• Yaay het schrijftopic ^^

    Klik hier voor het inschrijftopic

    KLIK HIER VOOR DEEL 2

    De personages:

    CookAholic - Lisl Strole
    CookAholic - Joey Evans
    Sunsparkle - Celeste Charlotte Barnes
    Sunsparkle - Jason Samuel Jhonson
    ThePineapple - Henry McKinney
    ThePineapple - Elianne Thompson
    Mylox - Mayla
    LovingStyles - Felicity 'Fee' Sophia Jones
    LovingStyles - Jayden James 'JJ' Jackson
    IHEARTZAYN - Lynn Audri
    Diapal - Iral
    xlufjoetoexx - Lindsey Banker
    Spyclon - Vince de Capri

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 10:31 ]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Vince

    Ik grinnik ook even en drink snel mijn soep op, ik kijk in de pan en zie dat er nog best veel soep inzit. Ik giet nog een bekertje vol die ik ook snel op drink en sta even later op, 'Nou, ik ga slapen. Wil de laatste de pan schoonmaken zodat we hem morgen weer kunnen gevruiken?' zeg ik met een kleine gaap tussen het praten door.


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity
    'Nou, ik ga slapen. Wil je laatste de pan schoonmaken zodat we hem morgen weer kunnen gebruiken?' zegt hij met een kleine gaap. 'Is goed, ik maak hem wel even snel schoon. Hou je een plekje voor me vrij in de bus?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince
    Ik gaap weer even en knik, 'Ik zal het proberen. Zal ik trouwens nog proberen de verwarming aan te zetten, zodat we het lekker warm hebben?' vraag ik terwijl ik naar de deur van de bus loop maar nog even achterom kijk.


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity
    'Ik zal het proberen. Zal ik trouwens nog proberen de verwarming aan te zetten, zodat we het lekker warm hebben?' 'Dat zou fijn zijn,' zeg ik glimlachend. Daarna draai ik me om, om de pan schoon te maken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik knik en draai me weer om, ik loop de bus in en draai de sleutel weer om in het sleutelgat. Ik stel de verwarming in op 21 graden en loop door naar het einde van de bus, ik nestel me in een hoekje op de achterste rij met stoelen en pak mijn deken die er nog steeds ligt. Ik sla de deken om me heen en sluit even mijn ogen, nog niet meteen om te gaan slapen maar eerst nog even om over alles van vandaag na te denken. Wat was er wle niet allemaal gebeurt?


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity
    Als ik de pan heb schoongemaakt zet ik die in het hutje neer waarna ik de bus in loop. Ik zie Vince op de achterste rij stoelen liggen en loop stilletjes naar hem toe. Als ik bij hem ben buig ik me naar voren, 'Boe,' fluister ik zacht ik zijn oor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    'Boe,' his wat ik naast mijn oor gefluisterd hoor worden, ik open mijn ogen en zie dat het zoals ik al had verwacht Fee is. 'Schrik,' zeg ik waar na ik mijn ogen weer sluit.


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity
    Vince opent zijn ogen zegt schrik en doet zijn ogen dan weer dicht. Ik rol even met mijn ogen en pak dan ook een deken. Daarna ga ik in het andere hoekje van de achterste rij zitten. Ik heb ontzettend de behoefte om naar mijn iPod te luisteren maar aangezien we hier nog wel een tijd vast kunnen zitten moet ik er spaarzaam mee zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    'Weltrusten,' mompel ik nog even voor ik echt probeer te slapen, 'En hopelijk is dit morgen allemaal een grote droom geweest.' zeg ik er nog zachter achteraan.


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity
    'Weltrusten,' mompelt Vince. Hij zegt er nog wat achteraan maar ik ben te moe om te horen wat. 'Slaap lekker,' fluister ik terug waarna ik met mijn hoofd tegen de rugleuning van een stoel leun en mijn ogen sluit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik ga iets verliggen en strek mijn benen iets uit waardoor ik haar even met mijn voet aanraak, snel trek ik mijn voet terug en ga weer wat verliggen zodat ik haar niet meer aanraak.


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity
    Ik voel zijn voet tegen mijn been maar die wordt snel weer terug getrokken. 'Het is heus niet erg als je mij met je voet aanraakt hoor,' mompel ik met mijn ogen gesloten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik grinnik even maar zeg verder niks, ik sluit me af van alle geluiden die ik hoor en een minuut of twee later is mijn ademhaling zwaar en regelmatig doordat ik slaap.


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity
    Ik hoor dat Vince even grinnikt en een paar minuten later is zijn ademhaling iets zwaarder waardoor ik aanneem dat hij slaapt. Ik trek de deken iets steviger om me heen en val zelf ook in slaap. Nu nog hopen dat ik niet ga praten in mijn slaap.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iral

    De pan wordt schoongemaakt door een meisje. Daarna gaat zij de bus in, achter de jongen aan die de soep had gebracht. Ze gaan waarschijnlijk slapen.
    Ik merk ook dat mijn ogen nog maar halfopen hangen. Ik ga ook zo slapen, in de bus of in de hut, wat de groep het beste uitkomt.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~