• Hello peeps.
    Hoe hebben jullie One Direction ondekt?
    Ik zat een keer op tumblr en daar zag ik de foto van Zayn Malik.
    Ik wist totaal niet wie hij was, had hem nooit op tv gezien.
    Ik tikte toen zijn naam in bij google en daar kwam ik erachter dat hij bij een groep zit genaamd One Direction.
    Ik had nooit de clips gezien, paar dagen later verscheen de clip What makes you beautiful op tv en daar herkende ik hem van.
    Thats my story.
    En jullie? Plaats het hier.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 17:03 ]


    Vas Happening.

    x factor, meteen de voorrondes was ik fan van zayn malikk<3333333


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    Door een (oude) vriendin van een andere site (gSm), en ook van school wat je dan hoort en shit. En nu luister ik heel veel, maar ik luister ook vaak hun cover van Forever Young, die covers zijn goed, mean. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Een vriendin van me liet me What Makes You Beautiful horen, ik was zo fan van ze dat ik een week later de cd al had gekocht en alle X-Factor filmpjes al had gekeken.


    The universal language of art.

    SWAGMALIK schreef:
    Een vriendin van me liet me What Makes You Beautiful horen, ik was zo fan van ze dat ik een week later de cd al had gekocht en alle X-Factor filmpjes al had gekeken.


    Lol (: ik kijk bij tijd en wijlen hun filmpjes, ligt eraan of ik tijd heb. Heb ook idd de cd. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ken One Direction nu meer dan een jaar. Ik heb ze ontdekt bij xfactor :) (H)


    Dreams are like stars, you may never touch them, but you will follow them. They will lead you to your destiny.

    .


    Vas Happening.

    Van x-factor ;D


    It's a shot in the dark, but I'll make it!

    Ik vind het zo jmmr dat ik ze destijds niet had gezien op tv bij x factor.


    Vas Happening.

    COWMAN DID IT.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 12:36 ]


    Levensgenieter.

    Limei schreef:
    x factor, meteen de voorrondes was ik fan van zayn malikk<3333333


    Zayn zijn auditie lieten ze niet zien tho. Alleen maar 20 sec van het hele liedje, vliegensvlug, aan het einde?


    Levensgenieter.