• Omdat de organisator (SUMMERx) van deze RPG maar geen nieuw topic opende, heb ik besloten dit zelf te doen. Voor vragen e.d. kan je wel nog steeds bij SUMMERx zelf terecht.



    So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free



    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Cassie
    Ik kijk even op als Mickey binnenkomt en tegen de muur tegenover mij en Luke gaat zitten. Dan richt ik mijn aandacht weer op Luke. 'Oh ehm ja, het gaat wel goed,' antwoord ik terwijl ik met mijn hand even door zijn haar streel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luke Harrison
    Ik glimlach bij haar korte aanraking. "Zeker?" vraag ik neutraal om alles met zekerheid te weten.


    Love is louder.

    Cassie
    Ik knik. 'Tuurlijk, waarom zou het niet goed gaan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luke Harrison
    "Ik ben hier pas een dag. En het lijkt hier complete chaos en alles is drama." zucht ik, waarna ik snel vervolg. "Ik zou het niet vreemd vinden dat je er dan even gek van wordt."


    Love is louder.

    Cassie
    'Ik en Mickey zitten hier maar een dag langer,' grinnik ik, 'maar het is inderdaad wat chaotisch. We zullen er gewoon mee moeten leven,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luke Harrison
    "Ik houdt meer van kalme dingen.. met uitzondering van jouw dan." mompel ik.


    Love is louder.

    Liberty

    Ik zucht en loop dan toch Mickey achterna. Ik kijk naar het meisje en glimlach, ' Ik ben Liberty,' zeg ik dan tegen beide. Ik speel even wat met mijn vingers. ' Hier,' zeg ik dan tegen Mickey en geef hem een pakketje met geld, ' Doe ermee wat je wil en als je meer nodig hebt. Vraag,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mickey
    Liberty geeft me plots geld. Ik kijk haar geschokt en verward aan. 'Huh?'
    Ik grijp haar bij haar arm en trek haar opzij. 'We gingen het hier toch opknappen met dat geld?' sis ik.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Liberty

    Ik schrik, ' Nou, ik geef het je toch,' grom ik en trek mijn arm los. ' Denk je dat ik je het geld zomaar geef,' sis ik. Ik pak het geld terug, vertrouwen moet je echt goed winnen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mickey
    Wat? Oké, ik snap deze meid officieel niet meer. Eerst zegt ze 'Nou, ik geef het je toch' en dan trekt ze het uit mijn handen.
    Ik kijk Liberty kwaad aan. 'Best, wees dan egoïstisch, gun de rest niets en houd het fucking geld voor je eigen fucking perfecte leventje!' roep ik, waarna ik stampvoetend wegloop, terug naar de kamer waar ik voordien mezelf had verminkt.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 12:35 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Yulia Nena Katineh
    Het nieuwe meisje is al een tijdje weg met Mickey. Ik rol met m'n ogen, pak een biertje en open hem. Ik druk mijn pakje sigaretten in mijn zak en ga buiten staan, aangezien het binnen muffig is.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Liberty

    Kwaad begon ik te schelden, 'Ik wou het je godverdomme geven, en zou het ook nog ervoor gaan gebruiken lul,' Boos liep ik de kamer binnen, 'En als mijn leventje zo perfect was zat ik niet in die shit,' Ik pakte ruw mijn tas van de grond en liep stampvoetend het gebouw uit. 'Stik dan maar,' riep ik nog en liep toen weer de straten van London op, waar? Ik heb geen idee.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mickey
    Achter me hoor ik Liberty nog vanalles gillen, waarna de deur hard dicht wordt getrokken. Met grote ogen kijk ik naar de grijze, vuile muur voor me. 'Trut,' mompel ik nog, waarna ik in kleermakerszit ga zitten en mijn hoofd in mijn handen laat rusten.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Yulia Nena Katineh

    Het meisje loopt weg, de straat op. Zal ik wat zeggen?
    'Gaat alles wel goed?' vraag ik. Ik pak mijn pakje sigaretten en steek er een aan. 'Ook een?' biedt ik aan.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Liberty

    Ik loop weg terwijl ik de harde gitaren al in mijn oren hoor. Ik doe mijn muziek harder en doe mijn capuchon op waarna ik boos en snel het steegje in loop. Ik wordt ruw aan mijn arm getrokken en gil even, 'Blijf van me af,' sis ik en probeer uit de greep te komen.

    [ Bam. Drama]


    The duty of youth, is to challenge corruption.