• De Roedels Black and White hebben al eeuwen en generaties lang
    oorlog. Ze vonden elkaar dieven en moordenaars. Om de dag kwamen ze weer naar het strijd toneel om te vechten. Diegene die zou winnen zou het land winnen. De twee Alfa's en de twee Beta's zijn giftig waardoor ze mensen kunnen bijten en zo veranderen, De meeste beten overleven het niet. wie zou er winnen. Black Or White. It is Your Choice


    Ik ben nog vergeten te melden, als je niet kan of je moet weg, meld het wel even.. Dat zou fijn zijn.. Doe het dan gewoon in een quote bij je tekst ofzoiets.^^


    The Black's:
    ZAYNxGIRL-Alexis Roselynn Yearwood [Alfa vrouwtje]
    Bronte -Lucas Michael
    Petal-Frida Lyssin
    HurtedHeart -Jake Ruthh [afla mannetje]
    Leave -Roxanne Ruthh
    Novazembla-Lize Beu
    LOUISISMINE -Brooke Murray

    The Whit's.
    Novazembla-Alex.[de alfa]
    HurtedHeart-Selena Sensorene[Alfa vrouwtje]
    Pocket -Mariana volletta
    Leave -Celeste Aurélie
    Captivity-Dakota Rodriquez

    De rollen spel kan beginnen ^^


    Rollen.

    Dit is mijn aller eerste rpg dus ik ben nog niet helemaal goed, maar ik wil het echt graag willen doen, dus hulp kan ik nog goed gebruiken ^^

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 22:03 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Lize
    Mijn mond valt ook open.. Waarom wilt hij de whit's aanvallen? Ik schrik van het geluid en zie de mok in stukjes liggen. "Waarom, ze hebben toch niets gedaan?"

    Alex
    Ze glimlacht.. "Ik jou ook.." Glimlach ik.. Ze houd mijn handen vast.. Ik grijns.. "Het voelt sexy." Zeg ik met een hese stem.
    Ik hou mijn hoofd omhoog en kus haar.



    Sorry ik moet zo weer of gaan, want een kennis komt zo langs.. Ik ben verschijnlijk morgen middag weer online ^^

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 20:08 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ghehe, oke :')

    Celeste
    Ze glimlacht, en drukt haar lippen tegen zijn keel en hals, waarna ze zacht op haar onderlip bijt.
    'Hierbuiten ben jij alfa, maar hier binnen...' Grijnst ze.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Woow, ik loop echt ver achter... waar kan ik ergens inspringen??
    xx


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    ^Spring maar in hoor ;)

    Alex.
    "Buiten, hier ben jij volgens mij de alfa vrouwjte." Grinnik ik.. Ik geef der en kus.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Celeste
    'Ik deel mijn macht in deze positie niet graag.' Prevelt ze in zin oor, waarna ze haar lippen zacht op die van hem drukt.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Alex.
    Haar zachte lippen raken weer de mijne. "Hmm, daarom." Zeg ik zachtjes tussen door de kus.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Celeste
    Ze lacht zachtjes, en streelt met haar vingers zacht over zijn buik, terwijl ze met haar tong zacht tegen zijn lippen drukt.
    Ze zou degene die hen nu nog zou storen vermoorden, villen, verrrot trappen en naar de andere wereld helpen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Alex.
    Ik leg mijn hand op haar kont. "Waar denk je aan, liefste?" Vraag ik zachtjes. Ik kijk in haar prachtige ogen, ik kan er bijna in verdrinken.
    met mijn rechter hand leg ik op haar wang, ze voelt zo zacht aan.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Celeste
    'Waarom vragen naar iets waarop je het antwoord al weet?' Lachte ze zachtjes, terwijl ze haar armen om zijn warme en veilige middel sloeg.
    Ze was verliefd, en niet zo'n beetje ook.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Alex
    "Das waar." Grinnik ik zachtjes.. De vlinders vliegen in mijn buik, wou ik ben dus echt verliefd, ik was eigenlijk nooit verliefd op iemand geweest, zelfs niet op Selena. Ik moest met haar trouwen, ik heb eigenlijk nooit van haar gehouden.
    Ik voel haar armen om mijn middel, en druk een kusje in der nek.

    Nu voel ik me toch een beetje eh dom, welke kleur had Celeste ook alweer? :$


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Waarvan? Als wolf, ogen, haar etc x')

    Celeste
    Ze kreunt zacht, en bijt dan op haar onderlip, waarna ze haar hande zacht over zijn rug laat glijden.
    Ze was blij dat alleen Alex gedachten kon lezen, anders zou ze ieder ander lid vande roedel haar zwakte laten zien,
    en dat was alleen weggelegd voor Alex.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Als mens en wolf xD


    Alex
    "Liefde is geen zwakte." Glimlach ik. Of bedoelde ze het toch iets anders? Had ze dan echt een zwak voor mij?
    Het kriebelt een beetje.. "Hmm je bent alleen maar van mij." Fluister ik zachtjes in haar oor.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ghehe, als mens heeft ze een lelieblanke huid, lichtblauwe ogenen zwarte, grove krullen.
    Als wolf wit met lichtbruin en heel lichtblauwe ogen.

    Celeste
    Ze glimlacht. 'Ik ben hier de bitch, en strals denkt iedereen dat ze me kunnen pakken via jou. Dus ja.' Ze steekt haar tong uit, en legt haar hoofd dan op zijn warme borst.
    Ze wil dat dit moment nooit meer voorbij gaat.
    'Ooh ja?' Grijnst ze op zijn laatste woorden.
    'Bewijs me dat dan maar.' Glimlacht ze liefjes.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Aaahw oke


    Alex
    Ik moet grinniken om haar woorden. "Dat zal ik niet laten gebeuren, ze blijven van jou af." Glimlach ik.
    "Oh, moet ik me bewijzen dan, let maar op." Ik leg haar op de rug. Ik scheur haar shirt uit. "Sorry, maar het moet maar zo." Grijns ik. Ik leg mijn lippen net boven haar borsten.

    Oehw het wordt beetje 16 plus xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Dus kindertjes onder de 16 moeten maar niet terrug gaan lezen x')

    Celeste
    Ze trekt haar wenkbrauwen verrast op, en grijnst dan. 'Hm, hm. En nu?' Ze glijd met haar vingers over zijn lippen, en de naakte huid van zijn borst.


    Feel the fire, but do not succumb to it.