• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nouka

    Ik grinnikte zachtjes. ‘Ja eigenlijk wel maar dit is ook goed hoor.’ Terwijl ik zijn handen vast heb schaats ik achteruit en trek hem voorzichtig vooruit. ‘Durf je sneller?’ vraag ik hem dan en kijk hem met een speelse blik aan voordat ik een vlugge kus van hem steel.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Storm

    Ze vertelde het zo rustig. 'Fantasy dingen en drama's vind ik ook wel leuk. Drama niet om uit te lachen of zo, soms word het gewoon zo mooi verteld,' Fantasy? 'Wait bedoel je fantasy dingen als in elfenbeeldjes en dat soort dingen of ben ik nu gek?'

    [Ik ga eten, daarna kom ik eventjes on en dan ga ik slapen, bij ziekenhuis was moord. TT' ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Alexander

    'Durf je sneller?’ Ik schud bang mijn hoofd. 'Neeee' Lach ik. 'Ik vind dit goed zo ik ben een watje dat moet je nu wel weten.'

    [Is goed (: eetse]

    Nadia Stone

    'Wait bedoel je fantasy dingen als in elfenbeeldjes en dat soort dingen of ben ik nu gek?' vroeg hij. Ik lachte eventjes. 'Gewoon zo beetje alles. Elfen, vampiers, weerwolven, die blauwe avatar dingen,' zei ik en ik keek hem glimlachend aan. 'You’re so beautiful. But that’s not why I love you,' zong ik opeens zachtjes en gaf hem paar kusjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nouka

    Ik kon het niet helpen om in lachen uit te barsten bij het zien van zijn bange uitdrukking. ‘Je bent geen watje, dit is gewoon iets wat je niet goed kan,’ lachte ik en hielp hem naar de kant. ‘Even een rondje snelheid voor mij alleen dan,’ zei ik, gaf hem een knipoog terwijl ik achteruit schaatste en vervolgens omdraaide om een flinke vaart te maken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [ Bew ]

    Storm

    'You’re so beautiful. But that’s not why I love you,' Ik luisterde goed naar haar gezang en begon me opeens een paar kusjes. 'Ooit gedacht om te zingen zegmaar live performance en dat soort dingen? Misschien acoustic etc.' Ik glimlachte even lief met me tong naar buiten.

    [ HAHAHHA HEB EEN BELOFTE GEMAAKT ALS IK AANGENOMEN WORDT OP IVKO DAN GA IK MEEDOEN AAN XFACTOR... HOE DOM BEN IK. 8D ]

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 19:00 ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [Aloha ;d]

    Nadia Stone

    'Ooit gedacht om te zingen zegmaar live performance en dat soort dingen? Misschien acoustic etc.' zei hij en hij glimlachte met zijn tong naar buiten. Ik keek hem vragend aan. 'Ik? Voor een groep mensen?' zei ik en ik tikte op me voorhoofd. 'Ben je wel helemaal lekker?' vroeg ik aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    Ze tikte op haar voorhoofd. 'Ben je wel helemaal lekker?' 'Ik voel me perfect hoor, en lekker? Dat moet ik aan jou vragen. Ben ik lekker?' Ik stak weer plagend me tong uit. Maar over dat zingen was ik wel serieus. 'Ik denk dat je het kan.' Ik keek trots naar haar.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    'Ik denk dat je het kan,' zei hij. Ik begon te blozen. 'Niet,' zei ik. 'Ik zal nooit voor een groep kunnen zingen,' voegde ik er zachtjes aan toe. 'Ik zing alleen voor jou,' zei ik en ik gaf hem weer paar kusjes. 'En je ben trouwens verrukkelijk,' lachte ik en ging weer verder met kusjes geven.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    'En je ben trouwens verrukkelijk,' Ik lachtte tussendoor omdat ze me allemaa kusjes gaf. 'Whooh lava van kusjes ofz?' Ik lachtte, gooide haar half op de bank en ging bovenop haar liggen tussen haar benen. Ik gaf haar een soort payback en bedolf haar ook met kusjes.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    'Whooh lava van kusjes ofz?'lachte hij. Ik wou antwoorden, maar kon niet. Storm die gooide me zowat op de bank. Stom kwam boven op me liggen, tussen mijn benen. Ik begon te lachen toen hij mij allemaal kusjes gaf. Ik deed mijn armen om hem heen. Ik duwde/trok hem een beetje naar me toe en begon hem te zoenen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    Ze trok me naar haar toe en begon me te zoenen. Ik liet het gaan en ging met mijn lippen langs haar wang naar haar nek. Ik gaf kleine kusjes maar bedacht me iets om haar te laten gieren. Ik gaf haar een zuigzoen en lebberde bijna haar hele nek. Ik moest half lachen toen ik het deed maar probeerde dat in te houden.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    Ik voelde hoe zijn lippen langs mijn wang naar mijn nek ging. Ik deed me hoofd beetje schuin, zodat hij er beter bij kon. Ik voelde de kleine kusjes in me nek en begon te glimlachen. Toen begon ik heel wat anders te voelen. Was hij nou een zuigzoen aan het maken? Eventjes later voelde ik dat hij me hele nek aan het aflebberen was. Ik begon te lachen en te gieren. Ik legde mijn hand onder zijn kin en tilde het voorzichtigjes omhoog. Ik keek naar Storm en glimlachte. 'Je weet dat ik je nu een keer terug ga pakken, toch?' zei ik. Ik keek hem eventjes uitdagend aan en gaf hem toen een zoen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    Eerst glimlachte ze en vervolgde ze zich. 'Je weet dat ik je nu een keer terug ga pakken, toch?' Maar toen ze klaar was met haar zin keek ze me uitdagend aan en gaf me een zoen, ik liet even los. 'Kinky wat was je van plan?' Ik deed een korte wenkbrauwwiebel en begon haar liefdevol en zachtjes te zoenen.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    'Kinky wat was je van plan?' vroeg hij. Ik moest lachen om zijn korte wenkbrauwwiebel. Ik wou antwoord geven, maar hij begon me zachtjes te zoenen. Ik stopte eventjes en keek hem aan. 'En dat ga ik ook echt vertellen hea?' zei ik terwijl ik zijn vest open deed om vervolgens mijn handen op zijn blote rug te leggen. Ik keek hem nog eventjes aan voordat ik hem weer zachtjes tegen me duwde/trok. Ik beet zachtjes in zijn lip.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you