• Een aantal jongeren hebben zich ingeschreven om te werken op camping 'Zomerzon'. Het is een Nederlandse camping aan de kust van Spanje. Er valt veel te doen op de camping, zo is er een zwembad, een disco, een restaurant, noem het maar op. De jongeren verblijven in een villa op de camping. Wanneer ze klaar zijn met hun werk mogen ze doen wat ze willen.

    Het zwembad:



    Het restaurant:



    De villa:



    Je kan je nog steeds aanmelden! Dat kan HIER!

    Overzicht van de baantjes:

    Activiteiten:
    - Anna Lynn Heuving - xdesire
    - Felicity Sophia Jones - LovingStyles
    - Dylan Thomas Heesters - Dumbledore
    Sportactiviteiten:
    - Alexander Samuels - Loving Styles
    - May Lee Alexis Rodriguez - IHeartMusicc

    Barman:
    - Leighton Dennis Coup - IHEARTZAYNx
    - May Lee Alexis Rodriguez - IHeartMusicc

    Badmeesters:
    - Matt Janssen - hoimanon
    - Alexander Samuels - LovingStyles
    - Dustin Jason Monteiro - IHeartMusicc

    Restaurant:
    Serveersters:

    - Courtney Ray Williams - IHEARTNIALLx
    - Joselyne Abbigail Storm - Joselyne

    All rounder:
    - Maria Carmen Rosario Domíniguez Cháves - Nadal

    Organisator wandeltochten:
    - Dean Garrey Robbinson - IHEARTNIALLx

    Entertainment:
    - Liam Oliver Sanz - Proprius


    Regels:

    - In je eerste bericht graag de foto van je personage erbij.
    - Graag langere stukjes dan maar één zin.
    - Boven elk stukje de voornaam van je personage, achternaam mag ook, maar hoeft niet.


    Iedereen komt aan op de camping. Het is het begin van het nieuwe seizoen. Een paar van de werknemers zullen al vaker op de camping geweest zijn, anderen zijn er voor het eerst. Je mag het zelf bepalen. In de villa slaapt iedereen met z'n tweeën op een kamer, de combi's mag je zelf bepalen!

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 16:14 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    [Oke, prima. Tot morgen]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dean Garrey Robbinson.
    "Maar nu is alles weer goed." Sluit ze haar verhaal af. Ik geloof het niet, want zoiets blijft je leven lang bij je, maar ik hou mijn mond. "Nou, kom je nog luiwammes!" Lacht ze en trek me van de boomstronk af. "Come on!" Ik grijns. "Pas maar op, straks ren ik weg en ken je me niet bijhouden!" Roep ik en ren voor haar uit.

    Maria Carmen Domíniguez Cháves
    "Pas maar op, straks ren ik weg en ken je me niet bijhouden!" roept Dean en hij rent voor me uit. Lachend ren ik achter hem aan. Halverwege haal ik hem in.
    "Zo slecht in mijn conditie niet," lach ik als hij stopt met rennen. Nu pas zie ik waar we zijn. We staan op een soort heuvel. Het is prachtig. Om ons heen zijn allemaal rotsen en bomen. Je kan diep de afgrond in kijken. Ik ging hier wel vaker heen vroeger. Met vriendinnen ging ik hier altijd zonnen. We noemde het altijd 'La montaña del sol'. Ik ge op een rots zitten en pak weer het flesje drinken uit mijn tas. Vanuit mijn ooghoeken bekijk ik Dean. Hij is echt knap.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 13:06 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dean Garrey Robbinson.
    Ze rent achter me aan en haalt me halverwege in. "Zo slecht in mijn conditie niet." Ik laat mijn blik over haar lichaam glijden, dat geloof ik zeker. Dan kijk ik om me heen, allemaal rotsen en bomen. Dit soort plekken heb je ook in Nederland, maar deze afgrond niet. Ik ga op het gras zitten en geniet van het uitzicht. Ondertussen kijk ik af en toe naar Maria.

