• Yaay het schrijftopic ^^

    Klik hier voor het inschrijftopic

    KLIK HIER VOOR DEEL 2

    De personages:

    CookAholic - Lisl Strole
    CookAholic - Joey Evans
    Sunsparkle - Celeste Charlotte Barnes
    Sunsparkle - Jason Samuel Jhonson
    ThePineapple - Henry McKinney
    ThePineapple - Elianne Thompson
    Mylox - Mayla
    LovingStyles - Felicity 'Fee' Sophia Jones
    LovingStyles - Jayden James 'JJ' Jackson
    IHEARTZAYN - Lynn Audri
    Diapal - Iral
    xlufjoetoexx - Lindsey Banker
    Spyclon - Vince de Capri

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 10:31 ]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Vince

    'Oké, ik ga wel even op onderzoek uit,' zeg ik en loop naar het hutje. 'Eey, heeft een van jullie toevallig bakjes voor de soep ofzo? Want over ongeveer vijf minuten is die klaar.' zeg ik tegen de groep, wat best wel raar was want van de meeste kende ik geen eens de naam.


    I only miss you when I'm breathing

    Lisl Strole

    "Eey, heeft een van jullie toevallig bakjes voor de soep ofzo? Want over ongeveer vijf minuten is die klaar" zegt een jongen die net is komen aanlopen. "Nee, ik niet, sorry" antwoord ik.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Lynn Audri.

    "Ik ga maar even pitten. Maak me maar wakker als de soep klaar is" Zegt Joey die er weer bij is komen staan. "Is goed" Zeg ik glimlachend, maar kijk nog steeds naar het vuur. Vanuit mijn ooghoeken zie ik Iral zijn hoofd langzaam schudden. "Je hebt morgen nog genoeg tijd en overmorgen en de dagen daarna" Dwaal ik af.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Iral

    'Ik ben Iral, voor het geval je het nog niet wist,' stel ik mezelf voor. Haar naam weet ik tenminste nog niet, maar misschien heeft ze de mijne opgevangen.
    Ik stop de marshmallow in mijn mond en geniet van de heerlijke smaak.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    Blijkbaar had niemand hier dus iets van soep kommen of iets bij zich. Ik loop de bus in en spit alles even snel door, en even later kom ik naar buiten met een pak plastic bekertjes. 'Dit is alles wat ik kon vinden, zeg ik als ik weer bij Fee sta.


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity
    'Dit is alles wat ik kon vinden,' zegt Vince als hij terug komt met wat plastic bekertjes. 'Beter dan niks,' zeg ik, 'perfecte timing trouwens want de soep is klaar,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    'Ik heb gewoon een goede timing,' grijns ik terwijl ik het plastic van de bekertjes haal. 'Eh, zullen we dubbbele bekers gebruiken, anders brand je je vingers zo snel,' stel ik voor als ik naar de dunne bekertjes kijk.


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity
    'Eh, zullen we dubbbele bekers gebruiken, anders brand je je vingers zo snel,' stelt Vince voor. Ik knik, 'goed idee. Hoe gaan we het eigenlijk doen? Tillen we de pan naar de hut of laten we ze hier komen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik kijk een paar meer van de hut naar de motorkap, 'Zullen we hem daar naar toe nemen, dan kunnen we de pan warm houden op het vuur zonder benzine te verbruiken. Want die hebben we waarschijnlijk nog nodig,' antwoord ik. Daarna loop ik meteen het busje in en doe de motor vast uit.


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity
    Ik knik, 'alweer een goed idee. Ehm til jij de pan? het is zo echt iets voor mij zijn om die te laten vallen,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Joey Evans

    Ik wordt weer wakker, en goed slapen kon ik toch niet. Goede timing blijkbaar, de soep wordt opgediend. Lynn zit met haar rug naar me toe. Ik sluip naar haar toe en tik haar dan opeens op haar schouder om haar te laten schrikken.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Vince

    'Oké, ik til wel,' zeg ik. Ik schuif mijn mouwen van mijn jas iets naar voren en pak met deze voor mijn handen de pan vast en loop snel naar de hut toe vanwege de hitte van de pan.


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity
    Vince tilt de pan naar de hut en zet die daar op de grond. Ik zet de bekertjes er naast. Als ik zie dat niet iedereen bij de hut is schraap ik mijn keel, 'ETEN!' roep ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Sorry mensjes dat ik niet reageerde, ik was even stukkie kranten XD]

    Lynn Audri.

    "Ik ben Iral, voor het geval je het nog niet wist," Zegt Iral. "Lynn" Zeg ik glimlachend en kijk naar Fee en Vince die met de pan aan komen lopen en Eten roepen. Plots voel ik iets tegen mijn schouder aan en een rilling glijd langs mijn rug. In een ruk draai ik me om en kijk recht in het gezicht van Joey. "Haha, wat grappig" Zeg ik sarcastisch en kijk hem nog steeds aan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Iral

    Ze zegt dat ze Lynn heet. Ik vind het fijn dat ik dat nu weet, dan kan ik een beter beeld van haar krijgen.
    Zwijgend kijk ik toe hoe de pan op de grond wordt gezet. Is het niet slimmer om hem op het vuur te zetten?


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~