• Hello peeps.
    Hoe hebben jullie One Direction ondekt?
    Ik zat een keer op tumblr en daar zag ik de foto van Zayn Malik.
    Ik wist totaal niet wie hij was, had hem nooit op tv gezien.
    Ik tikte toen zijn naam in bij google en daar kwam ik erachter dat hij bij een groep zit genaamd One Direction.
    Ik had nooit de clips gezien, paar dagen later verscheen de clip What makes you beautiful op tv en daar herkende ik hem van.
    Thats my story.
    En jullie? Plaats het hier.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 17:03 ]


    Vas Happening.

    Ik zou het me gods niet weten. Volgens mij via een website maar welke weet ik niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    via Harrold


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    XXXFACTORRRR !!!!!!!! directioner since the beginning


    Keep Calm because we can just BLAME NIALL

    Via XFACTOR ik was een van de eerste fans... (": ben ondertussen alleen geen fan meer..


    live the life you love

    via xfactor niet vanaf het begin, maar ik was filmpjes aan het kijken op youtube en toen kwam ik ze tegen (:


    if we could only have this life for one more day, if we could only turn back time.

    Hmm, ik zat een tijdje niet meer op Q, en toen ik er op kwam.. bam. Allemaal One Direction verhalen. (bat)

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 15:51 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    I still pretend I never have.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Beren schreef:
    Via deze site. Of ik er blij mee ben is een ander verhaal.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    ik zeide tegen mijn zus wie zijn dat<--- op tv
    toen zeide mijn zus One Direction met het liedje One Thing toen dacht ik zo van ik ken die Engelse boyband helemaal niet dus ik ben erachter gekomen door mijn zus en weetje dit is nu echt een boyband waarvan ik hou toen liet ik het zien aan mijn vriendin en die zij One Direction is veel knapper dan Big Time Rush en gelijk heeft ze I love One Direction (H)(H)(H)

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 16:59 ]


    353 Days, i heard -Eleven/Jane

    QUIIZLEEET


    no alarms and no surprises

    xfactor (:


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    via een vriend van mij. Die ook in een bandje speelt. Hij was in engeland geweest en hoorde toen veel van one direction. En hij heeft het mij toen vertelt. en zo heb ik ze leren kennen. maar het was niet gelijk van yes... ik had namelijk aan hekel aan die standaart bandjes. maar toen ik liam zag was ik gelijk verkocht. had een zwak voor jongens met een schuine pony en bruin haar hihi :)


    -

    Checkte xfactor al sinds Olly en Joe. Dus vanaf het begin via een livestream.


    Levensgenieter.

    Via een link op Twitter van What makes you beautiful. Ik heb dat lied toen heel de dag geluisterd (en daarna ook nog heel vaak)(H)


    Always look on the bright side of life.

    NEE KEN HUN HELLEMAAL NIET LEES ALLEEN VERHALEN. en ze gaan optreden bij de kids choice awards