• Yaay het schrijftopic ^^

    Klik hier voor het inschrijftopic

    KLIK HIER VOOR DEEL 2

    De personages:

    CookAholic - Lisl Strole
    CookAholic - Joey Evans
    Sunsparkle - Celeste Charlotte Barnes
    Sunsparkle - Jason Samuel Jhonson
    ThePineapple - Henry McKinney
    ThePineapple - Elianne Thompson
    Mylox - Mayla
    LovingStyles - Felicity 'Fee' Sophia Jones
    LovingStyles - Jayden James 'JJ' Jackson
    IHEARTZAYN - Lynn Audri
    Diapal - Iral
    xlufjoetoexx - Lindsey Banker
    Spyclon - Vince de Capri

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 10:31 ]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Vince

    'Hmm,' mompel ik waaneer ik naar de pan staar, 'Ik niet, maar misschien mogen we zo'n marshmallow stokje van die jongeren achter ons?' stel ik voor nadat ik over mijn schouder in het hutje heb gekeken.


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity
    'Ik niet, maar misschien mogen we zo'n marshmallow stokje van die jongeren achter ons?' Ik knik, 'Is goed. Ik vraag wel even.' Ik loop naar het hutje toe waar ik Joey zie zitten, 'Ehm, mogen we misschien zo'n marshmallow stokje geval ding gebruiken? Dan kunnen we de soep roeren,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik draai me even helemaal om en kijk afwachtend naar de reactie van de jongeren die om het vuur heen zitten.


    I only miss you when I'm breathing

    [Ben der weer en nee het was niet zo geweldig hoowr. Ik ben een jaar geleden erg door mijn enkel gegaan waar ik nu nog steeds last van heb ;S]

    Lynn Audri.

    "Aahh, nee?" vraagt hij lief, met puppy eyes. "Oke, jij wint. Kom maar op." Zegt hij nadat hij een diepe zucht over zijn lippen perst. "Ehm, Het moet gênant zijn, net zoals mij, maar wat?" Zeg ik en denk even diep na. "Ik weet iets" Zeg ik dan met een valse grijns op mijn gezicht. "Jij," Begin ik, maar neem even pauze, "Geeft de eerste die je tegenkomt een kus op zijn of haar neus". "Ehm, mogen we misschien zo'n marshmallow stokje geval ding gebruiken? Dan kunnen we de soep roeren," Vraagt Fee.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 18:21 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Joey Evans

    "Geef de eerste die je tegen komt een kus op zijn of haar neus" zegt Lynn.
    "Wat! Dat meen je niet!" roep ik uit. Fee vraagt of ze een marshmallow stokje ding kan gebruiken. "Sure." Ik geef haar een aan. Dan richt ik me weer naar Lynn. Ze kijkt me vals aan. "Oke. Maar pas maar op dat jij je stokje niet laat vallen, want dan ga ik jou zo'n erge opdracht geven dat je je nooit meer durft te vertonen"


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Iral

    Rondom het vuur zitten wat mensen. Ze roosteren marshmallows. De geur verspreid zich over de omgeving, waardoor het water me in de mond loopt.
    Mijn maag begint hevig te knorren. Dan besluit ik om bij ze te gaan zitten en mee te eten.
    Ik neem plaats bij het vuur. 'Mag ik ook een marshmallow?' vraag ik.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Elianne Thompson
    ik draai me om naar het meisje.
    'Hey.' Zeg ik. 'Fijne boel hier he? Ik wist niet eens dat we panne hadden!'


    Cookies!

    Lynn Audri.

    "Wat! Dat meen je niet!" Roept hij uit. "Oke. Maar pas maar op dat jij je stokje niet laat vallen, want dan ga ik jou zo'n erge opdracht geven dat je je nooit meer durft te vertonen" Zegt hij daarna. Ik kijk even van Joey naar Fee en weer naar Joey, als teken dat hij haar als eerste heeft gezien of tegengekomen. Een grote glimlach verschijnt op mijn mond en ik blijf hem aandachtig aankijken.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Felicity
    'Sure,' zegt Joey waarna hij me een stokje geeft. 'Bedankt,' glimlach ik. 'Jullie willen zo ook wel soep neem ik aan?'

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 18:36 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Joey Evans

    "Jullie willen zo ook wel soep neem ik aan?" vraagt Fee.
    "Ja, heel graag" zeg ik glimlachend. Dan zie ik Lynn van mij naar Fee kijken, en ze grijnst. Dan begrijp ik wat ze bedoeld. "Shit." mompel ik. Ach wat. Ik draai me naar Fee en geeft haar snel een kusje op haar neus.

    [Hij moest een opdracht doen omdat hij zn marshmallow in het vuur liet vallen, en dat was de eerste die hij zag een kusje op zijn of haar neus geven]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Lisl Strole

    "Hey, fijne boel hier he? Ik wist niet eens dat we panne hadden" zegt het meisje. Oké, die heeft dan wat gemist. "In slaap gevallen zeker?" vraag ik. "Lisl, trouwens."


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    [Ik heb het gevoel dat Iral genegeerd wordt. ^^]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Felicity
    'Ja, heel graag,' glimlacht Joey. Dan geeft hij me een kusje op mijn neus. Ik kijk hem even verbaasd aan maar bedenk me dan dat ze marshmallows aan het maken waren. 'Jullie doen vast zo'n spel wat je ook met fonduen kan doen of niet? Dat als je stukje in het vuur of saus valt dat je een opdracht moet doen,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Joey Evans

    Opgelucht lach ik, ze snapt het tenminste. Dan zie ik een jongen, hij vraagt of hij ook een marshmallow mag. "Tuurlijk joh, kom erbij." zeg ik.
    Dan geef ik Lynn een duw. "Wacht maar, ik krijg jou nog wel"


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Iral

    'Tuurlijk joh, kom erbij,' zegt een jongen vriendelijk. Ik buig me voorover en pak een marshmallow uit de zak en een stokje. Dan spies ik de spekkie aan de prikker en begin hem te roosteren.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~