• Hello peeps.
    Hoe hebben jullie One Direction ondekt?
    Ik zat een keer op tumblr en daar zag ik de foto van Zayn Malik.
    Ik wist totaal niet wie hij was, had hem nooit op tv gezien.
    Ik tikte toen zijn naam in bij google en daar kwam ik erachter dat hij bij een groep zit genaamd One Direction.
    Ik had nooit de clips gezien, paar dagen later verscheen de clip What makes you beautiful op tv en daar herkende ik hem van.
    Thats my story.
    En jullie? Plaats het hier.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 17:03 ]


    Vas Happening.

    Via Taylor-Ann die haar mond er niet over kon houden.


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    xFactor :)

    Eerlijk gezegd ken ik ze pas sinds WMYB. Nou zijn er mensen die zeggen dat je geen Directioner bent als je ze niet vanaf het begin kent, maar dat is denk ik echt onzin, want ik ken mezelf; Ik probeer al superlang een follow van een van hen te krijgen op twitter, ik ken al hun liedjes uit m'n hoofd(ja, echt bijna allemaal), ik ken ook bijna alle video diaries uit mijn hoofd en ik heb bijna alle X-Factor-optredens teruggekeken, hiih.
    Dat dus.


    The universal language of art.

    FifteenMarch schreef:
    Via Taylor-Ann die haar mond er niet over kon houden.


    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHGHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHGHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHGHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHGHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHGHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA

    -mecries- this made my day.


    Levensgenieter.

    Door Quizlet


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    FifteenMarch schreef:
    Via Taylor-Ann die haar mond er niet over kon houden.

    Ik leerde ze kennen via vriendinnen, ze zijn helemaal gek van 1D en als ze een liedje hoorden werden ze helemaal gek;) maar toen heb ik hun naam op youtube opgezocht en sindsdien ben ik fan!:P Ik ben mijn vriendinnen heel erg dankbaar voor:D:P;)

    Mijn zus die me zei dat ze knappe jongens had gezien op YouTube. Ik werd meteen fan toen ik ze hoorde zingen, haha. :]


    Me so good.

    Xfactor, want ik keek toen via internet, dus nouja ken ze al vanaf het begin :)


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Quizlet. En ik ben er blij mee.
    QUIZLET FOR EVAAA.


    Food.

    X factor, kijk het elk jaar


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik zat op youtube een beetje rond te kijken, en toen kwam ik 5 niet normaal knappe jongens tegen <3

    That's when it started hihi

    door GoSupermodel


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    xfactor


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ehm ik horde what'makes you beautyiful en vond het luek toen youtube opzoeken en voila


    Change is for weirdos ~ Niall Horan