• Yaay het schrijftopic ^^

    Klik hier voor het inschrijftopic

    KLIK HIER VOOR DEEL 2

    De personages:

    CookAholic - Lisl Strole
    CookAholic - Joey Evans
    Sunsparkle - Celeste Charlotte Barnes
    Sunsparkle - Jason Samuel Jhonson
    ThePineapple - Henry McKinney
    ThePineapple - Elianne Thompson
    Mylox - Mayla
    LovingStyles - Felicity 'Fee' Sophia Jones
    LovingStyles - Jayden James 'JJ' Jackson
    IHEARTZAYN - Lynn Audri
    Diapal - Iral
    xlufjoetoexx - Lindsey Banker
    Spyclon - Vince de Capri

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 10:31 ]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Lisl Strole

    "Hebben we nog wel genoeg dekens?" vraagt Lynn.
    "Zo ongeveer wel, er zitten er een paar in de bus die ook dekens hebben." zeg ik. Ik loop naar het busje en tref daar Felicity, Vince en Mayla aan.
    "Hebben jullie nog dekens?" vraag ik.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Felicity
    'Ja,' zeg ik koppig, 'dat is een veel beter idee.' Hij drukt zijn vingers weer in mijn zij waardoor ik weer even moet giechelen. 'We zullen nog wel eens zien hoe goed ik kan acteren,' grijns ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Joey Evans

    JJ geeft me zijn veters. "Kan ik nog ergens mee helpen?" vraagt hij.
    "Je zou nog hout kunnen zoeken voor het dak. We hebben nu wel genoeg voor de muren." zeg ik, en ik begin met een paar veters de muren in elkaar te zetten.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    [Ik wist niet dat hij er al was... mag ik een samenvatting en een idee krijgen van waar ik kan inspringen?]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    samenvatting:

    Er is al geprobeerd de band te repareren, maar dat lukte niet.
    Er zijn wel wat dekens gevonden.
    Vince, Felicity en Mayla zitten in het busje.
    Lynn, Joey, JJ, en Lisl voor zover ik weet zitten buiten en zijn bezig een hut te bouwen.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Vince

    'Nou, je mag het proberen door te zetten, je idee.' zeg ik met een kleine grijns. 'En hoe wil je dat laten zien?' vraag ik er achteraan met een uitdagende grijns op mijn gezicht.


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity
    'Pak die van mij maar,' zeg ik tegen het meisje die vraagt of we nog dekens hebben. Ik probeer Vince van me af te drukken maar hij is veel sterker. 'Hmm, dat zie ik nog wel,' zeg ik met een grijns en een knipoog.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    JJ
    Ik knik naar Joey en begin rond het busje opzoek te gaan naar takken die als dak kunnen dienen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Oké, ik probeer wel wat.]

    Iral

    Met mijn jas dicht tegen me aangetrokken zit ik in elkaar gedoken op een stoel in de bus. Mijn ogen flitsen de bus rond, heen en weer. Ik heb al wat namen opgevangen, en luister naar de mensen die aan het praten zijn.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    Ik kom heel iets van Felicity af en trek de deken onder me vandaan, en gooi die naar het meisje dat vroeg om dekens. 'Dat zullen we inderdaad wel zien,' zeg ik terwijl ik weer iets neer zak.


    I only miss you when I'm breathing

    Lynn Audri.

    "Zo ongeveer wel, er zitten er een paar in de bus die ook dekens hebben." Zegt Lisl en loopt naar binnen. "Joey, doe wel voorzichtig met mijn veters!" Roep ik nog voordat hij begint met de muren in elkaar zetten. Ik sta langzaam op en klop het sneeuw van mijn jas en broek af. Zullen we hier ooit wegkomen?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Felicity
    'Dat zullen we inderdaad wel zien,' zegt Vince. 'De vraag is alleen nog hoe,' grijns ik. Ik probeer weer onder hem vandaan te komen maar hij blijft te sterk.

    JJ
    Als ik een stapel met takken heb verzameld loop ik weer naar Joey toe. 'Hier zijn de takken, kan ik nog wat anders doen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lynn Audri.

    "Hier zijn de takken, kan ik nog wat anders doen?" Zegt Jayden. "Als iedereen zo zou doen, dan waren we snel klaar geweest" Zeg ik en werp even een blik richting de bus, maar kijk al snel weer naar Jayden en Joey.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Lisl Strole

    "Pak die van mij maar." zegt een meisje, en een neem de dekens mee en leg ze buiten neer. Ik deel wat uit aan mensen die nog niet hadden, en uiteindelijk heeft iedereen een deken. Maar goed ook, het is al aan het schemeren.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Joey Evans

    Ik mag Jayden wel, hij doet echt z'n best. Hij heeft een grote stapel hout verzameld en ik ga meteen aan de slag. "Als iedereen zo zou doen, dan waren we snel klaar geweest" zegt Lynn. Ik kijk ook naar de bus. Lisl deelt wat dekens uit. In elk geval hebben we een kleine groep die écht werkt. Ik begin het dak te maken.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.