• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - xromylicious | Alexandra Rosette | 17
    - swaIIow | Matt Robinson | 18
    - Maitresse| Anthony Blair | 17
    - PikaChuOuO| Paige Adelynn Phatomhive | 15
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16
    - xZaynatic | Alexis Roselynn Lopez | 17
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17
    - xTrustMex | Soufian Nigel Prángé | 18
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - swaIIow | Candice Carter | 17
    - xromylicious | Timothy Rosette | 17
    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17
    - GoogleIt | Thimo Parker | 17
    - Craziness | Othilie Favre | 16
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18
    - xTrustMex | Tiara Noëlle Pofue | 17
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    -



    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger |
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp |
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles

    - Als je vriendschappen of relaties aangaat met anderen, doe dit dan steeds met toestemming van de anderen.
    - Seksuele teksten zijn toegestaan.
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 11:20 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Thimo Parker.
    'euhm, Thimo.' zeg ik wantrouwig. 'ik denk niet dat dit 'mag' M-a-dy.' Ik kijk haar neutraal aan. 'Ik bedoel, welke Tigre praat met een Aigles? En dan al helemaal jij...' zeg ik meer tegen mezelf dan tegen haar.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mary

    Ik slik even.
    "Ehm, ja, tuurlijk..."
    Ik denk na.
    "Maar daarnet kwam je toch ook naar me toe?"
    Ik weet niet waarom ik plots zo vriendelijk doe, die jongen heeft iets speciaals.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jason Quinten Happle
    'Wel okee,' zegt ze glimlachend, 'ben blij dat je hier bent, ik word nu al gek van die Tigres'. Ik lach. 'Ik kan jullie "relatie" wel verbeteren als je dat wilt?' Zeg ik met een glimlach. 'Misschien wordt er dan geen ruzie meer gemaakt.' Zeg ik met een charmante glimlach.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Anthony Blair ( Les Tigres )

    "Ja dat ben ik. Vorig jaar waren Mary en ik de queens, maar nu hebben we concurrentie van een ene Alexis." Hoorde ik haar grommen.
    Ik knik en lik even over mijn lippen. "Ja, ik kan me er iets van herinneren."
    Terwijl ik even over mijn kin wreef zag ik iemand van Les Aigles vuil naar me kijken.
    Toen ik beter keek, zag ik dat het Cassie was.
    "Kijk daar." Zei ik terwijl ik erg onsubtiel naar haar wees. "Wat zit ze nu zo vuil te kijken?"
    Vorig jaar was Cassie één van mijn doelwitten geweest en zo te zien was ze er nog steeds kwaad voor.


    Brooke Phoenix ( Les Aigles )

    Toen ik na enkele minuten nog steeds alleen zat, besloot ik om de school te verkennen.
    Ik stond op van mijn plaats en wandelde op een rustig tempo de zaal uit.
    In de vlucht keek ik naar de tafel van Les Tigres en vond dat ze er redelijk ruig, gemeen of bitchy uitzagen.
    Snel wendde ik mijn hoofd weer van de tafel af, voordat er nog problemen van zouden komen en liep stug door terwijl mijn lange blonde haren vrolijk achter me aan dansten.
    Toen ik de zaal uit was, dwaalde ik rond in de gangen en bekeek alles wat ik tegenkwam erg goed.
    Ik liep trappen op, trappen af, klassen in en klassen uit, tot ik echter besefte dat ik geen idee had waar ik in hemelsnaam was.
    Nadenkend tuitte ik mijn lippen een beetje en ging over de trapleuning hangen om naar beneden te kijken zodat ik misschien zou weten waar ik was.
    Omdat ik redelijk klein was, moest ik op de tippen van mijn tenen gaan staan en dan pas kon ik wat naar beneden kijken.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cassie Jade Mirron

