• Een aantal jongeren hebben zich ingeschreven om te werken op camping 'Zomerzon'. Het is een Nederlandse camping aan de kust van Spanje. Er valt veel te doen op de camping, zo is er een zwembad, een disco, een restaurant, noem het maar op. De jongeren verblijven in een villa op de camping. Wanneer ze klaar zijn met hun werk mogen ze doen wat ze willen.

    Het zwembad:



    Het restaurant:



    De villa:



    Je kan je nog steeds aanmelden! Dat kan HIER!

    Overzicht van de baantjes:

    Activiteiten:
    - Anna Lynn Heuving - xdesire
    - Felicity Sophia Jones - LovingStyles
    - Dylan Thomas Heesters - Dumbledore
    Sportactiviteiten:
    - Alexander Samuels - Loving Styles
    - May Lee Alexis Rodriguez - IHeartMusicc

    Barman:
    - Leighton Dennis Coup - IHEARTZAYNx
    - May Lee Alexis Rodriguez - IHeartMusicc

    Badmeesters:
    - Matt Janssen - hoimanon
    - Alexander Samuels - LovingStyles
    - Dustin Jason Monteiro - IHeartMusicc

    Restaurant:
    Serveersters:

    - Courtney Ray Williams - IHEARTNIALLx
    - Joselyne Abbigail Storm - Joselyne

    All rounder:
    - Maria Carmen Rosario Domíniguez Cháves - Nadal

    Organisator wandeltochten:
    - Dean Garrey Robbinson - IHEARTNIALLx

    Entertainment:
    - Liam Oliver Sanz - Proprius


    Regels:

    - In je eerste bericht graag de foto van je personage erbij.
    - Graag langere stukjes dan maar één zin.
    - Boven elk stukje de voornaam van je personage, achternaam mag ook, maar hoeft niet.


    Iedereen komt aan op de camping. Het is het begin van het nieuwe seizoen. Een paar van de werknemers zullen al vaker op de camping geweest zijn, anderen zijn er voor het eerst. Je mag het zelf bepalen. In de villa slaapt iedereen met z'n tweeën op een kamer, de combi's mag je zelf bepalen!

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 16:14 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Courtney Rayaela Williams.
    Ik zit nog steeds met Leighton op de bank en kijk naar een jongen. "Hée. Begroet ik hem. Dan por ik Leighton in zijn zij.

    Anna Lynn Heuving
    Wat afwezig zit ik in de woonkamer. Ik was pas net aangekomen. Vluchtig lees ik mijn rapportage door, waarin de verwachtingen over mij in staan die bij mijn baantje horen.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Maria Carmen Domíguez Cháves.
    "Kan je iets vertellen over je ouders of misschien broers of zussen?" vraagt hij terwijl we door het bos lopen.
    "Euh, prima. Nou ik heb één oudere zus. Ze is zesentwintig maar ze woont in Roemenië samen met haar Roemeense vriend. Mijn ouders zijn al twintig jaar getrouwd en wonen in de stad. Mijn vader heet José Carlos en mijn moeder Ana Maria. Mijn zus heet Isabel," vertel ik hem
    "Wat wil je verder nog over hun weten?"

    [Ik ga eten, wacht Dean? Of dumpt hij Maria in een clif?]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Matt
    Ik stond op en liep naar een ander meisje toe, die ook in de woonkamer zat. 'Hey!' zei ik, terwijl ik naast haar ging zitten.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Anna Lynn Heuving
    Er kwam een jongen naast me zitten.'"Hey!" Zei hij. Ik glimlachtte en sloeg mijn rapportage dicht. 'Hey,' zei ik. 'Ook werknemer hier?' grijnsde ik.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Matt
    'Jep, badmeester,' antwoordde ik met een glimlach. 'Jij dan? Ik ben Matt trouwens,' stelde ik me voor.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Leighton Dennis Coup.

    "Hee," begroet ze een jongen en geeft me nog een por. "Hooi," Begroet ik de jongen ook en geef Courtney nog een por. "Dit is Courtney" Zeg ik glimlachend en wijs even naar haar.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Anna Lynn Heuving
    Ik glimlachtte. 'Nice,' zei ik.
    'Jongerenbegeleider. Activiteiten enzo,' legde ik uit. De jongen stelde zichzelf als Matt voor. 'Aangenaam,' grinnikte ik. 'Ik ben Anna Lynn,' zei ik glimlachend.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Matt
    'Hallo Courtney,' zei ik lachend. 'En jij bent?' vroeg ik aan de jongen die Courtney voor stelde. 'Oh leuk! Aangenaam,' zei ik glimlachend tegen Anna Lynn.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Leighton Dennis Coup.

    "En jij bent?" Vraagt hij dan aan me. "Leighton," Antwoord ik en kijk even naar het andere meisje waar hij ook iets tegen zei.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dean Garrey Robbinson.
    "Euh, prima. Nou ik heb één oudere zus. Ze is zesentwintig maar ze woont in Roemenië samen met haar Roemeense vriend. Mijn ouders zijn al twintig jaar getrouwd en wonen in de stad. Mijn vader heet José Carlos en mijn moeder Ana Maria. Mijn zus heet Isabel." Vertel ze. Ik knik. "Wat wil je nog meer over ze weten?" Ik denk na. "Geen idee, dat is het wel zo'n beetje." We lopen verder. "Wil je nog iets over mij weten?"

    [Dean wacht wel. Eet smakelijk! (:]

    Matt
    'Matt,' stelde ik me nog een keer voor, aan Leighton dit keer. Iedereen leek me aardig, nu al.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Courtney Rayaela Williams.
    Dan herhaal ik nog eens: "Dat is Leighton Dennis Coup of iets wat op zijn naam lijkt." Grinnik ik. Dan begin ik Leighton te kietelen. Die had hij nog van me tegoed.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 19:05 ]

    [Ik moet gaan, doeg!]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    hoimanon schreef:
    [Ik moet gaan, doeg!]


    [Doeii !]