• Yaay het schrijftopic ^^

    Klik hier voor het inschrijftopic

    KLIK HIER VOOR DEEL 2

    De personages:

    CookAholic - Lisl Strole
    CookAholic - Joey Evans
    Sunsparkle - Celeste Charlotte Barnes
    Sunsparkle - Jason Samuel Jhonson
    ThePineapple - Henry McKinney
    ThePineapple - Elianne Thompson
    Mylox - Mayla
    LovingStyles - Felicity 'Fee' Sophia Jones
    LovingStyles - Jayden James 'JJ' Jackson
    IHEARTZAYN - Lynn Audri
    Diapal - Iral
    xlufjoetoexx - Lindsey Banker
    Spyclon - Vince de Capri

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 10:31 ]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Felicity
    'Zo erg is niet slim zijn ook weer niet, iedereen is goed in iets anders.' zegt Vince troostend. Ik grijns even en kijk hem triomfantelijk aan, 'Ha! Ik zei toch dat ik wel kan acteren,' grinnik ik waarna ik plagerig mijn tong uitsteek.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik zucht en kijk haar even aan, 'Oké, oké ik moet het nu wel toegeven.' zeg ik en zucht weer even.


    I only miss you when I'm breathing

    Joey Evans

    Lynn spurt weg, maar struikelt dan over een tak. Terwijl ze sneeuw uitspuugt barst ik in lachen uit. "Goed, je hebt je nu wel genoeg vernederd, vindt ik"
    Ik help haar overeind en keek dan naar de lucht, waar de sterren al te zien zijn. "Hopelijk is die soep zo klaar, want het is al donker"


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Lynn Audri.

    "Goed, je hebt je nu wel genoeg vernederd, vindt ik" Zegt hij, nadat hij in lachen uitgebarsten is. Hij helpt me overeind en kijkt even naar de lucht. "Hopelijk is die soep zo klaar, want het is al donker" Zegt hij dan. "Ik rammel" Zeg ik, waarna ik het sneeuw van mijn kleding afklop. Ik mag Joey wel en wat de andere betreft. Ik moet ze gewoon wat beter leren kennen, dan komt het vast wel goed. Hoop ik.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Felicity
    'Oké, oké ik moet het nu wel toegeven.' zucht Vince. Ik grinnik weer eventjes. 'Aww, je bent nu toch niet verdrietig omdat je ongelijk had toch?' zeg ik waarna ik hem even een klopje op zijn wang geef, 'en by the way, volgens mij is het water klaar,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    'Wel ik ben hel verdrietig,' probeer ik verdrietig te zeggen wat niet echt lukt doordat ik begin te grijnzen. 'Ja, het water is denk ik klaar ja. Maar weet jij hoe dat pakje werkt?' vraag ik daarna.


    I only miss you when I'm breathing

    Joey Evans

    "Ik rammel" zegt Lynn. "Ik ook, marshmallows waren niet het perfecte diner" zeg ik. Ik loop naar Fee en Vince toe. "Is de soep al klaar?"


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Lynn Audri.

    "Ik ook, marshmallows waren niet het perfecte diner" Zegt hij. "Is de soep al klaar?" Vraagt hij aan Fee en Vince, als hij bij ze is gaan staan. Ik zucht even en loop dan weer naar het vuurtje waar ik plaats neem naast Iral. "Boe" Zeg ik en kijk naar zijn marshmallow.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Iral

    'Schrik,' zeg ik droog als Lynn boe-end naast me gaat zitten. Ze kijkt naar mijn marshmallow en ik hoop maar dat ze geen oog voor detail heeft. Als dat wel zo is, dan zou ze opmerken dat mijn marshmallow nog helemaal wit is, terwijl mijn vorige al bruinig was.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Felicity
    'Ja, het water is denk ik klaar ja. Maar weet jij hoe dat pakje werkt?' Ik knik en pak het pak uit zijn handen. 'Is de soep al klaar?' Ik knik, 'bijna'. Daarna maak ik het pak op en gooi het beetje bij beetje in de pan terwijl ik door het water blijf roeren.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lynn Audri.

    "Schrik" Zegt hij. Ik grinnik even en kijk naar het vuur. "Ken je nu al veel mensen hier?" Vraag ik vriendelijk aan hem.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Vince

    Ik knik en laat haar maar koken, ik kijk even op het pak. 'Hmm, kippensoep is altijd mijn lievelingssoep al geweest.' zeg ik nadat ik de geur herken van de soep.


    I only miss you when I'm breathing

    Iral

    Ze grinnikt en uit mijn ooghoeken zie ik dat ze haar hoofd naar het vuur toe draait. 'Ken je al veel mensen hier?' vraagt ze.
    Ik schud mijn hoofd en pulk de zwarte plekjes van mijn marshmallow eraf.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Joey Evans

    Volgens mij hebben ze niet eens door dat ik hier sta. Ik loop maar weer terug naar het vuur, waar Lynn weer is gaan zitten. Iral zit nog steeds met een marshmallow bij het vuur. Ik weet niet wat het met hem is, hij is gewoon.. stil. "Ik ga maar even pitten. Maak me maar wakker als de soep klaar is" zeg ik.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Felicity
    'Hmm, kippensoep is altijd mijn lievelingssoep al geweest.' zegt Vince. Ik grinnik even en kijk hem dan aan, 'kan je kijken of er wat bakjes ofso zijn? De soep is klaar over 5 minuten.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered