• Gebaseerd op het boek "The Host" van Stephanie Meyer.

    Zielen zijn buitenaardse wezens die naar planeten gaan om deze over te nemen. Ze nemen de lichamen van de inwoners van de planeet over en leven daar dan in harmonie met elkaar. De zielen zijn ook op aarde gekomen om beter gebruik te maken van deze prachtige wereld. Er zijn een paar mensen die het overleefd hebben en zich verschuilen in een grote grot. Daar leven ze samen van de dingen die ze nog hebben. Ze gaan zo nu en dan naar buiten om vers voedsel te stelen. Alles gaat om overleven. Natuurlijk ontstaat er van alles als je constant op elkaars lip zit. Haat, irritatie maar ook liefde en vriendschap.

    Dubbelrol of meer mag, alleen dan ook graag een jongen!

    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Verhaal:
    Extra:
    Door:

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 18:08 ]


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Dean
    Bang ging ik op het bed zitten. Mijn handen shake'te en ik keek beangstigd om me heen. Nu moet je James vertrouwen, zei ik in mezelf. Hij is je broertje, hij doet je geen opzettelijk pijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    "Rustig maar" zei James geruststellend en hij trok voorzichtig het shirt van zijn broer uit. Hij haalde een vochtige doek uit een steriele doos. "Oke ik ga het nu schoonmaken, het zal een beetje prikken." zei hij en hij depte zo voorzichtig mogelijk de wonden schoon.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Jake
    Ik zocht met de lantaarn naar de zijgangen. In de verte was mijn kamer. Alles wat erin stond was een matras en een stenen tafel. Er hing wel een tlbuis. Die had ik natuurlijk gestolen van hierbuiten. Ik liep voor haar naar binnen en klapte op een raar ritme in mijn handen waardoor een klein maar niet te klein licht verscheen.

    [waar kan ik heen met Selena?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ze kan wel naar de ziekenzaal komen om James te helpen met Dean.
    ---

    Regina glimlachte en ging op zijn matras zitten. "Ik ben hier nog nooit geweest." zei ze. Ze had de meeste kamers inmiddels wel een keer bezocht, zeker omdat ze hier al best lang was ondertussen. "Ga je morgen ook mee met de strooptocht?" ze vond het fijn hem in de buurt te hebben dus ze wilde zoveel mogelijk met hem samendoen. Dat maakte dingen dragelijk. Dat was het fijne aan vrienden.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 0:25 ]


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Jake
    Ik haalde mijn schouders op. 'Ik weet nog niet of ik ga. Ligt eraan of ik nodi ben. Met teveel op strooptocht is gevaarlijk. Ik heb geen zin dat ik nog iemand verlies behalve mijn zusje. Ik voel kleine tranen opkomen maar ik hou ze tegen. Ik wou niet huilen. De vorige strooptocht had mijn zusje het leven gekost er kwam een brok in mijn keel en niet veel later liep er een eenzame traan over mijn wang terwijl ik ook op het matras ging zitten.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Dean
    Ik gilde het zowat uit van de pijn maar toch bleef ik zitten. Ik moest James vertrouwen. Hij wilde me alleen maar helpen en dat kon niet zonder pijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Regina keek naar hem en slikte. "Sorry.." zei ze zacht. "Daarom is James nu heel streng wie er mee kan.. Hij laat het echt niet meer gebeuren, daar is hij te vastbesloten voor." zei ze zacht. Ze wist dat hij zijn zusje nog gruwelijk miste. Zij miste ook haar familie en vrienden. Iedereen had mensen verloren. Het was gewoon moeilijk deze tijden. Ze legde haar hand op zijn schouder om hem wat steun te geven.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    James vond het gruwelijk zijn broer zo te horen schreeuwen. Hij besloot vandaag niet moeilijk te doen met dingen hechten. Hij zou het enkel ontsmetten en verbinden. Hij pakte wat jodium en deed het op het doekje en verspreidde het over de rug van Dean. Hij bleef voorzichtig te werk gaan. Hij wilde niet meer aanrichten dan nodig was.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Dean
    Tranen liepen over mijn wangen terwijl ik af en toe nog schreeuwde. Dit was een hel. Ik kneep mijn handen samen om de pijn wat te verminderen. Ik sloot mijn ogen en wilde al de pijn buiten sluiten maar het ging niet. De pijn zat tot mijn botten en opeens besefte ik dat er vreselijk diepe wonden in zaten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Eigelijk steunt ze Jake niet want ze leut op hem. Sorry ben melig.]
    Jake
    'Nee het geeft niet.. Jij kon het niet weten.' Zei ik nog vrij zacht.'Voordat James ech de leiding nam was er ook een andere leider ervoor. Hij nam iedereen mee. Iedereen liep gevaar hij offerde zich op voor mij. Hij vond dt het eerder zijn schuld was. Gelukki kwam James. Sinds hij er is gaat het een stuk beter hier. Daar ben ik ook blij om.' Zei ik met een scheve glimlach. Het leek of ik Regina al jaren kende inplaats van een halve dag.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    "Het gaat goed zo Dean, nog even volhouden." zei James geruststellend. In de diepe wonden deed hij wat desinfecterende zalf en hij begon de wonden af te dekken en hij draaide een verband om zijn rug.

    Regina glimlachte waterig naar hem. "Het gaat hier allemaal steeds beter. We beginnen allemaal inzicht te krijgen over hoe we het beste de boel draaiende kunnen houden." beaamde ze. "Misschien kunnen we het beter over iets luchtigers hebben dan de verliezen die we gemaakt hebben."


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Dean
    'Dankje James,' zei ik. Ik had heel mijn wangen van binnen kapot gebeten en de tranen rolden nog steeds over mijn wangen. Ik was James dankbaar. Ik was trots dat hij mijn broer is.

    -ik ga zo slapen


    "Ignite, my love. Ignite."

    "Nu word het alleen maar beter." beloofde James en hij ging naast Dean zitten en gaf hem een doekje. "Hier, voor je gezicht." zei hij zacht. "Zo kan je natuurlijk niet voor de dames verschijnen bij het eten." grapte hij.

    [Oke, Slaaplekker Buddy]


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Dean
    'Klootzak,' zei ik lachend en ik droogde mijn gezicht af. 'Echt waar James, heel erg bedankt.' Ik glimlachte naar mijn broertje. 'Ik ben echt trots dat jij mijn broertje ben.' Ik gaf hem een high-five en lachte.


    "Ignite, my love. Ignite."

    James gaf Dean een high-five en lachte ook. "Dat is fijn om te horen." zei hij. "Ik ben ook trots op jou, je hebt je angst overwonnen." zei hij.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 13:52 ]


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow