• Cesc Fabregas en Ricardo Kaká zijn al sinds enkele jaren geleden de grootste rivalen. Ze kunnen elkaar niet uitstaan en wat de ander ook doet, het is toch wel fout.

    Anna Maria Dos Santos Leite en Naya Maria Fàbregas i Soler kennen elkaar niet. Ze bemoeien zich niet met de eeuwendurige ruzie van hun broers en leiden een gewoon leven, ondanks al het geluk dat het gegunt wordt.

    Wanneer Cesc en Ricardo tegen elkaar moeten voetballen, ontmoeten de meisjes de grootste vijand van hun broers per ongeluk.


    Duuuuuus Dumbledore en ik zelf misten de cliché voetbalverhalen hier op Q dus gaan we zelf gewoon een nieuwe schrijven, hihi (:
    Natuurlijk zijn er geen voetbalverhalen zonder Wag's dus wij zoeken vrouwen van Barca en Real spelers.

    Rol:
    Naam:
    Een spaanse graag (:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Iemand bekend graag
    Uiterlijk:
    Familie:
    Hobby's:
    Extra:
    Waarschuwen?
    Titel?


    all I want is the taste that your lips allow

    Mag ik die maken!!!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mataro schreef:
    Ik wil geen rol, maar het lijkt me een geweldig verhaal. Zouden jullie me willen verwittigen als jullie beginnen? (:


    We want to! Ghehe.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rajah schreef:
    Mag ik die maken!!!


    Ghehe van mij wel, denk dat Ineke het ook wel goed vindt ghehe. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oké, maar wie zijn er dan nog over qua voetballers?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rol: vrouw van Ricardo Carvalho
    Naam: Alba
    Volledige naam: Alba Josefina Carvalho Mantinez
    Leeftijd:Alba is drieëntwintig jaren oud. Ze verjaart op eenentwintig juni, de dag dat de zomer begint.
    Karakter: Alba is zo’n typische voetbalvrouw waaraan iedereen een hekel heeft. Alba is een echt zondagkind. Het geluk staat aan haar kant. Ze denkt er niet over om haar handen naar iets uit te steken qua werk. Alba heeft een groot ego en wie dat ego probeert aan te raken zal er van langs krijgen. Ze kijkt eigenlijk op iedereen neer en vindt zichzelf geweldig. Maar, als haar man in de buurt is wordt Alba poeslief tegen iedereen en kan niemand kwaad doen. Wat andere van haar denken maakt haar niets uit. Alba weet gewoon dat ze geweldig is en andere zijn in haar ogen alleen maar jaloers. De slimste is Alba niet echt.
    Uiterlijk:


    Adriana Lima.
    Familie:Alba heeft alleen nog maar een vader met wie ze nog ‘redelijk’ contact heeft. Haar moeder en broer praten niet meer met haar sinds ze samen is met Ricardo. Haar vader is het ook niet eens met haar huwelijk maar kan er nog wel mee leven.
    Hobby's:Het liefste doet Alba helemaal niets behalve shoppen, roddelen, koffie drinken. Ze vermaakt zich wel met haar ‘lieve vriendinnetjes’.
    Als Alba zin heeft doet ze hier en daar wat modellenwerk maar ze niet het nut niet zo in van zelf geld verdienen. Ze geeft het geld liever uit.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    die van mij kan ook af en toe een bitch zijn:Y)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Ghehe van mij wel, denk dat Ineke het ook wel goed vindt ghehe. (:


    Doe maar, hehe (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Wanneer beginnen jullie btw met jullie verhaal?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Tocopilla schreef:
    Wanneer beginnen jullie btw met jullie verhaal?

    Hopelijk zo snel mogelijk, maar we zijn hopeloos met titels (cat)


    all I want is the taste that your lips allow

    Tomlinson schreef:
    (...)
    Hopelijk zo snel mogelijk, maar we zijn hopeloos met titels (cat)
    Ik ben ook niet zo goed met titels, maar als ik er eentje nodig heb luister ik naar liedjes en luister goed naar de tekst. Bijna alle titels van mijn stories die nog niet online staan hebben een zin uit een liedje dat ik leuk vind. Misschien een tip? (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Tocopilla schreef:
    (...)Ik ben ook niet zo goed met titels, maar als ik er eentje nodig heb luister ik naar liedjes en luister goed naar de tekst. Bijna alle titels van mijn stories die nog niet online staan hebben een zin uit een liedje dat ik leuk vind. Misschien een tip? (:


    Dat doe ik ook altijd. Ook spaanse liedjes gebruik ik ook wel eens, bij me laatste vooral. je kun me wel een pb sturen ofso als je iets spaans wilt omdat et verhaal dat ook is
    xx


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kan toevallig iemand heel goed covers maken?(nerd)


    all I want is the taste that your lips allow

    Tomlinson schreef:
    Kan toevallig iemand heel goed covers maken?(nerd)



    Ik heb photoshop, maar ben er niet bepaald de beste mee fzo

    iloveuu schreef:
    (...)


    Ik heb photoshop, maar ben er niet bepaald de beste mee fzo


    Probeer maar, je bent sowieso beter dan ik.


    all I want is the taste that your lips allow

    Tomlinson schreef:
    (...)

    Probeer maar, je bent sowieso beter dan ik.





    welke plaatjes????