• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - xromylicious | Alexandra Rosette | 17
    - swaIIow | Matt Robinson | 18
    - Maitresse| Anthony Blair | 17
    - PikaChuOuO| Paige Adelynn Phatomhive | 15
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16
    - xZaynatic | Alexis Roselynn Lopez | 17
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17
    - xTrustMex | Soufian Nigel Prángé | 18
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - swaIIow | Candice Carter | 17
    - xromylicious | Timothy Rosette | 17
    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17
    - GoogleIt | Thimo Parker | 17
    - Craziness | Othilie Favre | 16
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18
    - xTrustMex | Tiara Noëlle Pofue | 17
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    -



    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger |
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp |
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles

    - Als je vriendschappen of relaties aangaat met anderen, doe dit dan steeds met toestemming van de anderen.
    - Seksuele teksten zijn toegestaan.
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 11:20 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Iedereen.is.zo.gemeen D:]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [XD Dat zijn de Tigres hea ;)]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Thimo Parker.
    Koppig kijk ik naar Tiara. 'Wedden van wel!' Ik kijk naar het meisje met de rode lippen, ze ziet er nou niet erg vriendelijk uit. Maar ik zou bewijzen dat het kon. 'I'll show you.' Ik splits me in tweeën en loop naar het meisje toe, ondertussen eet ik mijn eten op. Als ik bij het meisje aangekomen ben glimlach zoet naar haar. 'Smaakt het?'
    [Meisje met de rode lippen is Mary (':]

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 23:28 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    xTrustMex schreef:
    [XD Dat zijn de Tigres hea ;)]


    [*-* Aigles heeft vooroordelen.]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Madison Quin Prime
    "Nou, ik wil nog steeds een goede indruk maken op leerkrachten. Ik ga niet blijven zitten en mijn jaar overdoen." Zegt ze bot. 'Dat snap ok Mary, maar toch we moeten onze titel verdedigen tegen die Alexis niemand ofzoiets. Ze denkt een beetje onze plekken in te pikken. Vorig jaar liet je echt niet zo over je heen lopen. Je weet dat als je het vraagt ik haar makkelijk kan martelen.' Zeg ik met een grijns. Wat was er met Mary. Vorig jaar was ze anders. Ik kijk naar Cassie die valt omdat ze tegen Ouf aanliep. Souf was best leuk. Ik grijnsde en verlamde haar voet. Nu kon ze leuk mank lopen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Cassie Jade Mirron

    Dan bots Alexis ineens tegen me aan waardoor ik onderuit ga. Ik grom ik krijg haar nog wel. 'Ga lekker naar die zielige vriendjes van je' roept Soufian. Ik sta op en loop boos op hem af. 'Hou je kop over mijn vrienden!' zeg ik tegen hem terwijl ik hem boos aankijk. Dan voel ik ineens een pijnscheut ik mijn voet en val ik bijna om. Om overeind te blijven staan moet ik me aan Soufains zijn shirt vastgrijpen.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 23:28 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Soufian Nigel Prángé.

    'Hou je kop over mijn vrienden!' Zegt ze en kijkt me boos aan. 'Zo, zo. Ons kleine meisje is boos. Moet ik nu bang zijn?' Zeg ik en kijk haar grijnzend aan. Ze valt bijna en pakt mijn shirt om overeind te blijven staan. 'Blij met je poten van mijn shirt af!' Roep ik en trek haar handen van mijn shirt zodat ze alsnog valt.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 23:29 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Je voelt je voet niet meer. Je zenuwen zijn geblokkeerd door mijn gave. Je voelt geen pijn gewoon helemaal niets meer.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Madison Quin Happle
    Jaloezie gaat door me heen als ze Souf vastpak. Ik geef haar een erg pijnlijke steen aan haar beide handen. Zo onrespectloos pak je een Les Tigre niet vast.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Tiara Noëlle Pofue.

    'Wedden van wel! I'll show you' zegt hij en loopt op Mary af. 'Dit gaat fout' Mompel ik en haal mijn ogen niet van Mary en Thimo af.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Fálte
    "He!" Roep ik vanaf de tafel, waarna ik snel naar hen toeloop. "Laat haar met rust." Blaf ik naar Soufian. Voorzichtig ondersteunde ik Cassie.
    "En jij doet je spreuk weer ongedaan." Richtte ik me nu tot Madison.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 23:34 ]


    Take me to wonderland

    Madison Quin Prime
    Ik zie een Aigles op ons afkomen en wend zich naar Mary. Ik grom hoe durft hij. Ik geef hem een pijnlijke steek in zijn buik. Niemand wist dat ik dat deed behalve Mary ze wisten alleen dat ik kon verlammen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Cassie Jade Mirron

    'Zo, zo. Ons kleine meisje is boos. Moet ik nu bang zijn?' Soufain kijkt me grijnzend aan. 'Blij met je poten van mijn shirt af!' zegt hij dan en hij trekt mijn handen van zijn shirt waardoor ik alsnog val. Met veel moeite krabbel ik overeind. Mijn voet voel ik nu helemaal niet meer. Ik kijk Soufain weer boos aan. 'Ik blijf met mijn handen van je shirt af als jij je kop houdt over mijn vrienden'. Dan voel ik me handen ook niet meer. Geweldig. Failte komt er aan lopen en zegt tegen Soufain dat hij me met rust moet laten.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 23:36 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fedea

    "Auw, stop met prikken," zeg ik jammerend.
    Ook ik kijk naar Thimo.


    Mary

    Ik spring recht.
    "En nu is het gedaan met dat vervloeken en saboteren en ambeteren en weet ik veel wat. Jullie zijn precies kleine kinderen," schreeuw ik over de hele tafel uit. Heel de zaal zwijgt.
    "Smaakt het?" hoor ik van achter me.
    Ik slik wanneer ik zie dat het de jongen van daarnet is. Ik hou mijn hoofd recht en probeer te doen wat van me verwacht word, hoewel het me moeilijk is, het voor hem te doen.
    "Nu niet meer," zeg ik bits en kijk in zijn ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Soufian Nigel Prángé.

    'Hé, laat haar met rust' Blaft Fáilte naar me. 'Ik blijf met mijn handen van je shirt af als jij je kop houdt over mijn vrienden' zegt ze en kijkt me weer boos aan. 'Je hebt niet eens vrienden, Ow sorry ik ben die homo vergeten, maar dat is dan ook je énige vriend' zeg ik grijnzend en kijk Cassie en Fáilte aan. dit is zo leuk. "En nu is het gedaan met dat vervloeken en saboteren en ambeteren en weet ik veel wat. Jullie zijn precies kleine kinderen," Schreeuwt Mary over de hele tafel uit.

    Tiara Noëlle Pofue.

    'Auw, stop met prikken' Zegt Fedea jammerend. 'ik moet toch iets doen om mijn hyperactiefheid op te uiten' Zeg ik en stop met prikken. 'Smaakt het?' vraagt Thimo aan Mary. 'Nu niet meer' Zegt ze. 'Zei ik toch' Mompel ik en concentreer me op Thimo zijn gedachte.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 23:41 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'