• De Roedels Black and White hebben al eeuwen en generaties lang
    oorlog. Ze vonden elkaar dieven en moordenaars. Om de dag kwamen ze weer naar het strijd toneel om te vechten. Diegene die zou winnen zou het land winnen. De twee Alfa's en de twee Beta's zijn giftig waardoor ze mensen kunnen bijten en zo veranderen, De meeste beten overleven het niet. wie zou er winnen. Black Or White. It is Your Choice


    Ik ben nog vergeten te melden, als je niet kan of je moet weg, meld het wel even.. Dat zou fijn zijn.. Doe het dan gewoon in een quote bij je tekst ofzoiets.^^


    The Black's:
    ZAYNxGIRL-Alexis Roselynn Yearwood [Alfa vrouwtje]
    Bronte -Lucas Michael
    Petal-Frida Lyssin
    HurtedHeart -Jake Ruthh [afla mannetje]
    Leave -Roxanne Ruthh
    Novazembla-Lize Beu
    LOUISISMINE -Brooke Murray

    The Whit's.
    Novazembla-Alex.[de alfa]
    HurtedHeart-Selena Sensorene[Alfa vrouwtje]
    Pocket -Mariana volletta
    Leave -Celeste Aurélie
    Captivity-Dakota Rodriquez

    De rollen spel kan beginnen ^^


    Rollen.

    Dit is mijn aller eerste rpg dus ik ben nog niet helemaal goed, maar ik wil het echt graag willen doen, dus hulp kan ik nog goed gebruiken ^^

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 22:03 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Alex
    Ze heeft misschien wel gelijk, ze komt op me schoot zitten en voel haar lippen dicht bij mijn oor. Ze fluisterd: "Ik hou van je, Alex."
    Ik bijt op mijn lip. "Ik ook van jou, Celeste." Zeg ik zachtjes met een kleine glimlachtje. Ik druk een kusje tegen haar kaak aan.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Celeste
    Ze glimlacht, en drukt haar lippen op die van hem.
    Een lustig spel waarin ze zichzelf zelfs een tikkeltje dominant in kan vinden. Ach, ze brak nu toch al alle regels.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Alex.
    Ik voel haar zachte lippen weer op de mijne, ik hoor haar gedachte.. Zachtjes moet ik grinniken.. Ik sta op en leg haar op haar bed neer, en ga boven op haar liggen. (Zoenen bedoel ik dan)
    Met mijn vingers streel ik door haar zachte haren. Ik verbreek nu ook de regels, ach dat deed ik nu al de hele tijd. Wat kan het mij toch schelen!


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Jaja, bad, bad Alex ^^

    Celeste
    Ze glimlachte, en hield haar hoofd ietwat schuin, waarna ze plagend aan zijn shirt trok. Een onschuldige glimlach rustte op haar lippen, terwijl ze hem met een grijnsje aankeek.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    gehehehe..

    Alex.

    Ze grijnst, hmm.. "Stoute Celeste." Grinnik ik.. Ik trek mijn shirt uit.
    Hmm wat is ze toch knap!!


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    ik ben zo terug..

    moet nog wat bootschapjes doen xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    - doet hand voor oogjes van Hester -
    Pneh, alleen voor mij! Mwuahahaa ;D.

    Celeste
    Ze glimlacht, en gooit zijn shirt ergens in een hoekje van de kamer, waarna ze haar vingers over zijn naakte huid laat glijden.
    ‘En dat zegt meneer half-naakt.’ Kaatst ze met een speelse glimlach terug, waarna ze haar tong uitsteekt.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Tot zo (baby)


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    I'm back.

    Alex
    Ik zie mijn shirt in het hoekje vallen, ik grijns. Ik voel haar nagels in mijn huid. Ik geniet er echt van.. "Hmm, ja ik weet het." Grijns ik.
    Ze steekt haar tong uit, snel zet ik mijn lippen op de hare, en bijt zachtjes in haar tong.

    Lize.
    Rox is best stil, en ik denk dat Jake op zijn kamer zit. Ik verlaat een zucht uit mijn mond, en staar naar de foto van Roxanne en Jake. Een jaloers gevoel knaagt aan me.. Waarom heeft zei wel een lieve broer, en ik niet? Waarom is mijn leven toch z'n hel?

