• Informatie vooraf: In het land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sisos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.


    Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

    Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!



    Spelers:
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    Enervatio:Annabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua
    Proprius: Luke Charles Sanz | 18 | hond ~ sem
    IHeartMusicc: Jason Ian Ferreira | 18 | Wit Luipaard ~ Julian
    xZaynatic :Chanel Avery | 17 | siberische tijger ~ Myrisha
    Szcarlet: Alexander Gonzalez | 18 | Adelaar ~ Emmanuel

    Leraren:
    Nachtspel:
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:



    We zoeken nog 2 leraren ~!!.



    Samenvatting: De eerste schooldag is van start, met op het programma sport en verdediging. Iedereen heeft vrijetijd.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 21:00 ]

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Ben je verliefd op mijn broer?' verbaasd keek ik Alison aan.
    'Gebruik geen woorden die je niet begrijpt.' 'Hou je van hem? Mama en papa zeggen dat altijd tegen elkaar.' 'Gebruik ook geen concepten die ik niet begrijp,' ik zucht even en zet mijn lach weer voor haar op.
    'Kies maar iets moois uit, misschien zo'n grote ballon?'


    everything, in time

    Lucy Benneth & Shadow

    Terwijl we terug naar binnen liepen gaf hij me zijn hoodie. Snel trok ik deze aan en glimlachte weer even. 'Staat goed,' grijnsde hij waarop ik licht grinnikte. 'Ja he,' reageerde ik en bleef even staan, hield mijn armen even wijd en grinnikte weer bij het zien van de te lange mouwen. 'Hij is maar een klein beetje te groot,' grapte ik en liep toen weer op hem af.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Jason Ian Ferreira | 18 | Wit Luipaard ~ Julian

    Ik lachte. 'Warm genoeg hoop ik.' zei ik toen en ik sloeg mijn arm om haar heen en trok haar dichter naar me toe. Ik hoorde mijn maag knorren en kreeg honger. 'Woops, ik denk dat ik honger heb.' zei ik toen grinnikend.

    [ Ik ga slapen, slaaplekker ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Liam Oliver Sanz

    Mijn ouders komen samen met een dokter binnen gelopen. 'Het is bijna zeker dat zijn lichaam zichzelf in coma zal brengen om te herstellen.' Ik bijt op mijn lip en kijk nerveus naar Luke.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Alison staat een heel verhaal tegen me te vertellen, maar ik luister niet. Af en toe knik ik en dat schijnt voor haar genoeg te zijn. Als ze uitgepraat is hoor ik alleen nog: 'Toch?' Shit.
    'Eh, ja?' zeg ik meer vragend dan beantwoordend en ik wijs terug naar de ballonnen. 'Zoek er nu maar eentje uit, mevrouw.'


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz

    'Ohh' Is het enige dat mijn moeder zegt. Ze houd zich even vast aan mijn vader die verdacht bleek ziet. Hellen was mijn stiefmoeder maar zo voelde het niet. Net als bij mij stromen er tranen over hun wangen. 'Het is niet dodelijk.' Vertelde dokter. Ja nog moet nee. Ik was niet dom, ik wist echtwel wat dit betekende.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Ik heb geen idee hoelang ik nog weg moet blijven met Alison. Ik vind het niet erg, maar leuk is anders. Het liefst ben ik ook bij Luke.
    'Kijk eens!' roept Alison en ze houdt een grote ballon in de vorm van Hello Kitty vast. 'Luke vind dit poesje leuk.' Ik grijns. Volgens mij vindt niet Luke, maar Alison dat leuk. 'Wacht even hoor, ik zal het Luke vragen.'
    Ik pak mijn mobiel en sms niet Luke, wat toch nutteloos is, maar Liam. "Is het al veilig boven? X". Laten we het hopen, wil ook weten hoe het met Luke is en wat de vooruitzichten zijn.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 8:18 ]


