• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Storm

    'En dat ga ik ook echt vertellen hea?' Zei ze terwijl ze me vest open deed. Mother of lord wat is zij van plan? Mijn linkerwenkbrauw schoot weer omhoog, vooral toen ze haar handen op me blote rug zetten. Ze duwde me naar haar toe en beet zachtjes in me lip. Ik voelde dat ik langzaam wat naar haar toe ging met me heupen en duwde mezelf tegen haar aan. Ik begon haar kleine kusjes te geven in haar nek richting haar borst maar stopte bij haar borsten. Payback.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.


    Nouka

    Ik kon het niet helpen om in lachen uit te barsten bij het zien van zijn bange uitdrukking. ‘Je bent geen watje, dit is gewoon iets wat je niet goed kan,’ lachte ik en hielp hem naar de kant. ‘Even een rondje snelheid voor mij alleen dan,’ zei ik, gaf hem een knipoog terwijl ik achteruit schaatste en vervolgens omdraaide om een flinke vaart te maken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nadia Stone

    Ik voelde dat Storm zijn heupen tegen mij aan duwde. Ik glimlachte. Ik sloot mijn ogen toen hij kusjes gaf in mijn nek. De kusjes gingen richting mijn borsten. Ik haalde een hand van zijn rug af en duwde zachtjes zijn hoofd weer omhoog, zodat hij mij weer aankeek. Ik begon zachtjes te lachen. 'Alles goed en wel meneertje, maar onthoud wel we zijn in de vrijetijdsruimte en ik heb geen zin om me straks rot te schrikken als er allemaal mensen binnen wandelen,' zei ik en ik drukte een kus op zijn mond.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    Ze trok me hoofd weer omhoog zodat we elkaar aankeken en begon zachtjes te lachen. 'Alles goed en wel meneertje, maar onthoud wel we zijn in de vrijetijdsruimte en ik heb geen zin om me straks rot te schrikken als er allemaal mensen binnen wandelen,' Ik grinnikte even en gaf haar een kusje. 'Hahaha. Nee je maakt me gek.. Wacht.. ik heb een idee. Hou je vast.' Ik deed haar benen om mijn rug, haar handen om me nek en tilde haar eerst op. 'Of wil je hier blijven?' Ik glimlachte even schijnheilig.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    'Hahaha. Nee je maakt me gek.. Wacht.. ik heb een idee. Hou je vast,' zei hij. Hij deed mijn armen en benen om hem heen. Hij tilde mij op en ik klemde me eigen aan hem vast, zodat ik niet viel. 'Of wil je hier blijven?' vroeg hij. 'Laat maar zien wat je van plan ben, maar schiet wel op alsjeblieft?' zei ik zachtjes. Ik was nooit fan van optillen. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder en probeerde rustig in en uit te ademen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    Ze legde haar hoofd op mijn schouder en ik moest lichtjes lachen. Ik liep richting mijn kamer, ik gniffelde even duivels. Toen ik bij mijn kamer was aangekomen deed ik snel de deur dicht en zette Nadia lievelijk op mijn bed en liet me toen boven haar vallen. 'Ik dacht trouwens dat ik werd teruggepakt maar voor zover ik weet werd ik niet teruggepakt..? Dusja ik wacht op mijn straf.' Ik keek uitdagend naar haar.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    Ik wist niet waar Storm heen liep, maar dat werd al gauw duidelijk toen hij me neer zette op bed. Zijn kamer. Storm liet zich op mij vallen. Ik lachte. 'Ik dacht trouwens dat ik werd teruggepakt maar voor zover ik weet werd ik niet teruggepakt..? Dusja ik wacht op mijn straf,' zei en hij keek uitdagend naar me. Ik haalde mijn schouders op en legde mijn handen weer waar ik ze net ook had. Onder zijn vest op zijn blote rug. 'Wie zegt dat ik het nu deed?' vroeg ik en ik duwde hem naar me toe. Ik keek eventjes in zijn ogen en glimlachte. Ik begon hem te zoenen.

    [Ik ben zo wel naar me pa ;d half 10 ben ik er wel weer als goed is ;d als jij in die tussen tijd al bent slapen; slaap lekker dan alvast ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    'Wie zegt dat ik het nu deed?' Ik keek even verbaasd, ze deed hetzelfde als voorheen. Ze keek in me ogen en glimlachte ik wist niet echt hoe ik moest kijken en voor ik weer iets kon zeggen zoende ze me al.. Ik kneep zachtjes in haar bil en glimlachde terwijl ik haar zoende.

    [ Okaayyz Have Fun ! ;dd Gotta go ik ga zegmaar tv kijken en even vanalles doen Grr. ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    Storm kneep me zachtjes in me kont tijdens het zoenen. Ik moest lachen. Ik wist niet hoe hij zou reageren, maar ik deed de vest bij hem uit. Ik liet mijn handen over zijn rug glijden. 'Stiekem maak ik je expres helemaal gek,' fluister ik in zijn oor en begon hem weer te zoenen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Zoo, wat is het hier stil ineens.. >< ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Haha juap ;P Mja, ik kan niet verder (: Maak niet uit ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik ook niet ;D Maar het viel me nu op, normaal staat dit topic hoog in 'mijn topics']


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Storm

    Ze deed me vest uit en liet haar handen over mijn rug glijden. Ik beet eventjes op mijn onderlip, het voelde echt lekker en ik wist dondersgoed dat ik een stijve had. 'Stiekem maak ik je expres helemaal gek.' fluisterde ze in mijn oren ze begon me weer te zoenen. Ik ging met mijn heupen expres naar voor zodat ze mijn 'boner zou voelen'. Ik liet haar weer even los. Ik kwam eerst even op adem want ik begon aardig gek te worden. 'Je maakt me echt gek.. Maar stiekem maak jij ook jezelf gek.' Hijgend begon ik te lachen en haar weer te zoenen.

    (Sorryy was half mee aan het zingen met The Voice en nu kijk ik Moordvrouw, damnutelevision. )


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [Haha dat geeft niet]

    Nadia Stone

    Storm bewoog met zijn heupen waardoor ik zijn stijve voelde. Hij liet me los. Ik zag gewoon aan hem dat hij op adem moest komen. Ik begon zachtjes te lachen. 'Je maakt me echt gek.. Maar stiekem maak jij ook jezelf gek,' hijgde hij. Hij begon te lachen en zoende me weer. Ik duwde eventjes tegen zijn borst aan zodat hij zou stoppen met zoenen en me aankeek. 'Dat heb ik wel voor over,' zei ik. Ik hijgde veel minder als hem. Ik legde mijn handen weer op zijn rug en duwde/trok hem weer tegen me aan. 'Je maakt me echt blij,' fluisterde ik nog net voordat ik hem weer begon te zoenen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    'Je maakt me echt blij.' ik glimlachte terwijl ze me zoende. Met me handen was ik haar lichaam half aan het verkennen. Maar stopte met verkennen en ging op me knieen zitten. 'Dit is slecht.. We zeggen vandaag dat we het een kans wil geven en we kennen elkaar misaschien maar 1 dag.. En nu maken we elkaar gek of nou.. JIJ mevrouw, maakt mij gek.' ik lacht evenn en ging met me vingers zachtjes over de binnenkant van haar dij.

    (Ik weet serieus niets beters en als je door wilt gaat okaay ;a take some action. Muwhaha )


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.