• Yaay het schrijftopic ^^

    Klik hier voor het inschrijftopic

    KLIK HIER VOOR DEEL 2

    De personages:

    CookAholic - Lisl Strole
    CookAholic - Joey Evans
    Sunsparkle - Celeste Charlotte Barnes
    Sunsparkle - Jason Samuel Jhonson
    ThePineapple - Henry McKinney
    ThePineapple - Elianne Thompson
    Mylox - Mayla
    LovingStyles - Felicity 'Fee' Sophia Jones
    LovingStyles - Jayden James 'JJ' Jackson
    IHEARTZAYN - Lynn Audri
    Diapal - Iral
    xlufjoetoexx - Lindsey Banker
    Spyclon - Vince de Capri

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 10:31 ]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Joey Evans

    Lynn schrikt. "Haha, wat grappig" zegt ze sarcastisch. Ik glimlach onschuldig. "ETEN!" hoor ik Fee ergens roepen. Ik richt me weer naar Lynn. "Ook hallo. Het eten is blijkbaar klaar. Dat werd wel tijd. Heb ik iets gemist?"


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Vince

    Ik ze de pan met soep even neer op de grond enpakeen paar stokjes die naast het vuur liggen. Ik prik ze in de grond en maak daarna een soort plateautje waar de pan op kan staan. Snel zet ik de pan er op neer en roer nog is door de soep.


    I only miss you when I'm breathing

    Lynn Audri.

    "Ook hallo. Het eten is blijkbaar klaar. Dat werd wel tijd. Heb ik iets gemist?" Zegt Joey dan. "Nope, helemaal niets" Zeg ik en glimlach even naar hem, maar kijk dan naar de soep waar Vince in roert.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Iral

    De jongen die de pan had gebracht is nog bezig met de soep. Een zucht ontsnapt uit mijn mond. Ik heb echt zin in warme soep.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Ik ga even snel douchen ben zo terug :D Je mag gewoon zeggen wat ik doe hoowr ;)]

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 21:23 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Vince

    Ik roer nog even in de pan en pak daarna de plastic bekertjes, waarvan ik steeds twee in elkaar laat zitten zodat twee bekertjes eigenlijk een dikker bekertje vormen. Ik giet in het eerste bekertje al wat soep direct uit de pan en geef het bekertje aan Fee.


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity
    Vince schept wat soep in een bekertje en geeft die aan mij. 'Dankjee,' zeg ik glimlachend waarna ik op een sneeuwloos stukje grond ga zitten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lynn Audri.

    Vince roert nog even in de pan en pakt daarna de bekertjes. Een zucht verlaat Iral zijn mond en ik glimlach even. Mijn tanden beginnen te klapperen, als er een gure windvlaag onze kant op waait en mijn hele lichaam rilt even.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Vince

    Zo schep ik nog een paar bekertjes vol zodat er voor iedereen een bekertje soep is, ik zet de pan weer op het plateau en deel de bekertjes uit. 'Eet smakkelijk,' zeg ik terwijl ik iets naar achter schuif en ga zitten.


    I only miss you when I'm breathing

    Iral

    Gulzig begin ik de soep op te eten. De soep is nog best wel heet en brand in mijn keel. Daardoor hoest ik even en laat ik het een beetje afkoelen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Lynn Audri.

    Wanneer ik een bekertje soep in mijn handen krijg gedrukt, vouw ik mijn handen eromheen en geniet van de warmte die het bekertje soep uitstraalt. "Lekker warm" Mompel ik genietend en sluit voor even mijn ogen. Wanneer ik mijn ogen weer open, nip ik voorzichtig aan mijn soep en geniet van ieder warm gevoel dat ik binnenkrijg, als er een vleugje soep door mijn keel glijd.

    [Kmoet ervandoor. Tot morgen ! <33 ]

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 22:01 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Joey Evans

    De soep die ik krijg is echt heerlijk. Het is nogal heet, maar toch drink ik met grote slokken. Ik had zo'n dorst en het koelt snel af. Veel te snel is mijn beker leeg. Helaas is de soep al op. Het is nu pikdonker buiten.
    "Guys, als jullie klaar zijn denk ik dat we beter maar allemaal kunnen gaan slapen, en morgen verder trekken. Idee?"

    [ik ga ook, doegg idereen <3]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Felicity
    'Guys, als jullie klaar zijn denk ik dat we beter maar allemaal kunnen gaan slapen, en morgen verder trekken. Idee?' zegt Joey. Ik knik, 'Ik vind het best,' zeg ik. Dan kijk ik even naar Vince, 'ga je in de bus of in het hutje slapen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik blaas even in mijn bekertje en neem dan een slok van de warme soep. 'Ehm, ik ga in de bus slapen, jij?' antwoord ik zonder echt na te hoeven denken. Het kon me niks schelen of die anderen me dan raar vonden, als ik kon kiezen tussen warm en comfortabel of koud en oncomfortabel was bij mij de keus snel gemaakt.


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity
    'Ehm, ik ga in de bus slapen, jij?' antwoordt Vince. 'Ook in de bus. Kan jij me mooi beschermen tegen wilde beesten,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered