• Ken je dat? Je hebt een geheim wat je eigenlijk aan iedereen wil vertellen, maar het is zo erg dat je het tegen niemand durft te zeggen dus je houd je mond maar. Dat is niet chill, en daarom kun je hier je hart luchten(:

    Als je iets hebt waar je al weken/maanden/dagen mee rond loopt, iets waar je je kapot aan ergert of iets wat je gewoon echt kwijt moet hebt, post het dan in dit topic(:


    The universal language of art.

    IK WIL MIJN CRUSH ZO HARD. ;(
    Sorry voor de wanhopigheid. (a)


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Biebsstyles schreef:
    IK WIL MIJN CRUSH ZO HARD. ;(
    Sorry voor de wanhopigheid. (a)

    Ik had allemaal vakantie plannen gemaakt , zelfs mijn moeder al zover gekregen dat het mocht , mag het niet van de ouders van mijn vriendje.Zomaar opeens terwijl ik dacht dat het heus wel mocht :( .
    Ik heb van de vakantie dus gewoon nog maar 2 dagen over ; 1 ochtend klotevroeg op , en dan mag mijn vriend de avond erna alweer naar huis .
    Nou , leuk hoor!!!!!
    :@


    Pain is temporary, quitting lasts forever./Nothing is forgotten , nothing is ever forgotten...

    Ik dacht dat het deze keer echt was? Maar dat heb ik blijkbaar verkeerd gezien?
    Het spijt me dat ik twee jaar van je leven heb verziekt, je kunt nu doorgaan, zonder mij. Al moet je weten, ik mis je.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 22:32 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Get out, get out, get out of my head, and fall into my arms instead. I love you, but you don't know.


    The universal language of art.

    Mensen denken dat ik agressief ben omdat ik soms heel snel boos wordt, maar eigenlijk vind ik mezelf nogal verlegen en gesloten. Soms ben ik open, alleen bij goeie vrienden, en als ik bij mensen ben die ik niet ken doe ik me anders voor. Maar ik wordt soms snel boos als ik chaggie ben, en mijn broer heeft me geleerd om hard te zijn, dus ben ik soms dat ook en anderen gaan weer gelijk conclusies trekken die helemaal niet waar zijn, maar ze weten niet dat ze mij er eigenlijk mee pijn doen...

    Ik ben bi.
    LARRY STYLINSON COME OUT OF THE FUCKING CLOSET.

    That's all.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Ik weet het niet meer.
    Someone want to talk?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dus ik heb werk vanaf vandaag. En dat is voor in het weekend oa en dat wil ik helemaal niet want dan zie ik mijn vriend minder. Meh :'D


    -

    Ik heb m'n vriend al twee weken niet gezien en dat gaat waarschijnlijk 3 weken worden :( waarom laat die vader me niet gewoon daar slapen, rotgedoe.


    Life is hard and then we die

    Uhm. Ik wil al zo'n vijf jaar rode highlights maar ben te bang om m'n haar te verneuken met peroxide.
    /First world problems much.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik kom ik van al die negativiteit af!


    26 - 02 - '16

    Waarom? Waarom is het zo verkeerd afgelopen met ons?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik was vandaag trots om te zeggen dat mijn beste vriendin in *stad* woont, ver van mij, en nu weet ik gewoon niet meer of ze dat nog wel is.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    It's killing me.
    Can't tell it to anybody I know...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.