• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - xromylicious | Alexandra Rosette | 17
    - swaIIow | Matt Robinson | 18
    - Maitresse| Anthony Blair | 17
    - PikaChuOuO| Paige Adelynn Phatomhive | 15
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16
    - xZaynatic | Alexis Roselynn Lopez | 17
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17
    - xTrustMex | Soufian Nigel Prángé | 18
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - swaIIow | Candice Carter | 17
    - xromylicious | Timothy Rosette | 17
    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17
    - GoogleIt | Thimo Parker | 17
    - Craziness | Othilie Favre | 16
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18
    - xTrustMex | Tiara Noëlle Pofue | 17
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    -



    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger |
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp |
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles

    - Als je vriendschappen of relaties aangaat met anderen, doe dit dan steeds met toestemming van de anderen.
    - Seksuele teksten zijn toegestaan.
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 11:20 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fáilte

    Ik draaide me even om naar de tafel van de tigres, en kon een lach niet onderdrukken. Ik keerde me weer om naar het bord dat Cassie naar me toe has geschoven. Meteen begon ik van de kip te eten.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 23:05 ]


    Take me to wonderland

    [tof, ik doe nu ook mee, maar ik kijk even wat er gaan gebeuren. Goed?
    Moet achter het andere streepje niet staan welke les ik geef?]

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 23:06 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Alexis

    "Zet je er toch boven." zucht Mary. Ergens heeft ze gelijk, maar ik ging mooi niet toegeven. Dit jaar zou het eens niet om Mary Elizabeth Santiago, dit jaar zou Alexis Roselynn Lopez shinen. En het maakt me niet uit wat ik er voor moet doen.


    El Diablo.

    [Nee hoor, dat mag je gewoon in je lessen zetten (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madison Quin Prime
    "Madison, ben je echt zo dom? Dit is school, onze educatie. Ik wil niet dubbelen, ammenooitnie." Zegt ze waarschuwend. Ik zucht. Zo dom was ik ook weer niet. 'Maar wij zijn hier de queens. Ik verdedig die titel ookal is dit school.' Zeg ik beledigend. Ik begreep de laatste zin niet. Dubbelen wat bedoelde ze daar nou mee.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [goed, dank je!]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mary

    "Nou, ik wil nog steeds een goede indruk maken op leerkrachten. Ik ga niet blijven zitten en mijn jaar overdoen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Thimo Parker.
    Ik kijk weer gewoon en bijt op mijn lip. 'Gewoon, die Tigres zin vast niet zo erg.' Ik concentreer me en dupliceer me. Ik laat mezelf eten halen en kom dan met een bord in me handen weer terug. 'Eetsmakelijk guys!'


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Tiara Noëlle Pofue.

    'Gewoon, die Tigres zijn vast niet zo erg.' Zegt Thimo. Ik verslik me in mijn eten. 'Je weet niet wat je zegt' Zeg ik als hij weer terug komt met wat eten. 'Eetsmakelijk guys!' Zegt hij. 'Hetzelfde' Zeg ik weer glimlachend.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mary

    Ik heb steeds de neiging me om te draaien. De jongen van daarnet intrigeert me. Ik schud mijn hoofd en prik wat in mijn eten met mijn vork.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Thimo Parker.
    Ik zucht. 'Neem haar,' Ik wijs naar een meisje met rode lippenstift. 'Zij is vast heel aardig, als je haar beter leert kennen. Of hij, of zij.' Ik wijs wat en laat mezelf weer tot één krimpen, dan begin ik aan mijn eten.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 23:16 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Fáilte
    Ik kijk Thimo even raar aan, maar besluit om er niet op in te gaan. Het eten op mijn bord roept me.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 23:18 ]


    Take me to wonderland

    Cassie Jade Mirron

    'Gewoon, die Tigres zin vast niet zo erg.' zegt Thimo. Ik trek me wenkbrauwen op. 'Toevallig een hersenschudding gehad op vakantie?' zeg ik tegen hem. Ik wacht niet op een antwoord en sta op, 'Ik ga me iPod halen'. Ik loop door de eetzaal en bij de deur kan ik het niet laten om tegen Soufain op te botsen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alexis
    Ik zucht, ik verveel me. Ik loop naar de uitgang, en zie Cassie expres tegen Soufain opbotsen. Oke ik mag hem niet, maar hij is een Tigre. Ik loop extra snel door, en kom nu Cassie tegen. Ik bots hard tegen haar op, en door mijn gave werd het nog harder. Ze viel, en ik lachte. "Later Loser" zeg ik, en loop door naar mijn slaapkamer.


    El Diablo.

    Soufian Nigel Prángé.

    Ik voel iemand tegen mijn schouders aan beuken. 'Fack jou! Kijk uit je doppen !' Schreeuw ik en steek mijn middelvinger naar haar op. Niet dat dat veel boeit, maar dat maakt me niet uit. 'Ga lekker naar die zielige vriendjes van je' Roep ik er nog achter aan.

    Tiara Noëlle Pofue.

    'Neem haar, zij is vast heel aardig, als je haar beter leert kennen. Of hijm of zij' Zegt hij en wijst wat mensen aan. 'Jep, als je ze beter leert kennen misschien wel, maar ze laten je hun niet beter leren kennen, dus...' Zeg ik en schuif mijn bord naar voren als ik hem op heb. Daarna begin ik irriterend in Fedea haar arm te prikken.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'