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz

    Ik krijg een sms van Katherine. 'Ja kom maar X' atuur ik terug. De dokter verlaat de kamer en laat ons alleen achter. Mijn ouders nemen ook allebei een stoel en zo vormen we een kring rond Luke zijn bed. 'Zou hij ons kunnen horen? ' Vraagt mijn moeder.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Zodra ik een sms terug krijg, koop ik als een gek de Hello Kitty ballon en ren bijna met Alison terug naar boven.
    'En?' vraag ik meteen. Dan pas zie ik de betreurde gezichten en ik schud mijn hoofd. 'Gaat hij..' ik twijfel even of ik het wel of niet moet zeggen. 'Dood?'


    everything, in time

    Lucy Benneth & Shadow

    Jason lachte. ‘Warm genoeg hoop,’zei hij en sloeg een arm om me heen zodat hgij me dichter naar hem toe trok. ‘Hij is warm genoeg,’ antwoorde ik. ‘Woops, ik denk dat ik honger heb,’grinnikte hij daarna waarop ik hem schuin aankeek en zachtjes lachte. ‘Laten we dan naar de keuken gaan en kijken of we iets te eten kunnen maken,’ reageerde ik en zocht met mijn hand naar de zijne terwijl we samen richting de keuken liepen. ‘Waar heb je zin in?’ vroeg ik hem zodra we deze bereikt hadden.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam Oliver Sanz

    Ik kijk op als Katherine binnen komt. 'I-ik denk het niet.' Antwoord ik zacht en kijk weer naar Luke. 'Hij kan wel in een coma raken.' Mompel ik.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Ik sla mijn hand voor mijn mond en het lukt me niet meer om mijn tranen in te houden. Het schuldgevoel kwam weer terug, als ik niet was weggelopen.. Vooral de treure gezichten van Liam en zijn ouders zijn net als messteken. Wat zouden zij zeggen als ze wisten dat het mijn schuld was? Ik wil iets zeggen, maar doe het niet omdat ik weer dat zodra ik mijn mond open doe, er alleen nog maar rare geluiden uit komen. Een knuffel zou ik nu wel kunnen gebruiken.


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz

    Voor de dokter weg ging had hij Luke nog aan de zondevoeding gelegt omdat als hij in een coma zou liggen hij wel voedsel nodig had. Zijn hartslag is regelmatig. Alison zit er stil bij en ik neemt haar op schoot. 'Hij had belooft dat het goed zou komen. ' piept ze en begint dan okk te huilen. Ik kan alleen knikken. 'Gaat het? ' ik kijk naar Katherine.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Net als ik wil antwoorden dat het wel gaat, begint Alison te huilen en daardoor breek ik ook. Ik wrijf mijn tranen weg, maar ze komen te snel.
    'Het gaat ook goed komen,' zeg ik stotterend en meer tegen mezelf dan Alison. Ik wissel mijn blik af tussen Liam en zijn ouders en probeer mezelf rustig te krijgen. Verdomme, Katherine, doe normaal! Die mensen zitten niet te wachten op zo'n gedrag nu. Zouden ze wachten op de waarheid? Ik haal diep adem: 'Het spijt me, dit is mijn schuld. Luke en ik gingen schaatsen, maar we kregen ruzie over Sarah.' Tja, nu ik toch aan het opbiechten ben. 'Ik liep van Luke weg, iets wat ik altijd doe en dat is een slechte eigenschap van me, maar daardoor kwam Luke achter me aan en toen kwam dus die auto. Jullie hebben recht op de waarheid, hoe moeilijk die ook is.'


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz

    Alison sprong boos op. 'Dus dit is jou schuld? ' Ze sloeg haar armpjes over elkaar. 'Nee het is niet Katherine haar schuld.' Sus ik haar en trek haar terug naar me toe. 'Je kon er niets aan doen. ' mompelde Hellen met lichte tegenzin. Mijn vader zegt niets hij kijkt alleen maar naar luke die nog steeds geen teken van enig leven heeft gegeven.