• Informatie vooraf: In het land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sisos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.


    Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

    Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!



    Spelers:
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    Enervatio:Annabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua
    Proprius: Luke Charles Sanz | 18 | hond ~ sem
    IHeartMusicc: Jason Ian Ferreira | 18 | Wit Luipaard ~ Julian
    xZaynatic :Chanel Avery | 17 | siberische tijger ~ Myrisha
    Szcarlet: Alexander Gonzalez | 18 | Adelaar ~ Emmanuel

    Leraren:
    Nachtspel:
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:



    We zoeken nog 2 leraren ~!!.



    Samenvatting: De eerste schooldag is van start, met op het programma sport en verdediging. Iedereen heeft vrijetijd.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 21:00 ]

    [ haha smakelijk! Daar ben ik net mee klaar.x) ]

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'En jij bent' Luke kijkt me verbaasd aan. Ik wil hem overtuigen wie ik ben, maar mijn mond blijft dicht. Het is ontzettend frustrerend. Plots schrik ik wakker van een harde klap op mijn gezicht.
    'Au!' sis ik, Liams hand glijdt weer van mijn gezicht af en ik zie hem weer draaien. En weer. En weer. Ik heb echt medelijden met hem. Ik stap uit het bed en ga toch met mijn deken en mijn kussen op de grond liggen, ik wil Liam nu niet in de weg zitten. Sem wordt wakker en komt tegen me aan liggen, zijn hondenvacht voelt lekker warm aan, dat scheelt dan weer. Opnieuw sluit ik mijn ogen.


    everything, in time

    [Hahah oke ben weer terug en wij gaan lekker door met spammen.]

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    Ik schrik wakker. Mijn ogen wijd open en ik hijg een beetje. De zon schijnt al door de ramen en ik kijk op mijn wekker hoelaat het is. 07:12 knipperd er op het schermpje. Ik sla de deken van me af en zie Katherine op de grond liggn. Ik vind het vervelend maar dan zie ik Sem naast haar liggen. Ik trek snel wat kleren aan en verlaat de kamer. Ik pak mijn telefoon en zie nog steeds geen berichten.

    [sorry voor het late antwoord, was douchen en had erna een serieus gesprek met mijn mama.(nerd) ]

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Het is Sem die me uiteindelijk wakker maakt door me in mijn gezicht te likken. Eerst draai ik me nog om, maar dat maakt Sem niets uit; hij loopt gewoon een rondje om me heen en likt mijn gezicht opnieuw.
    'Oké oké, ik ben al wakker,' lach ik. Als ik zie waar ik lig komt alles weer terug, gelijk kijk ik op mijn mobiel en als daar weer niets staat, gooi ik hem gefrustreerd van me vandaan.
    'Geen nieuws is goed nieuws,' probeert Momo. 'Tenzij hij in een coma ligt ja,' mompel ik. Liam is al weg en dus besluit ook ik op te staan, te lui om me aan te kleden haal ik een hand door mijn haar en loop vervolgens in alleeneen oversized shirt naar beneden. Geen lessen voor mij vandaag, besluit ik en loop de eetzaal binnen, in de hoop Liam daar te vinden.


    everything, in time

    [Is goed hoor (; ]

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    Aangezien ik zo vroeg wakker was besloot ik te ontbijten en naar buiten te gaan. Het was lekker weer voor zover dat kon. Ik had een simpele zwart shirt aan en een trainings broek. Moose rent naast me mee terwijl ik begin met hardlopen. Het was voor mij altijd een manier geweest rustig te worden.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Liam is niet in de eetzaal, maar er zijn wel een heleboel mensen die me aanstaren voor hoe ik er bij loop. Mij een zorg.
    Ik zal Liam vanzelf wel tegenkomen, denk ik bij mezelf. Vervolgens loop ik de trap weer op, direct door naar de muziekkamer waar ik vertrouwd achter een piano kruip. Deze keer speel ik Greensleeves van David Nevue, een oud nummer en niet zo moeilijk, maar prima om veel gevoel in te leggen.


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    Dan gaat plots mijn telefoon. Ik blijf direct stil staan en neem op. 'Met Liam!' Roep ik bijna. 'Hey lieverd ik ben het, we hebben wat nieuws.' Ze zei niet we hebben goed nieuws maar alleen nieuws.. 'Ja wat is er?' Vraag ik gretig. 'Nou de operatie is goed gegaan maar goed uhm zijn hart heeft wel een lange tijd erg laag geklopt.' Mijn mond valt open. 'Waarom heb je dan niet gebelt!' Roep ik. 'h-het was midden in de nacht.' Ik haal diep adem. 'En nu?' Het blijft even stil. 'Het uhm gaat al wat beter maar hij is nog steeds niet wakker.'

    [Ik ben weer terug! Wie heeft er een samenvatting voor me? ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [ Luke en Katherine zijn gaan schaatsen, ze kregen ruzie en waren weggelopen. Luke werd toen aangereden door een auto en ligt nu in 't ziekenhuis. Gaat niet bepaald goed met hem. Hoe het met de rest zit weet ik niet, ik hoor er niets van. D: ]


    everything, in time

    [oke.. Ai, arme luke! Hmz, ik heb lucy bij Jason achter gelaten... Jammer dat de rest wat stil gevallen is dan.]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [ Hello klopt ik kan geen kant op -____- of kon...Alexander is dood ofzo en Alexia is bij hem. Ik ga Szcarlet even PBen zometeen...]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ah, wel, als jij een post wil maken voor Jason en Lucy dan ga ik daar op in (: ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Ik speel het ene lied na het andere en stop als ik merk dat ik de toetsen steeds harder indruk en ik niet eens meer aan het opletten ben.
    Ik stop en laat mijn hoofd in mijn handen zakken en zucht diep.
    'Word nou gewoon wakker,' mompel ik.


    everything, in time

    [ Is goed.]

    Jason Ian Ferreira | 18 | Wit Luipaard ~ Julian

    Ik stopte de zoen en keek in haar mooie ogen. 'Je bent mooi.' mompelde ik terwijl ik een kus op haar kruin gaf en met mijn ene hand over haar haar streelde.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    Ik ren direct terug naar school om opzoek te gaan naar Katherine. 'Katy! Kat!' Godver waar was ze nu. Dan hoor ik iemand piano spelen en ren erop af. 'Ik werd gebelt!' Ze kijkt op. 'De operatie ging goed maar zijn hartslag is ene lange tijd te laag geweest.' Zeg ik in een adem.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Geschrokken spring ik op.
    'Mijn God, dat is niet goed, toch? En nu? Is hij al wakker?' vraag ik ongeduldig.


    everything, in time