• Informatie vooraf: In het land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sisos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.


    Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

    Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!



    Spelers:
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    Enervatio:Annabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua
    Proprius: Luke Charles Sanz | 18 | hond ~ sem
    IHeartMusicc: Jason Ian Ferreira | 18 | Wit Luipaard ~ Julian
    xZaynatic :Chanel Avery | 17 | siberische tijger ~ Myrisha
    Szcarlet: Alexander Gonzalez | 18 | Adelaar ~ Emmanuel

    Leraren:
    Nachtspel:
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:



    We zoeken nog 2 leraren ~!!.



    Samenvatting: De eerste schooldag is van start, met op het programma sport en verdediging. Iedereen heeft vrijetijd.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 21:00 ]

    Lucy Benneth

    Langzaam verbrak hij de kus en keek me weer aan. ‘Je bent mooi,’ mompelde hij, drukte een kus op mijn kruin en streelde over mijn haren heen. Mijn wangen kleurde licht en een glimlach sierde mijn lippen. ‘Je bent lief,’ fluisterde ik zachtjes terug.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    Ik schud treurig mijn hoofd. 'Hij slaapt nog diep maar ik ga er nu naar toe ga je mee?' Het was een onnozele vraag maar goed toch vroeg ik het haar. Hellen zei dat mijn vader en Alison er ookal waren.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Verdomme,' zei ik sissend 'Dit duurt nu echt al veel te lang. Maar natuurlijk ga ik me je mee,' glimlach ik. 'Wil je nu gaan, of je eerst nog omkleden?' Of ik me om zal kleden maakt me niet uit, ik hoef tenslotte alleen maar auto in en uit en vervolgens terug het ziekenhuis in.


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    'Uhm kleed je eerst maar om dat die ik ook.' Lach ik. We rennen naar boven toe en ik trek mijn shirt in mijn kamer uit. En trek een nieuwe aan. Ik haal nog snel een hand door mijn haar en wacht dan bij mijn auto op Katherine.

    Jason Ian Ferreira | 18 | Wit Luipaard ~ Julian

    Ik moest zacht lachen. Ze is schattig wanneer ze verlegen is. Het begon langzaam frisser te worden en er ontstond een koude maar zachte wind, ik keek naar de lucht die alsmaar donkerde werd. De maan kon je lichtelijk in de nacht zien schijnen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    zo snel als ik kan trek ik mijn huidige kleding uit en trek een dikke legging met een jurkje en een bijpassend vestje aan. Dat is tenminste makkelijk en heb ik zo aangetrokken. Ik ren zo snel als ik kan weer naar beneden en stap met Liam in de auto. 'Oké, karren maar!'


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    Voorzichtig maar wel snel rij ik naar het ziekehui. Ik parkeer spring uit de auto en een bijna het ziekehuis in. Ik ken de weg nu en ben snel bij Luke zijn kamer. Hij ligt er rustig en behoorlijk bleek bij. Ik ben direct stil en loop naar mijn ouders.

    Lucy Benneth & Shadow

    Hij lachte zachtjes en ik glimlachte zachtjes mee, ik hoopte dat mijn verlegenheid snel minder werd. Een frisse zachte wind stak op waardoor een lichte rilling door me heen ging. Ik volgde Jason’s blik naar de lucht, de avond was gevalle. ‘Zullen we naar binnen gaan?’ vroeg ik en keek weer op naar hem.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Met mijn kleine beentjes moet ik echt mijn best doen Liam bij te houden, maar het lukt me en ik kom vlak achter hem de kamer binnen. Luke is hartstikke bleek en ligt er gewetenloos bij. Ik begroet zijn ouders en leun tegen de tafel aan. Mijn blik valt op Alison en zelfs zij ziet er niet zo vrolijk uit als gister. Ze is dan wel acht, maar niet dom, ze heeft door dat er iets niet goed is me haar broer.
    'Is er nog nieuws?' vraag ik voorzichtig.


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz

    Alison kijkt met grote ogen naar Luke. 'Nee nog geen brouwde. ' Zuchr mijn vader en gaat op de stoel naast zijn bed zitten. 'Mama?' Piept Alison. 'Ja lieverd? ' Alison kijkt haar aan. 'Gaat Luke naar Sarah toe? ' Nu krijg ik net als Alison tranen in mijn ogen en weet net als Hellen niet te weten wat ik moet zeggen

    Jason Ian Ferreira | 18 | Wit Luipaard ~ Julian

    Ik voelde haar rillen. 'Zullen we naar binnen gaan?' vroeg ze toen. Ik knikte en we liepen terug. Onderweg rilde ze nog en ik gaf haar mijn hoodie. 'Staat goed.' grijnsde ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Het hele gezin krijgt tranen in hun ogen, zelfs ik krijg een brok in mijn keel hoewel het bij mij meer om medeleven gaat dan om de ervaring. Deze ervaring mis ik namelijk, ik weet niet hoe het is een familielid te verliezen, dat kan ik me niet meer herinneren. Ik til Alison op.
    'Nee, waar Sarah is, is het echt heel mooi. Maar Luke blijft nog een hele lange tijd bij ons,' glimlach ik naar haar waarna ik me tot Liam en zijn ouders wend. 'Willen jullie dat ik haar even mee naar buiten neem?'


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz - Beetje Moose

    'Ja graag de dokter komt zometeen nog.' Kniktw mijn vader dankbaar. 'Dus Luke wordt wakker?' We knikken onzeker naar haar. 'Katherine moet hem een kusje geven net als bij doornroosje dan wordt hij wakker?!' Toerautos ze en springt op.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Ik lach om haar nuchterheid.
    'Nee lieve schat, ik denk dat Luke nu even rust nodig heeft, geen kusjes. Kom, dan gaan we beneden iets leuks uitzoeken voor als hij wakker wordt.' Met Alison aan mijn hand loop ik de kamer uit.


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz

    De dokter komt binnen en neemt mijn ouders mee. Ik ga naast Luke zitten en kijk naar hem voor ik zijn hand vast pakte. 'Je moet wakker worden Luke. '.Mompel ik. 'Misschien is het heel egoistisch van me maar ik he. Je nodig' Fluuster ik. De tranen stromen nu zacjt en langzaam over mijn gezicht. 'Eerst Sarah. . Nu jij. .' Ik schid mijn hoofd.