• Gebaseerd op het boek "The Host" van Stephanie Meyer.

    Zielen zijn buitenaardse wezens die naar planeten gaan om deze over te nemen. Ze nemen de lichamen van de inwoners van de planeet over en leven daar dan in harmonie met elkaar. De zielen zijn ook op aarde gekomen om beter gebruik te maken van deze prachtige wereld. Er zijn een paar mensen die het overleefd hebben en zich verschuilen in een grote grot. Daar leven ze samen van de dingen die ze nog hebben. Ze gaan zo nu en dan naar buiten om vers voedsel te stelen. Alles gaat om overleven. Natuurlijk ontstaat er van alles als je constant op elkaars lip zit. Haat, irritatie maar ook liefde en vriendschap.

    Dubbelrol of meer mag, alleen dan ook graag een jongen!

    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Verhaal:
    Extra:
    Door:

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 18:08 ]


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    James bekeek de wond en keek Dean aan. "Dat is vreemd.. Ik dacht dat ze tegen fysiek geweld waren.." zei hij zacht en hij streek over de randen van de wond. "Heb je er last van? We hebben hier enkele ontstekingremmende middelen."


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Dean
    Ik schudde mijn hoofd. 'De kogel heb ik er uit kunnen krijgen en nu wachten totdat hij geneest.' Ik wist nog hoeveel pijn het had gekost om die verdomde kogel er uit te krijgen. Het was verschrikkelijk. Maar hij kon er niet in blijven zitten. Dus toen heb ik hem er uit gehaald.


    "Ignite, my love. Ignite."

    "Gelukkig maar." glimlachte James. "Je bent zoals altijd sterk." hij wist dat Dean sterk was, hij had zoveel wilskracht en discipline. "Hopelijk kan je het goed vinden met de andere, je zal het sociale leven wel gemist hebben zeker? Ik kan je vertellen dat er hier echt superleuke mensen zijn."


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Dean
    'Ik was bijna het praten verleerd,' grapte ik. Ik gaf James een vriendschappelijke klap op zijn schouder. 'Het is goed je weer te zien, broertje,' gaf ik toe. 'Ik was er al die tijd van uit gegaan dat ze een worm in je hoofd hadden gestopt.' Ik schudde rusteloos mijn hoofd. 'Gelukkig ben jij net zo slim en voorzichtig geweest als anders.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    James grijnsde. "Je kent me toch." zei hij. "Ik ben altijd slim en voorzichtig. Ik leid hier de strooptochten, ik ben best goed in veiligheid en leidinggeven heb ik ontdekt." voor het eerst zei hij het met trots in zijn stem. Hij was blij dat hij ik staat was elke keer iedereen veilig thuis te krijgen.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Dean
    'Zo ken ik je weer,' zei ik lachend en gaf James een aai over zijn bol. 'Ik moest het hebben op mijn kracht en geluk.' Ik had James nog niet verteld over de andere verwondingen die ik had. Ik wilde hem niet al te ongerust maken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    James duwde lachend zijn hand weg. "Ik ben geen kind meer hoor" zei hij waarschuwend. "Dean, weet je zeker dat je morgen mee wil? Je ziet er zo moe uit.. Misschien kun je beter even aansterken." zei James toen voorzichtig. Het was raar om zoiets tegen zijn oudere broer te zeggen.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Dean
    'Het gaat wel,' zuchtte ik. 'Ik ben niet extreem moe.' Ik haalde mijn schouders op. 'En daarbij, jij blijft voor altijd mijn kleine broertje.' Ik kneep plagend in zijn wangen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    "Jaja zo is het wel weer goed." mompelde James. "Het punt is, de jacht is niet zonder risico. Als we gepakt worden zijn we verplicht zelfmoord te plegen. Want anders heeft niemand nog en kans en zullen de zoekers de grot vinden. Iedereen die meegaat moet in topconditie zijn want ik wil niemand verliezen."


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Dean
    'Rustig broertje, denk je nu echt dat ik niet in top conditie ben?' Ik haalde een wenkbrauw op. 'Je hebt meer dan 2 jaar rond gelopen met het idee dat ik dood was. Dus wat heb je te verliezen?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    James keek Dean doordringend aan. "Ik geloof echt wel dat je in goede conditie bent." zei hij langzaam. "Dat kan haast niet anders. Maar je bent ernstig verzwakt en moe. Dat zie ik aan je." het was moeilijk zo volwassen te doen tegen zijn oudere broer. Maar van alle mensen wilde hij Dean niet nog eens verliezen.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 23:04 ]


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Dean
    'Goed,' zuchtte ik. 'Ik blijf hier. Als jij belooft dat je niet in de problemen raakt.' De pijn in mijn lichaam werd erger maar ik wist het goed verborgen te houden voor James. Ik wilde hem niet ongerust maken. Het ging wel. Alle kneuzingen, wonden en misschien wel breuken gingen vanzelf over.


    "Ignite, my love. Ignite."

    James keek hem aan en zuchtte opgelucht. "De volgende keer mag je echt mee, maar je moet eerst aansterken. Ik zal echt niet in de problemen raken, ik weet waar ik mee bezig ben. Maak je geen zorgen om mij." zei hij en hij sloeg zijn broer vriendschappelijk op zijn rug. "Dan heb je meteen tijd om een deel van de mensen te leren kennen. Zal ik je gelijk je kamer wijzen?"


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Dean
    Mijn gezicht verschoot van de pijn toe James mij een klap gaf op mijn rug.
    'Kut!' riep ik. De pijn was ondragelijk. Ik beet op mijn wang om andere scheld woorden binnen te houden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    James trok geschrokken zijn hand terug. "Sorry ik.." het ging helemaal niet hard. James stelde geen vragen en hij trok Deans shirt omhoog en keek met grote ogen naar zijn rug. "Ik dacht dat het goed met je ging dat je zei.." zei hij met grote ogen. "Ik heb nog nooit zoiets gezien.."


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow