• So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free


    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 17:12 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Mickey
    'Komt goed uit want ik ben ook niet geïnteresseerd in jou, jonkie,' hoor ik Cassie antwoorden. Urgh! Ik heb echt één of andere haat voor haar ontwikkeld! Ik geef haar weer één van mijn dodende blikken.
    'Ik denk dat ik ga slapen. Of zo.'


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ty

    Ik loop naar buiten achter Abi aan. "Heb je er nog 1 ?" vroeg ik. Ze knikte en gaf me er 1 waarna ik die ook aanstak en hem oprookte.

    [ik ben even een uurtje weg,]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy 'Jer' Rodger Boucher.
    "Niks om je zorgen over te maken." Ik haal mijn schouders op, tuurlijk. Verveeld laat ik me in een hoek zakken. Ik zie een fles drank in de hoek staan, pak het op en zuip het in één teug leeg. Heerlijk. Ik laat mijn hoofd tegen de muur zakken. Dit zal zeker een gezellig avond worden, sarcastisch of niet.

    [Oké, Mickey gaat slapen en ik moet weg ;D
    See you tomorrow, peeps!]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ty

    Met redelijk wat geweld botst de deur tegen de muur aan. "Ik zoek een kamer" zei ik waarna ik al mijn tassen nam en op zoek ging naar een kamer.

    Yulia Nena Katineh


    Ik zie de jongen die net binnenkwam een fles drank wegtanken. Ik grijns. Hij leek wel wat op mij, dacht ik terwijl ik mijn jägermeister opdronk en het op de grond gooide. Mijn hoofd begon nu wel te bonken zo langzamerhand.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Jeremy 'Jer' Rodger Boucher.
    In de andere hoek van de kamer zit een meisje, ze grijnst. Ik zou niet weten of het door mij komt of door de drank. Ze smeet zojuist een fles jägermeister weg. Ik kijk haar aan en grijns terug.

    Abi

    Ik liep naar binnen en nam al mijn tassen. Waar ook redelijk wat geld in zat, ik moest toch overleven ? Mijn ouders hebben me zeg maar heel wat geld achtergelaten. Ik was enig kind en ook de enige die in hun testament stond dus geluk voor mij. Ik mis ze wel verschrikkelijk, anders zou ik nu lekker gezellig thuis zitten maar nee, ik moet hier in de pand zitten. Ik ga een kamer binnen en kijk even rond. Goed genoeg. Ik ging zitten en nam nog wat Bier. 2 flesjes is echt niet veel.

    Yulia Nena Katineh
    Ik zag de jongen teruggrijnzen, en ik werd eigenlijk wel nieuwsgierig. Wie was hij? Hoe heette hij? Wat was zijn levensverhaal?
    Maar ik kapte het af en ging op de verbrande bank zitten.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Jeremy 'Jer' Rodger Boucher.
    Ze krijgt een nieuwsgierige blik in haar ogen, maar ik ben blijkbaar niet goed genoeg, want het meisje gaat op de verbrande bank zitten en ik blijf in de hoek zitten. Ik ben dronken en kom nieuw binnen, maar dat is toch geen reden om niet met me te praten? Het verbaasd me, ik kan nog redelijk helder denken. Ondanks dat ik dronken ben.

    Yulia Nena Katineh

    Ik keek nog eens naar de jongen, hij had een vastberaden blik in zijn ogen. Eigenlijk best stom dat ik nog geen durf had, ondanks de hoeveelheid drank.
    Ik keek even naar mijn vlindertattoo op mijn pols. En toen, stond ik op en liep naar de jongen toe. Ik ging naast hem zitten. Zwijgend. Ik pakte een fles drank van de grond en nam een slok.
    'Hoi,' probeerde ik voorzichtig.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Jeremy 'Jer' Rodger Boucher.
    Ze blijft naar me kijken, werpt een blik op haar pols en staat dan op. Het meisje komt naast me zitten en zwijgt een lange tijd, ondertussen neemt ze een grote slok drank. "Hoi." Mompelt ze voorzichtig. "Hey." Begroet ik zwoel. "Ik ben Jeremy, noem me maar Jer, of zo iets."

    Yulia Nena Katineh

    Ik glimlach. 'Aangenaam. Jeremy. Of.. Jer.', grijns ik.
    'Yulia Nena Katineh, maar hou het maar bij Yulia, Yulia Nena, of Yuul.'
    Ik zwijg nog even.
    'Dus.. blijf je ook bij het logeerpartijtje hier?' grijns ik naar hem waarna ik even naar de rest kijk.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 19:59 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Wat heb ik gemist?]


    El Diablo.