• Hello peeps.
    Hoe hebben jullie One Direction ondekt?
    Ik zat een keer op tumblr en daar zag ik de foto van Zayn Malik.
    Ik wist totaal niet wie hij was, had hem nooit op tv gezien.
    Ik tikte toen zijn naam in bij google en daar kwam ik erachter dat hij bij een groep zit genaamd One Direction.
    Ik had nooit de clips gezien, paar dagen later verscheen de clip What makes you beautiful op tv en daar herkende ik hem van.
    Thats my story.
    En jullie? Plaats het hier.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 17:03 ]


    Vas Happening.

    Niet :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik ging naar London&zat op de boot, waar X factor aan stond :)


    I don't need your atittude, I got my own.

    ppfff... dat weet ik zo even niet meer... volgens mij kwam ik eens een keer op youtube een filmpje van 1D tegen.


    Credendo Vides

    Ik zag ze in een magazine staan....

    Morgoth schreef:
    Via deze site. Of ik er blij mee ben is een ander verhaal.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Het was afgelopen Zomer. Ik zat hier, drukte ik perongeluk een paar keer een Harry Styles story aan, ook telkens dezelfde. Want ik zag het aan voor Harry Potter. x'D
    En toen dacht ik opeens: Wtf, wie is die gast dan? En toen ben ik gaan googlen & ben ik YouTube afgegaan, en.. bam.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    ... Mijn broertje had hun cd gedownload.
    True story.


    Hij vond het liedje What Makes You Beautiful, dus had hij de hele cd gedownload op z'n mobieltje.
    Toch wel pissig, want hij vond de rest van de cd niet leuk en het had hem veel MB gekost.
    Vriendinnen probeerden me vervolgens maanden later de muziek te laten luisteren en ik kon het ook niet leuk vinden.
    Later droomde ik dus ineens over hen, daarvoor blame ik ook deze site, haha.
    Maar toen ben ik dus toch wat andere filmpjes op gaan zoeken op YouTube en toen kwam ik erachter dat ik Liam Payne allang kende voor dat One Direction bestond, doordat een andere vriendin me ooit zijn auditie had laten zien.
    Kon het niet helpen en dacht; nee, wat is er met jou gebeurd, je was zo goed!
    Daarna kwam ik dus ook hun versie van Torn tegen en kon het het niet helpen dat ik dat wel goed vond.
    Langzaamaan ben ik het wel oké gaan vinden; help! (x


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Merrygold schreef:
    Via xFactor (: Nou ja, via een vriendin die xFactor op de voet volgde haha!


    Learn who you are before someone tells you who you should be.

    Ik werd ermee doodgegooid hier op Q c:


    I'll lick the poison from right off your kiss

    X FACTOOOOR. *O*


    Remember when...

    Ik keek X Factor.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Via een vriendin xD


    What by Zeus' beard is going on????

    .


    Vas Happening.

    Via me nichtje uit londen toen ik er bleef slapen, aangezien ik brits ben (:

    Door de gekte hier op Q.


    Bad decisions make good stories.