• Cesc Fabregas en Ricardo Kaká zijn al sinds enkele jaren geleden de grootste rivalen. Ze kunnen elkaar niet uitstaan en wat de ander ook doet, het is toch wel fout.

    Anna Maria Dos Santos Leite en Naya Maria Fàbregas i Soler kennen elkaar niet. Ze bemoeien zich niet met de eeuwendurige ruzie van hun broers en leiden een gewoon leven, ondanks al het geluk dat het gegunt wordt.

    Wanneer Cesc en Ricardo tegen elkaar moeten voetballen, ontmoeten de meisjes de grootste vijand van hun broers per ongeluk.


    Duuuuuus Dumbledore en ik zelf misten de cliché voetbalverhalen hier op Q dus gaan we zelf gewoon een nieuwe schrijven, hihi (:
    Natuurlijk zijn er geen voetbalverhalen zonder Wag's dus wij zoeken vrouwen van Barca en Real spelers.

    Rol:
    Naam:
    Een spaanse graag (:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Iemand bekend graag
    Uiterlijk:
    Familie:
    Hobby's:
    Extra:
    Waarschuwen?
    Titel?


    all I want is the taste that your lips allow

    Rol: Wag van Sergio Canales.
    Naam: Bella
    Volledige naam: Isabella Cruz
    Leeftijd: bella is twintig jaar oud. Ze is geboren op valentijnsdag: 14 februari.
    Karakter:
    Uiterlijk:


    Rachel McAdams.
    Bella staat vooral bekend van het vaak wisselen van haar haarkleur. Ze heeft alle kleuren al gehad: donkerbruin, lichtbruin, rood, oranje,maar nu heeft ze lichtblond haar. Op deze foto had ze iets bruiner haar. Wanneer ze jonger was heeft ze ooit is groen haar gehad. Bella heeft lichtgroene ogen en is ook niet bang om wat make-up te gebruiken ervoor, maar niet veel. Ze is wel erg gesteld op kledij en koopt alleen maar dure designer stuks. Die kan ze dan ook betalen - met Sergio's geld.
    Familie:
    Hobby's:
    Extra:
    Waarschuwen?
    Titel? .

    Derest doe ik morgenavond (:

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 16:38 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Tomlinson schreef:
    Rol: Wag van Sergio Canales.
    Naam: Valentina
    Volledige naam:Valentina Isabella Garcia.
    Leeftijd: Valentina is twintig jaar oud. Ze is geboren op valentijnsdag: 14 februari.
    Karakter:
    Uiterlijk:


    Rachel McAdams.
    Valentina staat vooral bekend van het vaak wisselen van haar haarkleur. Ze heeft alle kleuren al gehad: donkerbruin, lichtbruin, rood, oranje,maar nu heeft ze lichtblond haar. Op deze foto had ze iets bruiner haar. Wanneer ze jonger was heeft ze ooit is groen haar gehad. Valentina heeft lichtgroene ogen en is ook niet bang om wat make-up te gebruiken ervoor, maar niet veel. Ze is wel erg gesteld op kledij en koopt alleen maar dure designer stuks. Die kan ze dan ook betalen - met Sergio's geld.
    Familie:
    Hobby's:
    Extra:
    Waarschuwen?
    Titel? .

    Derest doe ik morgenavond (:


    Het 2e karakter van jou én Sanne heten nu beide Valentina.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Cagress schreef:
    (...)

    Het 2e karakter van jou én Sanne heten nu beide Valentina.


    Serieus? Daar had ik nog niet opgelet, ik verander het (krul)


    all I want is the taste that your lips allow

    Ze heten ook allebei Garcia.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rajah schreef:
    Ze heten ook allebei Garcia.

    Godver (krul)


    all I want is the taste that your lips allow

    Weet er iemand trouwens een goede titel voor ons? Dat is eigenlijk het enige wat nog ontbreekt._O_


    all I want is the taste that your lips allow

    Tomlinson schreef:
    (...)
    Godver (krul)




    HAHAHAHA(krul)

    Hebben jullie trouwens nog mensen nodig? *Verveeld zich hier...*


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    -

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 16:45 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Rajah schreef:
    Hebben jullie trouwens nog mensen nodig? *Verveeld zich hier...*

    Ik denk niet dat we nog rollen nodig hebben, maar je mag helpen titels verzinnen als je wilt haha (cat)


    all I want is the taste that your lips allow

    Tomlinson schreef:
    (...)
    Ik denk niet dat we nog rollen nodig hebben, maar je mag helpen titels verzinnen als je wilt haha (cat)


    I'll try.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Fighting to number 1.


    Firm believer of all that is magic

    Ik maak vanavond Amora af. Nu geen tijd, sorry :/


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Eeeush misschien kunnen we nog wel eventueel een echte bitch WAG gebruiken? Want bijna, ik herhaal bijna, allemaal zijn ze van die lieverdjes. Maakt niet uit, maar een bitch is ook nice. Ghehe.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik wil geen rol, maar het lijkt me een geweldig verhaal. Zouden jullie me willen verwittigen als jullie beginnen? (:

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 19:13 ]


    Tears are words the heart can't say.