje op haar slaap.
    Ik staar naar de plaffon, hou zou het nu aflopen met mij en Selena?


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Celeste
    'Alles komt goed.' Prevelt ze met eenslaperige glimlach, waarna ze haar armen om zijn middel legt en in slaap dommelt.


    Feel the fire, but do not succumb to it.