• Yaay het schrijftopic ^^

    Klik hier voor het inschrijftopic

    KLIK HIER VOOR DEEL 2

    De personages:

    CookAholic - Lisl Strole
    CookAholic - Joey Evans
    Sunsparkle - Celeste Charlotte Barnes
    Sunsparkle - Jason Samuel Jhonson
    ThePineapple - Henry McKinney
    ThePineapple - Elianne Thompson
    Mylox - Mayla
    LovingStyles - Felicity 'Fee' Sophia Jones
    LovingStyles - Jayden James 'JJ' Jackson
    IHEARTZAYN - Lynn Audri
    Diapal - Iral
    xlufjoetoexx - Lindsey Banker
    Spyclon - Vince de Capri

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 10:31 ]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    [Ik ga der vandoor ;)) Lekker schaatsen. Ben vanmiddag wel weer back ^^. ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Joey Evans

    Lynn geeft een tik tegen mijn arm, en mijn stokje valt in het vuur. "Tja, toch moet je een opdracht doen" zegt ze onschuldig. "Aahh, nee?" vraag ik lief, met puppy eyes. Maar ze blijft me aankijken dus zucht ik diep. "Oke, jij wint. Kom maar op."


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    (oke, veel plezier (: )


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Jason

    "Volgens mij wel" zeg ik waarna ik een potje zoek en al het water erin giet. Ik neem de aansteker en maak nog een vuurtje voor als de soep toch nog zou lukken. Dat is al 2 liter. "Heeft misschien nog iemand een liter water ?".

    [Veel plezier btw, en zeg niets over hoe leuk het was, niet veel verder van hier is er een groot meer dat megarap bevriesd en iedereen zit er al zeker een week op maar ik niet want ja, ik ben degene die haar voet breekt op het leukste moment --]

    Felicity
    Vince loopt naar de bestuurders stoel en steekt de sleutels in het sleutelgat. Dan zet hij de auto in een bepaalde stand zodat alleen de motor draait en de banden niet bewegen. Ik pak zijn pan, gooi er wat sneeuw in en zet de pan vervolgens op de motorkap.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik doe de entree van Ellie weer effe opnieuw xD]

    Elianne Thompson
    Ik wordt wakker en gaap een beetje. Ik doe mijn hoofd omhoog.
    'Auw!' Zeg ik luid. Ik was tegen iets aangekomen met mijn hoofd. Wacht eens, ik lag, onder de laatste stoelen van de bus? Wat was er echt gebeurd? Ik kwam onder de stoelen vandaan en keek rond. De mensen in de bus keken me een beetje raar aan. 'Wat is er gebeurd?' Vraag ik.
    'We, em, hebben een soort van panne.' Wordt er geantwoord. Ik luister met een half oor naar de uitleg van wat er was gebeurd en ik loop de bus uit. Er stond een hutje en ik zag een vuurtje. Ik besloot daar eens poolshoogte te gaan nemen.


    Cookies!

    Vince

    Ik loop achter Fee aan en neem het pakke voor de soep mee, als ik zie dat ze de pan óp de motorkapzet schud ik even mijn hoofd. 'Ik denk dat het beter is als je de kap open doet en hem op de motor zelf zet, de pan.'


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity
    'Ik denk dat het beter is als je de kap open doet en hem op de motor zelf zet, de pan.' zegt Vince. Ik word een beetje rood, 'Oja, ehm, dat is inderdaad handiger. Sorry ik ben nooit echt slim geweest,' zeg ik, 'Ehm, hoe doe je de kap open?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik grijns en loop naar de kap toe, ik til de pan op en tast met mijn hand even onder de motorkap. Als ik een soort handvat heb gevonden druk ik op de knop en trek de kap gemakkelijk open. 'Eh, zo dus.' antwoord ik met nog steeds die grijns.


    I only miss you when I'm breathing

    Lisl Strole

    "Heeft nog iemand een liter water?" vraagt Jason. Ik schud mijn hoofd en loop weg. Ik zie een meisje die ik nog niet eerder heb gezien, ze loopt richting het hutje. Ik heb nog niet echt veel contact met iemand en zij is ook alleen, dus ik loop op haar af. "Hai" zeg ik voorzichtig.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Felicity
    Hij grijnst en loopt naar de kap toe. Even later doet hij de kap open. 'Eh, zo dus,' zegt hij terwijl hij nog steeds grijnst. Ik zucht even, 'Ik ben een meisje. Het is normaal dat ik dat soort dingen niet weet,' verdedig ik mezelf.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iral

    Terwijl ik naar de jongeren kijk die iets bij de motorkap aan het doen zijn, probeer ik warmte vast te houden. Als dat niet lukt sla ik de deken van me af, sta op en loop naar buiten.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    'Misschien,' zeg ik terwijl ik de pan neer leg op de motor die nu al best warm is. 'Maar dan kan jij vast heel goed koken, toch?' vraag ik terwijl ik haar het pakje voor de soep laat zien.


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity
    'Misschien,' zegt Vince terwijl hij de pan op de motor neerlegt. 'Maar dan kan jij vast heel goed koken, toch?' vraagt hij als hij een pakje soep laat zien. Ik trek even mijn wenkbrauwen op, 'ik kan wel redelijk koken ja,' zeg ik terwijl ik het pakje uit zijn handen pak. 'Heb je toevallig een lepel bij je? Of iets anders waarmee ik kan roeren?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered