• © Copyright IHEARTZAYNx



    Omgeving.

    Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

    Verhaal:

    Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

    Vakken pakketten:

    Sport:
    ~ Theorie.
    ~ Turnen.
    ~ Basketbal.
    ~ Vollybal.

    Creativiteit:
    ~ Schilderen/Tekenen.
    ~ Fotografie.
    ~ Muziek.
    ~ Geschiedenis van de kunst.

    Wereld.
    ~ Talen.
    ~ Economie.
    ~ Geschiedenis.
    ~ Geneeskunde.

    Rollen:

    Jongens:

    ~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : ForeverZaynx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : x Desire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ~ Timothy Jack Robinson. : IHEARTNIALLx
    ...

    Meiden:

    ~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Carebear
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ...

    Kamergenootjes:

    ~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.
    ~ Timothy Jack Robinson.

    Topic's:
    ...

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright IHEARTZAYNx

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 18:31 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alex

    "Ik kies voor het verrassingsuitzicht" zei ik met een lach. Ik liep naar de balie en keek de vrouw aan. "Excuseer mij, een vriendin van mij zit op de kamer met dat meisje" zei ik waarna ik naar Teske wees, "Maar dat zijn vriendinnen van vroeger die elkaar nu ongeveer haten, dus als het geen probleem is dan wissel ik met het meisje van kamer zodat ik bij Teske lig, het meisje dat ik net aanwees" zei ik waarna ik de lach op mijn gezicht toverde die iedereen overhaalde. Ze gaf me de sleutel en ik zag haar naar het bord lopen. "Teske, je zult het met mij moeten doen als kamergenoot" zei ik met een grijns.

    Noah Tyler White
    Ik zuchtte, terwijl ik verder wandelde. 'Ik had geen andere keus. Het was dit of vuilnisman worden.' zei ik half lachend, alsof het een grapje was. Ik alleen wist dat het de realiteit was.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Teske Velez

    'Ik kies voor het verrassing uitzicht,' zei hij met een lach. Hij liep naar de balie en begon te praten. Hij wees naar mij. Wat zou hij gezegd hebben? Ze gaf hem iets en hij liep weer naar me toe. 'Teske, je zult het met mij moeten doen als kamergenoot,' zei hij met een grijns. Ik lachte naar hem. 'Klinkt goed,' zei ik. 'Zullen we je koffers halen? Dan kan je gelijk vertellen wat je aan die vrouw vertelde,'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tristan

    Ik keek Amery aan "We proberen het en dat hoop ik ook"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amery

    Ik lachte naar hem en liep dan met hem mee naar binnen. "Wat een kippenhok" riep ik half. Ik wees naar 4 plaatsen die vrij waren zodat Oliver en zijn kamergenoot ook konden zitten. Ik liep vooruit. "Je moet wel naast me zitten hoor" zei ik lachend.

    Alex

    "Ik zei dus tegen haar dat mijn kamergenoot en jij vroeger vriendinnen waren maar dat jullie elkaar nu haten en ik me heb opgeofferd om van kamer te wisselen" zei ik waarna ik de koffers nam.

    [Ff rap een berichtje, moet inhaalwerk doen voor school --]

    Tristan

    Ik liep met haar mee naar de 4 plaatsen die ze aanwees
    "Tuurlijk" zei ik lachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Succes met je schoolwerk ;d en volgens mij klopt je verhaaltje nu niet ;P zijn kamergenoot en teske ruzie? xd dan hoef alex niks te doen aangezien ze dus als niet bij elkaar op de kamer zitten XD]

    Teske Velez

    Ik moest lachen om zijn uitleg en liep samen met hem naar mijn, pardon ons kamer. 'Wat ben jij een harde leugenaar. Ik ken dat meisje nog niet eens,' zei ik lachend. Ik deed de deur open en heette hem welkom. 'Let niet op de saaiheid. Ik moet mijn koffers ook nog uitpakken,' zei ik lachend en liep naar me koffers.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Gohja, de vrouw is erin getrapt xp]

    Alex

    Ik grijnsde en smeet mijn koffer op het bed dat nog leeg was. Ik keek op het prikbord dat boven mijn bed hing. "Perfect voor de familiefoto" mompelde ik.

    Amery

    Ik lachte weer. "Er moet iemand hier blijven voor de plaatsen te houden, wie wordt het ?" vroeg ik.

    Tristan

    "Maak mij niet uit" grijnsde ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Teske Velez

    Ik deed mijn koffers open en hoorde de koffers van Alex op bed vallen. 'Perfect voor de familiefoto,' hoorde ik hem mompelen. Ik draaide me om en zag hem kijken naar het prikbord dat hing boven zijn bed. Ik keek even boven de mijne en zag dat er bij mij ook één hing. 'Dat klonk enthousiast,' zei ik met een klein lachje. Ik haalde paar spulletjes uit me koffer en legde die op het nachtkastje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    "Ja" zei ik toen ik ongeveer alles in de la van het nachtkastje gooide, "Zeker als je je bedenkt dat die foto precies 34 opnieuw gedaan moest worden" zei ik waarna ik begon te lachen.

    Amery

    "Dan bestaat er maar 1 manier, wie het eerste Hoedje Op zegt mag blijven" zei ik grijnsend, "En je moet ook je hoedje maken" zei ik er streng achter.

    Teske Velez

    'Zeker als je je bedenkt dat die foto precies 34 opnieuw gedaan moest worden,' zei hij en begon te lachen. Terwijl ik de eerste koffer leeg kieperde op bed begon ik mee te lachen. 'Hoe zo vaak?' vroeg ik en kieperde de tweede koffer ook leeg. De lege koffers schoof ik onder het bed. Ik keek naar de stapel spullen en kleren.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 15:00 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tristan

    "We kunnen ook vragen of zij hier blijven" en wees naar Oliver en Audrey


    Oliver

    Door mijn neus te volgen kwamen we snel uit bij de kantine
    en liepen naar Tristan en Amery die stonden te overleggen
    Toen we kwamen aanlopen vroegen ze of we hiet de plekken bezet hielden en zij eten gingen halen
    "Is goed" en ging op een van de stoelen zitten


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alex

    "Oh op dit moment heb ik gewacht, daarom leerde ik mijn moeder imiteren" zei ik lachend. Ik werd weer serieus en dacht aan de dingen die ze zei. "Oh nee he, op deze is het licht zo niet goed, OPNIEUW" zei ik met mijn moeders stem,"Of deze" zei ik toen weer, "Alex waarom steek je je tong uit ? Dat is zo chliché en dat verpest heel de foto, OPNIEUW" imiteerde ik weer. "Kun je je het voorstellen ?" vroeg ik toen.

    Amery

    Ik grijnsde en liep met 2 dienbladen naar de opdiendingetjes. "We zouden zo slecht zijn moesten we frietjes geven met veel te veel zout op" zei ik met een lach, "Iets wat mijn familie altijd deed bij mij".