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 18:52 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    ^^

    Celeste
    ‘Eh-hm-ham.’ Fronst ze nep-boos, waarna ze haar nagels over zijn buik laat glijden, om vervolgens een glimlach niet te kunnen onderdrukken.
    Alex was best lief.

    Roxanne
    Ze maakte de warme chocomel, en keek vragend naar Lize, die naar een foto van haar en Jake staarde.
    ‘Vind je hem mooi?’ Glimlachte ze.
    Het was op de dag van haar tiende verjaardag.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Alex.
    Ik zie haar glimlachen, haar nagels glijden over mijn buik, een rilling gaat over me heen.. Hmm wat was ze toch knap en lief.. Met haar zou ik best oud kunnen worden.

    Lize.
    "Ja, heel mooi." Ik probeer te glimlachen. Ik ruik de geur van de warme chocomel, hmm daar had ik echt trek in.
    "Ik wil ook een broer of zusje, ik heb z'n vreselijke pleeggezin." Zucht ik. Waarom zeg ik dit eigenlijk? Ik wil mijn problemen niet opzadelen aan een ander. "Sorry." Zeg ik zachtjes.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Celeste
    Ze zucht als er op de deur word geklopt, en haar pleegbroer vervolgens iets blérd. ‘Rot op!’ Gromt ze richting de deur, waarna ze een hand door de deur trekt. ‘Ma-’ Klinkt als protesterend weerwoord aan de andere kant. ‘Ga jezelf aftrekken ofzo, wegwezen Jamie!’ Schreeuwt ze zuchtend, waarna ze zijn voetstappen op de trap hoort, en met een flauwe glimlach naar Alex kijkt.

    Roxanne
    Ze oerhandigd haar een mok, en glimlacht. ‘Een broer als Jake is fijn, maar jij hebt meer iets in jongen-meisje nodig.’Glimlacht ze hintend. Zijzelf was te jong, en daarom had ze zoveel aan Jake, maar Lize kon makkelijk een soulmate vinden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Alex.
    "Leuke pleegbroer heb je." Grinnik ik. Ik kijk der fronsend aan. Ik pak haar weer beet en trek haar tegen me aan, ik wil haar proeven ik wil haar ruiken. "Je ruikt heerlijk." Grinnik ik. En zet mijn lippen weer op de hare.

    Lize.
    Ik krijg de mok, en neem een klein nipje eraan. "Lekker, ja misschien wel." Fluister ik zachtjes. Ze had wel gelijk, misschien moest ik een soulmate gaan vinden of gaan zoeken? "Hoe vind ik een soulmate?" Vraag ik blozend.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    [Hier wordt gekoppeld ;)]
    Jake
    Ik had de hele tijd getekend en geschreven voor de perfecte aanval. Ik hoorde geklop en keek even op daar zou Rox wel voor zorgen. Ik liep mijn kamer uit en keek naar de keuken waar Roxanne stond met een meisje. Ik dacht dat ze Lize hete. Ik pakte een kopje koffie en deed hem onder het apperatuur. Ik staarde even voor me uit. Het begon te schemeren. Ik besloot het toch maar te zeggen.
    'Vanavond vallen we de White's aan...'

    [Dat kan Alex niet horen door de barrière een schild dat door een wolf in de Blacks clan gevormt is. Gedahtelezen en tuff kan er niet doorheen. Onverwachte aanval ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Roxanne
    Ze mok gleed uit haar vingers, en klapte op de grond door de harde woorden van haar broer. ‘W-wat?’Fronste ze niet-begrijpend.

    Celeste
    Ze glimlachte. ‘Ik heb veel liever jou, en dankje.’Grijnsde ze terug, waarna ze bovenop hem rolde, om zijn handen vervolgens naast zijn hoofd te drukken. Met een zelfgenoegzame glimlach bekeek ze zijn positie. ‘En hoe voelt dat, meneer de alfa?’ Grijnsde ze wenkbrauwwiebelend.


    Feel the fire, but do not succumb to it.