• Informatie vooraf: In het land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sisos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.


    Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

    Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!



    Spelers:
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    Enervatio:Annabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua
    Proprius: Luke Charles Sanz | 18 | hond ~ sem
    IHeartMusicc: Jason Ian Ferreira | 18 | Wit Luipaard ~ Julian
    xZaynatic :Chanel Avery | 17 | siberische tijger ~ Myrisha
    Szcarlet: Alexander Gonzalez | 18 | Adelaar ~ Emmanuel

    Leraren:
    Nachtspel:
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:



    We zoeken nog 2 leraren ~!!.



    Samenvatting: De eerste schooldag is van start, met op het programma sport en verdediging. Iedereen heeft vrijetijd.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 21:00 ]

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Met zijn allen zoeken we een plekje rond het bed, hopend dat dit hét moment is.
    'Luke?' vragen Hellen en ik tegelijk.


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz

    Ik heb bij steeds zijn hand en voel zijn greep weer verslappen. Daarvoor in voor in de plaats beweegt hij zijn vingers heel licht. 'Zou hij ons kunnen horen? ' vraag ik hoopvol.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Probeer het gewoon, ik geloof het wel.' Ik stond aan het voeteneind van het bed en streelde over Luke's been.
    'Luke, word alsjeblieft wakker, we weten dat je het kunt,' bemoedig ik hem.


    everything, in time

    Jason Ian Ferreira | 18 | Wit Luipaard ~ Julian

    'Uh, Alexia en ik? Ik weet het niet, onze totums Aqua en Julian zijn met elkaar verbonden, en Julian zei dat dat ons ook verbonden maakt. Opzicht mag ik haar ook, ik voel me eerlijk gezegd een beetje beschermend over haar. Ze is net een jonger zusje voor me.' sloot ik mijn verhaal af. 'Ja, een jonger zusje.' bevestigde ik het. Ik wou haar eigenlijk weg houden van Alexander maar ik weet dat ze niet naar me zal luisteren..


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    'Luke, word alsjeblieft wakker, we weten dat je het kunt,' De aparaten waar Luke aan ligt beginnen steeds langzamer te piepen en ik voel de paniek toeslaan. 'Wat betekend dat!' Ik wijs naar een van de piepende dingen.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Dat weet ik ook niet!' roep ik paniekerig terug. 'Ik haal een dokter,' zegt Liams vader, hij lijkt heel rustig maar ik weet zeker dat ook zijn hart als een gek tekeer gaat.
    'Waag het niet te sterven, Luke Sanz,' fluister ik.


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    'Waag het niet te sterven, Luke Sanz,' Ik neem nu met twee handen zijn hand vast. 'We zouden er samen doorheen komen weet je nog? Jij als bestman op mijn bruiloft en ik op die van jou.' Ik bijt hard op mijn onderlip en wacht af.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Liams vader komt met een brak team van dokters en zusters naar binnen gelopen. Hellen trekt haar dochter de kamer uit om haar te beschermen van de drukte.
    'Aan de kant!' ik zet een grote stap naar achter en laat de dokters erbij, ook Liam wordt gedwongen zijn broer los te laten.
    Een van de zusters pakt twee schijven van waar ik de naam altijd vergeet. Ze wrijft ze even tegen elkaar, roept 'clear!' en zet ze op Luke's borst waarna een stroomschok volgt. Dit gaat een paar keer door tot de apparaten weer normaal piepen.
    'Zijn hart was van plan ermee op te houden, maar dat hebben we weer mooi verholpen,' zegt de zuster glimlachend. Waarom lacht ze in godsnaam? 'Sorry, dat was ongepast van me.' met haar hoofd gebogen loopt ze de kamer weer uit. Er is een doodse stilte in de kamer gevallen, op het piepen van de monitor na.


    everything, in time

    Lucy Benneth & Shadow

    Ik liet even het broodje voor wat het was en keek weer naar Jason. ‘Denk je dat ze bescherming nodig heeft?’ vroeg ik hem, ik was niet vergeten wat hij en Katherine hadden gezegd over Alexander maar hij leek me niet echt het type wat haar kwaad zou doen. Hij was een macho, dat was zeker.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [ oppassen, als de kindjes in bed zijn kom ik terug.(: ]


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    'Laat me los!' Roep ik maar word weg getrokken door mijn vader. Het is vreselijk te zien hoe ze Luke onderstroom zetten. 'Zijn hart was van plan ermee op te houden, maar dat hebben we weer mooi verholpen,' Ik vecht me los en ga weer naast Luke staan. Het team verlaat de kamer en er blijft een hangende stilte achter.

    Luke Charles Sanz - Hond Sem

    Ik hoor stemmen. Sommige herken ik andere niet echt. Mijn hand en been word aangeraakt. Ik wil reageren maar dan gebeurt er iets en ik val in het niets. Ik voel niets en lijk nergens aan te kunnen denken. Dan pijn. Heel veel pijn. 1 2 3 keer. Dan ben ik er weer. Mijn hele lichaam doet pijn. Wat was er gebeurt?

    [ Terug, yeah, mission accomplished. (wbw) ]

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Sorry van daarnet,' zeg ik en doorbreek de stilte. 'In deze tijd moeten we elkaar steunen, niet ruziemaken. We willen tenslotte alleen maar allebei hetzelfde voor Luke.' Ik glimlach even en kijk naar Luke, maar ik durf hem niet aan te raken, bang dat ik een elektrische lading of iets anders over me heen krijg.


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    'In deze tijd moeten we elkaar steunen, niet ruziemaken. We willen tenslotte alleen maar allebei hetzelfde voor Luke.' Ik knik en sta op om haar te omhelzen. 'Het spijt me Katherine.' Fluister ik en ga dan weer terug naar Luke. Ik houd zijn hand weer vast en kijk naar zijn gezicht.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Mij ook,' fluister ik in onze omhelzing. Zijn ouders glimlachen naar ons, waarschijnlijk blij dat alles weer goed is. Ik loop naar de andere kant van het bed en neem Luke's hand. Af en toe denk ik steeds dat ik iets zie bewegen, maar dan maak ik mezelf weer wijs dat het mijn verbeelding is.
    'Kom op Luke, niet opgeven.'


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    Ik kijk naar mijn ouders. 'Hoelang is hij al in coma?' Ik wil het niet weten maar het moet weg. 'Bijna 24 uur.' Mompelt mijn moeder en kijkt met een bezorgtgezicht naar haar zoon.