• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 20:15 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [pb gestuurd!]
    Annabeth December Claire, mentor district 13

    'Het is mooi, vooral het stuk waarin ze zich zorgen maakt over zijn gemoedsrust, zijn gevoelens!'
    Ik keen hem aan, ik wist iets niet en het stond me niet echt aan...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    'Ik ben het helemaal met je eens.' Ik wil weer verderlopen, maar ik zie hoe Destiny wankelt op haar benen en besef dat zij nog niet geslapen heeft. Als ik voel hoe mijn buik knort, komt daar ook nog het niet eten bij. Ik leg mijn arm om haar schouder. 'Gaat het wel? Moet jij niet nog even gaan slapen, ik heb wel gelegen, maar het zou beter zijn als we allebei uitgerust waren.' Het lijkt me het handigst als we nog een stukje doorlopen en een boom zoeken en daar rusten voor een paar uurtjes. En ook wat eten.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Nolan Xenne Griffiths ~ Mentor district 11

    'Vond ik ook al, maar jouw Melissande zingt ook mooi,'zeg ik.
    Dan merk ik haar blik op.
    'Is er iets? Je kijkt zo... raar.'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jonathan walker || district 11
    Ik bedenk me nu pas hoe goed we het tot nu toe eigenlijk hebben gehad. Het zal wel niet lang duren voor het spel erger word. Terwijl ik me dat bedenk klem ik Lisa nog steviger tegen me aan.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Aphrodite ELizabeth Haliburton- district 6
    Jonah drukt mij steviger tegen hem aan, maar het voelt niet vervelend. 'wil je iets voor me doen?,' vraag ik zacht. ik heb een idee, iets waar ik altijd door wordt opgevrolijkt.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Jonathan Walker || district 11
    ' voor jou altijd' zeg ik liefkozend


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Annabeth December Claire, mentor district 13

    'Nolan, iedereen beschrijft me als gestoord of labiel, die opmerking was redelijk nutteloos,' mompelde ik, wie keek hier raar?
    'Het is een soort truckje, ik wil dat ze speciaal is, niet dat zingen meteen sponsors zal leveren, maar ik wil dat iedereen weet wie ze is.'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || Dsitrict 1

    'Nee nee het gaat,' stribbel ik dan tegen. Hoe moe ik ook ben ik ga niet slapen. Ik zet de zak nog even op mijn rug en wankel naar de beek waar ik wat water ga drinken. Ik kom terug en kijk Rowan dan aan, 'Verder gaan of niet?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Freya Aprilynne, district 11

    'Soep of geen soep?' mompelde ik tegen mezelf. 'Soep dan maarn' mompelde ik, ik was doodmoe, mijn ogen vielen dicht en ik wou in mijn boom kruipen. ik goot extra water in de pot, gooide er enkele blokjes vlees in en deed er de wortel bij, nu moest het inkoken, dus had ik een uurtje slaap. ik zou vast niet lang slapen, dus stoorde ik Jonah en Lisa niet en ging in mijn schuilplaats liggen. Ik trok de trui uit en kroop met alleen mijn broek en topje in de slaapzak, het was niet erg confortabel, maar ik zou al staand nog in slaap gevallen zijn. Mijn zakken en mes lagen naast me, klaar om naar te grijpen mocht het nodig zijn...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    'wil je strakjes voordat we gaan slapen een slaapliedje zingen?,'vraag ik zacht het klinkt heel stom, maar thuis hebben bijna geen muziek, en van oude spelen weet ik dat ze in district 11 wel veel muziek hebben.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Jonathan Walker || district 11
    ' ja!!' roep ik enthousiast. Ik grijp alle mogelijkheden om iets met thuis te doen aan.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Freya Aprilynne, district 11

    I didn't wanna go,
    I wish I could have stayed
    but I'll be back some day
    But yesterday, I just couldn't stay


    Ik zong het zachtjes, het sloeg niet echt ergens op, ik zong gewoon wat in me opkwam. Heel even later lag ik in een diepe slaap die me geen dromen toestond, ik was dankbaar voor een uurtje rust.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Blathers schreef:
    [Dat weten alleen de mentoren ;3 xDesire heeft de mentoren een PB gestuurd:Y)]


    [nu ben ik officieel nieuwsgierig :p]

    Noëmi Crowe || District 12

    'Het klonk inderdaad mooi.' Ik pookte met een stok in het vuur en plukte samen met Yoëlla de vogels. Ik bestudeerde haar, het kleine district 8 meisje, met een zijdelingse blik: ze praatte over haar thuis en in een oogwenk zag ik het verlangen om weer terug naar huis te gaan. Heimwee. Ik zuchtte en keek Yoëlla aan.
    'Je wilt graag naar huis of niet?' Ik sloeg een arm om haar heen.



    [ik dacht trouwens dat Fred het tegen Yoëlla had, wat dat zingen betreft :p]

    [ bericht aangepast op 23 maart 2012 - 10:57 ]

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8

    Noëmi slaat een arm om mij heen. Ik bijt op mijn lip om de zure tranen in bedwang te houden.
    'Ja,' piep ik zachtjes terwijl ik de kaalgeplukte vogel op het vuur leg. Op dit moment zou ik niets liever willen dan naar huis gaan.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."