    Jason glimlacht charmant. Ik grinnik, 'de enige relatie die ik met hun wil is een haat-liefde verhouding zonder de liefde'. Ik glimlach charmant terug naar Jason.Daarna kijk ik Anthony vuil aan. Hij wijst niet erg subtiel maar me. Ik kijk hem nog even boos aan en richt me dan weer op Jason.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 1:08 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Thimo Parker.
    'Dat was... Voor een soort weddenschap.' zeg ik nonchalant, Ik lieg niet eens. 'Waarom heb je die hakken eigenlijk in je hand?' zeg ik licht grijnzend. Ik voel dat ik de macht in het gesprek heb, niet dat ik daar gebruik van zal maken maar het stelt me wel gerust.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mary

    Een weddenschap? Mijn maag draait zich om en ik doe een stap achteruit, waardoor ik tegen een kast bots.
    "Omdat ik pijnlijke voeten had, en je niet wilde storen."
    Zijn lach en zijn grijns intrigreren me, en ik kan het niet laten gefascineerd naar zijn ogen te kijken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Thimo Parker.
    'Kijk je uit?' lach ik. Ik frunnik aan mijn nagels maar blijf naar haar lippen staren. 'Mij niet wilde storen? Gaat het wel goed met je? Als er iets is zeg het dan alsjebleift nu.' zucht ik. Er klopt iets niet, zij en vooral zij zou nooit met een Aigles praten.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Madison Quin Prime
    'Ik zou mijn gave op d'r kunnen doen. Dan voelt ze letterlijk niets meer.' Zeg ik grijnzend. Ik kijk naar Cassie en steek mijn middelvinger op naar haar.

    Jason Quinten Happle
    'de enige relatie die ik met hun wil is een haat-liefde verhouding zonder de liefde'. Ze glimlacht charmant terug naar me. 'Weetje ik kan je zo verliefd op me laten worden.' Zeg ik grijnzend. Ik keek naar de Tigres. 'Ik kan ook een van de jongens verliefd op je maken.' Zeg ik nu met een speelse grijns.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Anthony Blair ( Les Tigres )

    Mijn bekende arrogante grijns trekt over mijn gezicht terwijl ik Madison met pretlichtjes in de ogen aankeek.
    "Je durft niet." Zei ik uitdagend.
    Ik wist maar al te goed dat ze het wel dierf, maar ik wilde haar gewoon wat opjutten zodat ze het zeker deed.
    "Ik daag je uit." Het kwam er half lachend uit terwijl ik van Madison naar Cassie keek en terug.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 1:15 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mary

    Ik laat mijn blik even afdwalen naar zijn lippen en ik adem diep in.
    "Ehm..."
    Waarom kan ik het niet gewoon zeggen? Dat hij me intrigeert? Dat er iets is aan hem dat me aantrekt?
    "Ik ehm..."
    Ik bijt zenuwachtig op mijn lip.
    "Ikwasnieuwsgierig," flap ik eruit.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madison Quin Prime
    'I'm Mad en wat krijg ik als ik het doe?' Zeg ik uitdagend met een wenkbrauwwiebel. Ik had zin om haar te martelen, maar niemand wist die gave behalve Mary. Wacht waar was Mary nu opeens?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Cassie Jade Mirron

    Mijn mond valt open. 'Dat doe je niet,' sis ik, 'ik zweer, ik gooi je van het gebouw als je dat doet'.

    liam

    Ik kijk madison aan, 'doe dat maar niet, jason zit erbij.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Thimo Parker.
    Ik trek mijn wenkbrauwen op. 'Nou, vraag maar raak dan.' Ik zucht omdat ik eigenlijk mijntijd wel beter kan verdoen, maar iets hield me tegen. Haar rode lippen leken me licht te hypnotiseren.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Anthony Blair ( Les Tigres )

    "I'm Mad en wat krijg ik als ik het doe?" Het kwam er erg uitdagend uit, wat me breed deed grijnzen.
    "Over de beloning valt nog te onderhandelen." Zei ik gespeeld zakelijk. "Wat had u in gedachten Mevrouw Prime?"
    Ik klemde mijn tanden onbewust even op elkaar waardoor mijn kaakspier zich zichtbaar opspande.
    Terwijl ik mijn armen kruiste trok ik mijn wenkbrauw grijnzend op.
    "wat dacht je ervan als ik je concurrentie het leven zuur zou maken?" Vroeg ik poeslief. "Dat kan je gewoon niet weigeren."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.