    Maria Carmen Domíniguez Cháves
    Dean gaat op het gras zitten en geniet van het uizicht. Ik bekijk hem zorgvuldig. Even kruizen onze blikken elkaar. Een beetje beschaamd kijk ik weg.
    Maria, toch!
    Als Dean zich weer richt op het uitzicht laat ik mijn ogen weer over zijn lichaam glijden.
    Maria, deze is te goed.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dean Garrey Robbinson.
    Ik laat me achterover vallen en leg mijn armen onder mijn hoofd. Genietend van de zon blijf ik liggen. Het lijkt net alsof ik Maria vergeet, maar in mijn ondertussen blijft ze in mijn gedachten.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 14:24 ]

    Leighton Dennis Coup.

    "Dan weet jij het toch?" Zegt ze. "Nope, iedere keer is het verschillend" Antwoord ik en geef een tikje tegen haar hoofd, waardoor haar hoofd even stuiterd. Ik lach even om de beweging.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Courtney Rayaela Williams.
    "Nope, iedere keer is het verschillend." Ik krijg een tikje tegen mijn hoofd en hij moet lachen. Met een nep-woedende blik kijk ik hem aan. "Moest dat nou?!" Roep ik uit en druk hem achterover in de bank. Ik lach even en ga dan boven op hem zitten.

    Maria Carmen Domíniguez Cháves.
    Dean laat zich naar achter vallen op het gras. Genietend ligt hij in de zon. Ik volg zijn voorbeeld en ga naast hem liggen.
    "Het is hier geweldig, hè," zeg ik zachtjes.
    Ik sluit mijn ogen en luister naar het geritsel van het gras.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Leighton Dennis Coup.

    "Moest dat nou?!" Roept ze uit en drukt me achterover op de bank en gaat dan op me zitten. "Moest dat nou?" Beaam ik haar en kijk haar met een speelse grijns aan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dean Garrey Robbinson.
    Ik voel dat er iemand naast me komt liggen. "Het is hier geweldig, hé." Zegt Maria zachtjes. "Absoluut, beter dan de zomers in Nederland." Fluister ik en schrik een beetje van mijn eigen uitspraak, Nederland is een fantastisch land..

    Maria Carmen Domíniguez Cháves
    "Absoluut," fluistert hij. "Beter dan de zomers in Nederland."
    Ik draai mezelf op mijn buik zodat ik hem aan kan kijken.
    "Vertel eens wat over Nederland," stel ik voor. "Ik ben daar nog nooit geweest."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dean Garrey Robbinson.
    "Vertel eens wat over Nederland. Ik ben daar nog nooit geweest." Ik grinnik zachtjes en open mijn ogen. "Het is er heel anders dan hier, met ook speciale gewoontes. Wij hebben dingen zoals drop, pindakaas, hagelslag en kroketten." Vertel ik. "En het is voor het grootste gedeelte vlak, geen hoge bergen." Ik draai me ook om op mijn buik. "En waar ik woon ligt het onder de zeespiegel, dus als de dijken door zouden brengen hou ik het niet droog."

    Maria Carmen Domíniguez Cháves.
    "Het is er heel anders dan hier, met ook speciale gewoontes. Wij hebben dingen zoals drop, pindakaas, hagelslag en kroketten. En het is voor het grootste gedeelte vlak, geen hoge bergen." Hij draait zich ook om op zijn buik. "En waar ik woon ligt het onder de zeespiegel, dus als de dijken door zouden brengen hou ik het niet droog."
    Ik ril.
    "Is dat niet eng? Onder de zeespiegel? Ik zou dat echt niet durven voordat je het weet ben je alles kwijt," zeg ik zachtjes.
    Een heel vlak land, vol met industrie en huizen. Zo hoor ik het altijd van vakantiegangers. Ik kan me er niets bij voorstellen. Geplante bossen, veel regen, sneeuw! Bah, nee. 'S winters onder 0 graden celcius. Ik ril nu al als het 10 graden celcius is.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dean Garrey Robbinson.
    "Is dat niet eng? Onder de zeespiegel? Ik zou dat echt niet durven voordat je het weet ben je alles kwijt." Ik schud mijn hoofd. "De dijken worden goed bijgehouden, er kan niks gebeuren." Ik denk even na, wat kan ik nog meer vertellen over Nederland? "Het is er koud en vervalt 's winters sneeuw." Dan werp ik een blik op haar, dat zal ze vast niet gewend zijn.