• Yaay het schrijftopic ^^

    Klik hier voor het inschrijftopic

    KLIK HIER VOOR DEEL 2

    De personages:

    CookAholic - Lisl Strole
    CookAholic - Joey Evans
    Sunsparkle - Celeste Charlotte Barnes
    Sunsparkle - Jason Samuel Jhonson
    ThePineapple - Henry McKinney
    ThePineapple - Elianne Thompson
    Mylox - Mayla
    LovingStyles - Felicity 'Fee' Sophia Jones
    LovingStyles - Jayden James 'JJ' Jackson
    IHEARTZAYN - Lynn Audri
    Diapal - Iral
    xlufjoetoexx - Lindsey Banker
    Spyclon - Vince de Capri

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 10:31 ]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Elianne Thompson
    'Ja, al bij het begin van de reis. ik werd wakker onder de bank.' Mompel ik. 'Ik ben ellie!' ik steek mijn hand nu wat opgewekter uit en lach.


    Cookies!

    Lynn Audri.

    "Wacht maar, ik krijg jou nog wel" Zegt hij, wanneer hij me een duw heeft gegeven. "Ik zal erop wachten" Zeg ik nog steeds grijnzend en kijk naar de jongen die erbij komt zitten. "Doe je ook mee?" Vraag ik dan met nog steeds dezelfde grijns op mijn gezicht.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Felicity
    Ik glimlach nog even naar Joey en draai me dan om en loop weer naar het busje. 'Hier is de stok,' zeg ik tegen Vince. Ik kijken in de pan en zie dat het water gesmolten is, 'zullen dat soepspul er maar bij gooien?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iral

    Het meisje dat zonet het Wilhelmus zong in de bus vraagt of ik ook mee doe. 'Waarmee?' vraag ik onbegrijpend. Ze heeft een ondeugende grijns op haar gezicht die me niet echt een goed gevoel geeft.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Lynn Audri.

    "Waarmee?" Vraagt de jongen. "Nou," Begin ik, "Als je je marshmallow in het vuur laat vallen, moet je een opdracht doen" Zeg ik en verander mijn grijn in een glimlach, als ik merk dat hij zich niet echt op zijn gemak voelt.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Joey Evans

    "Ik zal erop wachten" zegt Lynn grijnzend. "Nou, dat hoeft nu niet lang meer" zeg ik en geef haar een duw, waardoor haar marshmallow met stokje en al in het vuur valt. "Zo. Nu eens iets bedenken waarmee ik je écht voor gek kan zetten. Iral, jij een idee? Zij moet eens een lesje leren"


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Vince

    Ik knik en pak het pakje even op, ik lees snel het pakje door en kijk dan naar de pan. 'Ja, maar zullen we het eerst helemaal laten koken zodat het meteen ontsmet is?'


    I only miss you when I'm breathing

    Iral

    Eigenlijk heb ik geen zin in die kinderachtige spelletjes, maar als ik niet mee doe dan verbeterd dat mijn 'reputatie' niet echt. Daarom knik ik langzaam, maar ga wel geconcentreerder roosteren dan net.
    Dan vraagt de jongen of ik nog een opdracht weet. Ik vraag me af hoe hij mijn naam weet. Die heeft hij vast ergens opgevangen.
    Ik schud mijn hoofd.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 19:03 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Lisl Strole

    "Ik ben ellie!" ze steeekt haar hand uit, en ik neem hem aan. Ik glimlach, ze lijkt me een opgewekt type. "Zullen we eens kijken hoe het met de soep gaat?"


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Lynn Audri.

    "Nou, dat hoeft nu niet lang meer" Zegt hij en geeft me een duw, waardoor mijn stokje ook in het vuur valt. "Zo. Nu eens iets bedenken waarmee ik je écht voor gek kan zetten. Iral, jij een idee? Zij moet eens een lesje leren" Zegt hij erachteraan. "Joey!" Roep ik en kijk hem even kort aan, waarna ik opsta. "Ik doe een opdracht als je me te pakken kan krijgen" Zeg ik, loop een stukje naar een boom en draai me dan om, om te kijken of hij opstaat.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Felicity
    'Ja, maar zullen we het eerst helemaal laten koken zodat het meteen ontsmet is?' zegt Vince. Ik knik, 'zoals altijd, heb jij weer een beter idee,' zeg ik met een nep verdrietig gezicht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Joey Evans

    "Ik doe een opdracht als je me te pakken kan krijgen" zegt Lynn. Dat laat ik me geen twee keer zeggen! Ik sta langzaam op en sprint dan plotseling op haar af.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Vince

    'Zo erg is niet slim zijn ook weer niet, iedereen is goed in iets anders.' zeg ik troostend op haar verdrietige gezicht ingaand.


    I only miss you when I'm breathing

    Iral

    Omdat ik omkijk hoe de jongen het meisje achterna rent, verlies ik mijn concentratie en tuimelt mijn marshmallow het vuur in. Snel wis ik de sporen zo goed mogelijk uit, en begin dan aan een nieuwe.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Lynn Audri.

    Hij staat langzaam op en sprint dan in een snel tempo op me af. Een gil verlaat mijn mond en ik draai me om om weg te rennen, maar ik struikel over een tak en beland languit in het sneeuw. "Gatver" Zeg ik wanneer ik wat sneeuw uit mijn mond spuug.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'